Missä vaiheessa ennen seksiä käyt puuteroimassa pilden (kysymys niille jotka puuteroi)
Kaveri opetti että puuterilla saa pilden värin kivan tasaiseksi (ei ole sellaisia häiritseviä punoituksia) mutta en meinaa muistaa käydä puuteroimassa kun innostun liikaa ja liian aikaisin. Ja tuleehan siitä myös hyvä tuoksu. Puuteroitteko te jo aikaisemmin vai miten muistatte sen tehdä?
Kommentit (75)
Onko tämä joku nuorten uusi juttu?
Itselläni on sen verran painoa että yleensä levitän jauhoa lattialle ja sitten pyörin jauhossa. Näin miehen on helpompaa löytää kostea kolo kun se on merkitty jauhoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sen verran painoa että yleensä levitän jauhoa lattialle ja sitten pyörin jauhossa. Näin miehen on helpompaa löytää kostea kolo kun se on merkitty jauhoilla.
Uskon että aloittaja tarkoitti jotain muuta.
Käyn puuteroimassa pilden ja laittamassa sipauksen ripsaria karvoihin noin 5minuuttia ennen aktin alkua. Sunnuntaisin teen myös rajaukset pildeen hennolla helmiäisvärillä pyhän kunniaksi.
Tarkoitus ilmeisesti puuteroida pilden ympäristö jos on vaikka sheivauksen jäljiltä punoituksia.
Ei helvetissä, meinasin vetäistä juomani väärään kurkkuun kun kuvittelin jonkun tupsuttelevan alapäätään puuteri pölyten, mies kun raottaa pikkuhousuja niin pölypilvi vain lehahtaa. Saattaisi näyttää siltä ettei tavaraa ole vähään aikaan käytetty :D
Käytän glitteriä. Olen niin märkä, että puuteri häviää hetkessä, mutta hileet jäävät kivasti kiinni vastapuolen karvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetissä, meinasin vetäistä juomani väärään kurkkuun kun kuvittelin jonkun tupsuttelevan alapäätään puuteri pölyten, mies kun raottaa pikkuhousuja niin pölypilvi vain lehahtaa. Saattaisi näyttää siltä ettei tavaraa ole vähään aikaan käytetty :D
LOL
Pölyttynyttä tavaraa.
Voisinko saada asiallisia vastauksia. ap
Voi tytöt, minä olen jo vuosikymmeniä luottanut fosforoivaan maaliin, jotta isäntä löytää oikeaan osoitteeseen lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Nuo puuterit on jotain nykyajan kotkotuksia!
Vierailija kirjoitti:
Voisinko saada asiallisia vastauksia. ap
Asiallisten vastusten saaminen edellyttäisi, että kysyisit jotain asiallista. Tuo aloituksesi on yhtään liioittelematta hulluinta mitä olen pitkään aikaan täällä lukenut! :D
Käytän bb-voidetta ja teen sivuille varjostukset. Sitten hento suihkaus Victoria's Secretin body mistia.
Minulla ei ole tapana puuteroida, mutta ennen aktia laitan (häpy)huulikiiltoa sisempiin häppäreihin. Sävyn valitsen fiiliksen mukaan, juhlapäivinä voi olla esim. räväkämpi väri tai glitteriä.
Apua, puren täällä huuleeni, etten päästäisi kuheaa huutonaurua valloilleen! :D (nää vastaukset) :)))
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokeilla tätä, mutta pelkään, että koloni on aktin jälkeen täynnä taikinaa :(
Vaikuttaa siltä että tämä muoti on vielä pienen piirin juttu tai ei ainakaan AV mammat ole vielä ottaneet laajamittaiseen käyttöön.
Mutta eikö tuo ole vähän työlästä ruveta ennen joka seksikertaa tuhraamaan meikkien kanssa? Kannattaisiko kokeilla jotain samantyyppistä töpöttiä mitä veneiden pohjiin keväisin laitetaan? Siis sehän kestää hyvin kosteammissa olosuhteissa ja pitää pinnan hyvännäköisenä!
Mitä.