Millainen nainen haluaa rakastella miestään strap-onilla?
Oma fuck buddy haluaa kuulemma kokeilla. Miksi hän haluaa tuollaista? Nauttiiko kun nöyryyttää miestä?
Kommentit (56)
Feministi, joka nauttii miehen alistamisesta ja nöyryyttämisestä. Yksi yleisin fantasia mitä toivotaan miesvihaketjuissa. Toinen on miehen pakottaminen homoseksiin.
Ei kukaan keskivertomies innostu tuollaisesta...täytyy olla bi-seksuaali tai kaappihomo jos nauttii aloituksessa kuvatusta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Feministi, joka nauttii miehen alistamisesta ja nöyryyttämisestä. Yksi yleisin fantasia mitä toivotaan miesvihaketjuissa. Toinen on miehen pakottaminen homoseksiin.
Ei kukaan keskivertomies innostu tuollaisesta...täytyy olla bi-seksuaali tai kaappihomo jos nauttii aloituksessa kuvatusta toiminnasta.
Kohtuu kokeneeena naisena kyllä sanoisin että tosi moni ihan normaali heteromies nauttii anaalijutuista myös ottavana osapuolena. Joku selitti sitä niin että sitä kautta saa jotenkin stimuloitua eturauhasta sisältäpäin ja se tuntuu hyvältä. Aika harva ihan kunnon strapparipanoa haluaa, mutta aika moni tykkää että sormella hyväillään peräsuolen sisältä, tai pienellä värinädildolla kiihotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen tuota säännöllisesti. En minä ketään ajattele nöyryyttäväni, vaan tuotan nautintoa itselleni ja miehelle. Minä jotenkin nautin siinä miehen aktiivisessa panijan roolissa olemisesta kovasti. Ja mieskin onneksi välillä tykkää olla se jota pannaan rajusti.
Mutta eikö siihen riitä että istut miehen päällä ja ratsasta hänellä?
Minulle se riittäisi.
-Mies29-
Ei oo normaali heteromies sellainen, joka tappia pyllyynsä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo normaali heteromies sellainen, joka tappia pyllyynsä haluaa.
Kumpi mielestäsi siinä on ongelmana, heterous vai normaalisuus? Jos puhutaan epänormaalista niin kuinka pieni vähemmistö pitää mielestäsi tappia pyllyynsä olevien heteromiesten olla, jotta eivät olisi normaaleja? Anna ihan prosenttiluku keskustelun pohjaksi.
Homouden ja heterouden suhteen tällä asialla ei ole merkitystä siksi, että tapilla ei ole sukupuolta. Ja jos mies haluaa harrastaa seksiä nimenomaan naisen kanssa eikä miehen kanssa niin kyllä se silloin on hetero.
Vierailija kirjoitti:
Oma fuck buddy haluaa kuulemma kokeilla. Miksi hän haluaa tuollaista? Nauttiiko kun nöyryyttää miestä?
Kuulemma? Mistä kuulit? Kovinkin julkinen tieto?
Öö... sellainen joka tykkää siitä ja haluaa tehdä töitä miehensä nautinnon eteen?
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen haluaa rakastella miestään strap-onilla?
Voin kertoa vain omasta puolisostani. Eli 40+, E75 rinnat, blondi, kuuma, oikea Milf! Tykkää imeä ja imettää. Viime yönä sessiot kesti tuntikausia, sain olla kontillani Strappia imemässä ja jyskytti takaa 20cm/5cm laitteellaan.
Eli sellainen meillä!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellainen Nainen joka miestään rakastaa miestään myös sträpillä aina joskus nai... teillä nyt tosin on kyseessä "vain" fuck bubby-suhde joten naisesi taitaa haluta hieman jotain vaihtelua ja lisämaustetta seksiinne... Oli syy sitten kumpi tahansa, en usko, että kyseessä olisi kuitenkaan mikään nöyryyttämisen halu... siksi toisekseen, jos et sitä itse halua, eihän sun ole mikään pakko hänen eteensä kontillesi mennä... mutta josko vähänkään itseäsi kiinnostaa kokeilla niin voin suositella :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat kommenttisi loppuosalla sanoa? Miten se mihin kategoriaan kuuluu jos nauttii tuollaisesta vaikuttaa siihen että nauttii tai ei nauti tuollaisesta? Luuletko että se nautinto ikään kuin haluaa jos sanot noin? Tuo on ihan sama kuin jos sanoisi "ylensyöjän täytyy olla lihava jos nauttii ylensyömisestä". So what?
Haluaisin kokeilla, koska mies itse on melko dominoiva, mutta nauttii myös kovasti niistä hetkistä kun minulta löytyy uskallusta ja halua mietoonkin pomottamiseen. Tämä peli keskenämme on enemmän henkistä kuin fyysistä laatua.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokeilla, koska mies itse on melko dominoiva, mutta nauttii myös kovasti niistä hetkistä kun minulta löytyy uskallusta ja halua mietoonkin pomottamiseen. Tämä peli keskenämme on enemmän henkistä kuin fyysistä laatua.
