Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku vielä CD-levyjä? Miksi?

Vierailija
06.05.2016 |

Mitä järkeä ostaa jotain turhaa tavaraa kämpän täytteeksi, kun voi ladata kaiken netistä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Kuuntelen musiikkia.

Vierailija
2/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ostan. Materia on ihanaa ja downshiftaaminen sekä muu höpöpaska on köyhälistölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi omistaa levyjä ja kuunnella stereoissa tai autossa.tietokoneessa tarvis olla hyvät kaiuttimet että saisi hyvin äänet kuulumaan.

Vierailija
4/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi klassisen musiikin ystävät. Äänentoista netin kautta on liian lattea.

Vierailija
5/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Parempi omistaa levyjä ja kuunnella stereoissa tai autossa.tietokoneessa tarvis olla hyvät kaiuttimet että saisi hyvin äänet kuulumaan.

Piuha äänikortista vahvistimeen. Kenellä on enää jotain tietokonekaiuttimia? Autoon muistitikku. Tervetuloa tulevaisuuteen.

Vierailija
6/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi klassisen musiikin ystävät. Äänentoista netin kautta on liian lattea.

Itse asiassa voi saada jopa CD:tä paremmalla laadulla olevia äänitiedostoja netistä. Mp3 ei tietenkään tällainen ole.

Vierailija
7/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, koska kannatan suosikki bändejäni.

Jos ketään ei ostaisi ei suosikki bändinikään tekisi musaa :)

Vierailija
8/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan, haluan suosikkilevyt itselleni, joita voin kuunnella joko soittimella tai kopsata koneelle ja sieltä mp3-soittimeen.

Vierailija
9/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, klasarilla ei nettilatauksessa ole oikein valikoimaakaan. Jotain Naxosin paskajulkaisuja tai Perähikiän kamariorkesteri koottuja teoksia.

10/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hyviä levyjä satunnaisesti. Kotona ja autossa hyvä äänentoisto. Silloin kun haluaa kuunnella rauhassa ei tarvitse miettiä mitä joku ohjelma alkaa kesken kaiken päivittää, eikä verkkokatkokset tai muut aiheuta häiriöitä.

Vierailija
11/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa joka kerta avata läppäriä kun haluan kuunnella musiikkia.

Vierailija
12/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies! Muusikko itsekin ja ostaa ihan kannatuksen vuoksi. Ostaa myös lp-levyjä.

Vierailija
13/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vanha auto, ettei ole paikkaa mihin muistitikun tökkäisi, enkä ajatellut sijoittaa vähiä varojani moiseen.

Vierailija
14/48 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattea, kyllä kiitos😍💗

Vierailija
15/48 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ostan, haluan suosikkilevyt itselleni, joita voin kuunnella joko soittimella tai kopsata koneelle ja sieltä mp3-soittimeen.

Minä voin kuunnella esim iTunesista ostettuja levyjä soittimella, koneella, mp3-soittimella tai oikeastaan ihan millä tahansa laitteella. Itse asiassa minulla on tasan yksi laite jolla voi kuunnella CD-levyjä, mutta varmaan tusinan verran eri laitteita joiden kautta saan striimattua netistä musiikkia. Myös halutessani huomattavasti CD-tasoa paremmalla laadulla.

16/48 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi LP-levyjen myynti on ohittanut CD-levyjen myynnin...

En osta musiikkia netistä vaan ensisijaisesti LPnä tai sitten CDnä.

Autossa kuuntelen muistitikulle siirretyt älppärit ja cdt...

Vierailija
17/48 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on aika hyvä äänenlaatu ja onhan ne nostalgisia. Cd-soittimiakin on joka paikassa.

Vierailija
18/48 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vanha auto, ettei ole paikkaa mihin muistitikun tökkäisi, enkä ajatellut sijoittaa vähiä varojani moiseen.

Miten olisi 12V pistokkeeseen (kansankielellä tupakansytytin) liitettävä FM-lähetin? Kiinankaupasta saa muutamalla eurolla. Äänenlaadussa tosin jää kauaksi cd-tasosta.

Vierailija
19/48 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osta cd-levyjä vaan olen palannut ostamaan vinyylejä kun äänenlaatu on niin paljon parempi niissä

Vierailija
20/48 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikentietävä kirjoitti:

Onneksi LP-levyjen myynti on ohittanut CD-levyjen myynnin...

Ei takuulla ole ohittanut, valtaosa myydyistä levyistä on edelleen cd:itä. Tilastojen mukaan vinyylilevyjenkin myynti laski viime vuonna.

http://www.ifpi.fi/tilastot/vuosimyynti/2015/Tallennemyynti%2001-12%202…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä