Akateemiset, kysymys teille
Onko puolisosi akat. myös? Jos ei, niin mikä koulutus? Mikä koulutus itselläsi on?
Kommentit (63)
On akateeminen. Mies FM luonnontieteiden alalta, minä YTM.
Minä tohtori, mies ammattikoulun käynyt.
Minä lääketieteen lisensiaatti, mies yhteiskuntatieteiden maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Mies on puuseppä
Jos nimikirjaimesi on M.N., olet juristi ja täytät marraskuussa 38-v, tiedän kuka olet. Hehe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on puuseppä
Jos nimikirjaimesi on M.N., olet juristi ja täytät marraskuussa 38-v, tiedän kuka olet. Hehe.
Olen FM ja täytän 37. Nimikirjaimet eivät täsmää. Muillakin on näköjään puuseppämiehiä :)
Ei ole kuin "tradenomi+", plussa siitä että aikoinaan pääsykokeiden kautta pääsi kauppatieteelliseen mutta saikohan peräti 6 ovaria aikaiseksi kunnes totesi ettei nappaa "kun sä kuitenkin tienaat niin hyvin enkä mä halua olla mikään pomo tai edes akateeminen".
Itse olen DI, joskin teku pohjalla ja myös tuolloin mentiin tekusta dippaputkeen ihan rehellisesti pääsykokeiden kautta ja sitten vasta alettiin katsoa paljonko saa "hyvää" tekuinssin papereista. Enpä tosin katso oppineeni oikeastaa mitään töissä hyödynnettävää korkeakoulussa, mutta tulipahan näytettyä "anytime dipaksi jos vaan haluan" enkä anna paljoakaan arvoa sille että voin sanoa itseäni akateemiseksi. Paremminkin akateeminen hang-around...
Ei ole, mieheni on metallialan duunari ammattikoulutaustalla.
Minä tekniikan kandidaatti ja tyttöystävä peruskoulussa.
On. Ollaan molemmat diplomi-insinöörejä.
On, mies luonnontieteelliseltä alalta, minä humanisti.
Minä olen FM, mies amiksen käynyt varastomies.
Olen akateemininen sinkku.