Rohkeasti vaan kokeilemaan jos molemmat sitä haluaa... ;)
Minä haluan joskus strapon-dildoa peppuuni. Ja mies haluaa samaa. Erona on se, että minulla on silloin jotain molemmissa rei'issä, miehellä vain yhdessä. Pidän myös sormesta pepussani. Pituusero tekee sen, että minun on vaikeampi pitää sormeani hänen pepussaan, vain yksi sormi ulottuu parin nivelen verran. Ja se ei ulotu eturauhaseen asti.Mies ei halua, että hän purkautuu strapon-leikeissä vaan haluaa jatkaa perinteisemmällä tavalla ja purkautua sisääni. Vaihtelu virkistää.
Me tykätään mieheni kanssa kovasti peggingistä, kuuluu ehdottomasti molempien suosikkeihin. Minusta on kiihottavaa olla siinä panijan roolissa ja tuottaa miehelle nautintoa sitäkin kautta. Parasta on nähdä miten kovasti mieheni nauttii siitä. Tulee aina jotenkin niin otettu olo, kun mies pyytää minua panemaan häntä sträpillä ja nähdä miten innostunut hän on kun saa pian sträppiä. Minusta siinä ei ole mitään nöyryyttävää vaan kaikinpuolin mielettömän kiihottavaa ja hauskaa seksiä. :)
N38
Vierailija kirjoitti:
Me tykätään mieheni kanssa kovasti peggingistä, kuuluu ehdottomasti molempien suosikkeihin. Minusta on kiihottavaa olla siinä panijan roolissa ja tuottaa miehelle nautintoa sitäkin kautta. Parasta on nähdä miten kovasti mieheni nauttii siitä. Tulee aina jotenkin niin otettu olo, kun mies pyytää minua panemaan häntä sträpillä ja nähdä miten innostunut hän on kun saa pian sträppiä. Minusta siinä ei ole mitään nöyryyttävää vaan kaikinpuolin mielettömän kiihottavaa ja hauskaa seksiä. :)
N38
Olisipa kaltaisiasi Naisia enemmän ;)
Ai millainen nainen? Ihana nainen tietysti! Pegging on mahtavaa.
M44
Nainen, joka tykkää pukeutua tekopenikseen. Minun on rehellisesti sanottava, että siinä menee oma rajani ja itsekkyys/halu olla miellyttämättä voittaa halun saada mies nauttimaan. Voin hieroa miestä kiihottimilla ym., mutten ikinä panisi miestä strap onilla koska en saa siitä itse nautintoa ja se oksettaa minua. Jos mieheni olisi biseksuaali niin minulle voisi sopia, että miestä panisi toinen mies satunnaisesti. Se olisi luultavasti paljon tyydyttävämpää kuin strap on miehelle ja sille toiselle miehelle. Jos mies haluaisi nimenomaan naisen pukevan tekopeniksen ja panevan häntä niin valitettavasti emme sopisi yhteen koska olen hetero ja nautin naisellisuudestani ilman omaa penistä.
Millainenko? Ihan tavallinen nainen.
Nainen, joka rakastaa miestään niin paljon, että ei välitä hörhöjen mielipiteistä. Miehen eturauhasen hieronta sormella, strapillä tai siihen suunitellulla pepputapilla tuottaa mielihyvää miehelle. Jos mies on ennakkoluuloton ja haluaa naisen tekevän eturauhasen hierontaa, siihen ei ole muilla mitään sanomista.
Näin meillä tehdään emmekä välitä pätkääkään siitä, mitä te muut ajattelette. Onko sekin muka perverssiä, että mieheni tuottaa minulle mielihyvää tuplasti. Strapon milloin takapyllyssä, milloin etupyllyssä.
Minä teen tuota säännöllisesti. En minä ketään ajattele nöyryyttäväni, vaan tuotan nautintoa itselleni ja miehelle. Minä jotenkin nautin siinä miehen aktiivisessa panijan roolissa olemisesta kovasti. Ja mieskin onneksi välillä tykkää olla se jota pannaan rajusti.
En yleensäkään ymmärrä tuota ajattelua miksi asia olisi nöyryytys. Onko sinusta yleensäkin "vastaanottavana" osapuolena oleminen nöyryytys, onko siis naisen perinteinen osa seksissä jotenkin nöyryyttävää? Minusta ei ole. Vai onko nöyryyttävää se että mies on perinteisessä naisen roolissa, ihan kuin mies olisi jotenkin "korkeampi" kuin nainen ja olisi siis nöyryytys joutua toimimaan kuten alemmat olennot toimii?