Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tälläistä miestä olemassakaan?

Vierailija
06.05.2016 |

Siis +40v, joka osaa puhua ja pussata. Osaa puhua myös tunteista, mutta on miehinen mies.
Noilla kriteereillä miehiä löytyy, tiedän..mutta sitten se iso mutta..seksi..nää tapaamani miehet on niin herkkiä, että jos saa vehkeen seisomaan, niin suurinpiirtein pieni rasaus saa vehkeen lörpäks..ei uskalla edes ehdottaa mitään erikoista, koska siitä ei tuu mitään..pimeessä peiton alla ois paras...

Mää haluan myös kunnon vaihtelevaa intohimoista seksiä..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies on sellainen. Paitsi ettei kalu löysty.

Vierailija
2/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Tai no itse kyllä nuorempi 34, mutta tunteet on ja haluan niistä myös puhua. Niin ja seksi haluja riittää ja mielellään jotain muuta kuin pimeessä peiton alla.

Meillä vaimo vaan ei arvosta. Ei avointa sydäntä, ei mielekästä ja äijämäistä olemusta eikä seksihaluja. Pitäis löytää toinen nainen joka haluaa kaikkea tätä eikä pahastu vaikka on vaimokin. Lupa ja suoranainen toive nimittäin tähän kuvioon on. Vaimokin kun kiihottuu jos minulla on sutinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasaus? Mitäköhän se tarkoittaa?

Vierailija
4/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen yhtä tällaista, mutta niin taitaa tapailla moni muukin. Lienevät kohtalaisen kysyttyä tavaraa.

Vierailija
5/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Kyllä meitä on. Tai no itse kyllä nuorempi 34, mutta tunteet on ja haluan niistä myös puhua. Niin ja seksi haluja riittää ja mielellään jotain muuta kuin pimeessä peiton alla.

Meillä vaimo vaan ei arvosta. Ei avointa sydäntä, ei mielekästä ja äijämäistä olemusta eikä seksihaluja. Pitäis löytää toinen nainen joka haluaa kaikkea tätä eikä pahastu vaikka on vaimokin. Lupa ja suoranainen toive nimittäin tähän kuvioon on. Vaimokin kun kiihottuu jos minulla on sutinaa.

Jos pelkkää seksiseuraa etsiskin, niin varmasti löytäis. Eihän siinä olis toi puhuminen tärkein asia;) ap

Vierailija
6/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen yhtä tällaista, mutta niin taitaa tapailla moni muukin. Lienevät kohtalaisen kysyttyä tavaraa.

Juu taitaa olla kaikki varattuna..ap

Vierailija
7/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasaus? Mitäköhän se tarkoittaa?[/quote

Pieni ääni..lähinnä vertauskuva. Kummoista ei tartte tapahtua, kun vähäinenkin seisokki on mennyttä..

Vierailija
8/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä? Pieruako?

Vierailija
9/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkesikohan se?

Vierailija
10/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 mistä sinut saisi kiinni?

Olen nainen 40v ja etsin kestävää leikkiseuraa.

Marion

Vierailija
11/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, et mun miehellä ei ole makkarissa muita tunteita kuin pillunhimo. Nii, ja sit se puhepuoli. No, kysyyhän se lähes aina, et joko sä sait.

Meillä naidaan takaapäin. Ite haluisin välillä jotakin muutakin. Kerran sain miehen koittaan lähetyssaarnaajassa, mut muna meni makarooniksi. Sit taas alettiin takaapäin ja heti onnistu.  No, ohan mulla hyvä perse, vaikka sen ite sanonkin, mut ei täsä naamapuolesakan pitäisi olla mitää vikaa.

Vierailija
12/16 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, et mun miehellä ei ole makkarissa muita tunteita kuin pillunhimo. Nii, ja sit se puhepuoli. No, kysyyhän se lähes aina, et joko sä sait.

Meillä naidaan takaapäin. Ite haluisin välillä jotakin muutakin. Kerran sain miehen koittaan lähetyssaarnaajassa, mut muna meni makarooniksi. Sit taas alettiin takaapäin ja heti onnistu.  No, ohan mulla hyvä perse, vaikka sen ite sanonkin, mut ei täsä naamapuolesakan pitäisi olla mitää vikaa.

Vihdoinkin, uuuuhhhhhggrgrrnnnhh. Annatko miehesi laukaista sun hyvälle perseellesi (aahhh) kaunille selällesi, aistikkaalle niskaasi/brunette/tummiin hiuksiisi ja siitä kauniin pääsi yli takkahuoneen marmorikivipatsaan jalustalle. Saako miehesi lopuksi levittää terskalle spermoja kauniille perseellesi? Minä antaisin sulle taivaan, jos saisin tehdä noin.

Vierailija
13/16 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat muuten olla normi kylmä ämmä jos miehes ei edes huomaa laukeemista. Sääli ettet osaa nauttia ja näyttää sitä.

Vierailija
14/16 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Mitä

Tätä lukiessa tuli mieleen pari kysymystä:

Miten ihmeessä vaimosi ei tällaista miestä arvosta?

Kuinka päädyitte naimisiin?

N41

Vierailija
15/16 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34 mistä sinut saisi kiinni?

Olen nainen 40v ja etsin kestävää leikkiseuraa.

Marion

Kaakkoissuomessa asustelen. Entä sinä?

Vierailija
16/16 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Mitä

Tätä lukiessa tuli mieleen pari kysymystä:

Miten ihmeessä vaimosi ei tällaista miestä arvosta?

Kuinka päädyitte naimisiin?

N41

Vaimolle ei seksi ole niin tärkeää elämässä.

Ja naimisiin päädyttiin, kun minä olen kai liiankin hyvä sydäminen ja hölmö mies, kun olen uskonut, toivonut ja odottanut, että vielä se joskus innostuu seksistä ja sekin asia meidän suhteessa alkaisi toimimaan. Muuten kun meillä on mennyt ihan hyvin. Mutta niin kai se on, että kaikkea ei voi saada samassa paketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän