Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen haluaa rakastella miestään strap-onilla?

Vierailija
06.05.2016 |

Oma fuck buddy haluaa kuulemma kokeilla. Miksi hän haluaa tuollaista? Nauttiiko kun nöyryyttää miestä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni haluaa aika säännöllisesti minut ottaa niin että tulen sitten lopulta, aika isolla sträpillä. Erilaisia niitä on. Vinkkaa usein aiemmin, niin käytän voidetta ja isoa tappia tai pumpattavaa sellaista siellä päivällä, helpottaa tekemistä kun hän haluaa yllättäen tai jos saapuu kotiin myöhään tai aamulla vasta. On ollut useita huiseja herätyksiä viikonloppuisin. Nautinnollista on ja hän todella nauttii siitä, mikä minua kiihottaa. Onhan se usein alistamisen kaltaista, kun määrää ajan ja paikan, mutta tuo lisää säpinää. Haluaisi joskus nähdä miehen ottavan minut ennen sitä, mutta hieman arveluttaa, kerran laivalla tuo tapahtui, tykkäsi, mutta en tiedä. Toisinaan ei halua että tulen, vaan häntä suulla sitten hoitelen, se lukossa siellä. Painetta todella kertyy, mutta suostun. 

Vierailija
42/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni haluaa aika säännöllisesti minut ottaa niin että tulen sitten lopulta, aika isolla sträpillä. Erilaisia niitä on. Vinkkaa usein aiemmin, niin käytän voidetta ja isoa tappia tai pumpattavaa sellaista siellä päivällä, helpottaa tekemistä kun hän haluaa yllättäen tai jos saapuu kotiin myöhään tai aamulla vasta. On ollut useita huiseja herätyksiä viikonloppuisin. Nautinnollista on ja hän todella nauttii siitä, mikä minua kiihottaa. Onhan se usein alistamisen kaltaista, kun määrää ajan ja paikan, mutta tuo lisää säpinää. Haluaisi joskus nähdä miehen ottavan minut ennen sitä, mutta hieman arveluttaa, kerran laivalla tuo tapahtui, tykkäsi, mutta en tiedä. Toisinaan ei halua että tulen, vaan häntä suulla sitten hoitelen, se lukossa siellä. Painetta todella kertyy, mutta suostun. 

Käy ihan kateeksi. Mun naiseni ei ikinä suostuis. Tuntuuko se eturauhasorkku paremmalta kun normi orkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen rakastelua se miehen peräreiän rassaus oikein on?

Vierailija
44/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni asia kiinnostaisi vain koska en vielä ole päässyt toteuttamaan. Kumppani on näyttänyt kyllä vihreää valoa aiheeseen mutta empii kovasti kuitenkin. Enkä halua painostaa tekemään mitään.

Olisi ihanan kiihottavaa päästä ns miehen paikalle panemaan.

Vierailija
45/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa miehestään eroon tai miehensä löytävän toisen miehen, kun haluaa kannustaa miehen homoseksuaalisia taipumuksia. Erään naisen, joka teki tuollaista, tunsin, oli kyllä suosittu miesten parissa ja käytännössä oli rinnaton, pelkät nännit oli, laiha muutenkin ja tukka lyhyt. Varmaan hänestä viehättyivät homot ja bi-miehet erityisesti, heitäkin on kohtalaisesti. En suostu tekemään tuollaista, en koe itseäni mieheksi, olen nainen (jolla silti on bitaipumuksia). Kaikki eivät vaan tykkää kaikenlaisesta seksistä eikä tarvitsekaan.

Vierailija
46/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haluta, en ymmärrä tätä anaalivouhotusta muutenkaan. Ja olen kokeillut, on sattunut eikä ole tuntunut omalta jutulta muutenkaan.

Vierailija
47/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kirjoittaa tähän ketjuun, jos ei kiinnosta? Pitääkö tunkea nokka joka asiaan ja esittää mielipiteensä, että pääsee pätemään?

Vierailija
48/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kirjoittaa tähän ketjuun, jos ei kiinnosta? Pitääkö tunkea nokka joka asiaan ja esittää mielipiteensä, että pääsee pätemään?

Itse teet satavarmasti ihan samaa jonkun toisen aiheen kohdalla. Mutta eipä silti, kaunis aurinkoinen päivä ulkona, tänne kirjoittaminen on kyllä ajan haaskausta. Muutenkin olisi varmaan tarpeen useamman päivän palstatauko.

Vierailija
49/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haluaa miehestään eroon tai miehensä löytävän toisen miehen, kun haluaa kannustaa miehen homoseksuaalisia taipumuksia. Erään naisen, joka teki tuollaista, tunsin, oli kyllä suosittu miesten parissa ja käytännössä oli rinnaton, pelkät nännit oli, laiha muutenkin ja tukka lyhyt. Varmaan hänestä viehättyivät homot ja bi-miehet erityisesti, heitäkin on kohtalaisesti. En suostu tekemään tuollaista, en koe itseäni mieheksi, olen nainen (jolla silti on bitaipumuksia). Kaikki eivät vaan tykkää kaikenlaisesta seksistä eikä tarvitsekaan.

Anaaliseksi ja homous on kaksi eri asiaa.

Vierailija
50/56 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo, hankippa ittelles vaikka elämä, näin aluksi...

Vierailija
51/56 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on aivan totaalisen toiset kuten oli suomettumisen mm. 70-luvulla pimeässä ja peiton alla joka tarkoitti myös kaikkien olevan samoja tasapäitä, tasavallassa. Itse olen ihan uskomattomassa kiimassa kun tyttöystävä panee takaapäin seksilelulla eli Stap-onilla, siihen liittyy vahvasti alistus ja valta. Koko takapuolen matkalla tuntuu kun tulee sykkivä, pyhä jysähdys, oi voi sille pitää keksiä ihan oma nimike. Lapuan patruunatehtaan räjähdys tulee ekana mieleen. Koko tavallinen heteroseksi on siihen nähden pelkkää vaisua esileikkiä vaan. Ehkä Suomalainen voittaa joskus mutta tyttöystävä saa aina.

Vierailija
52/56 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vapaamielinen ja kokeilunhaluinen nainen, joka haluaa antaa miehelle tajunnanräjäyttäviä, pitkiä orgasmeja. Nainen jolla on hyvä itsetunto eikä ole taipunut tiettyihin stereotypioihin miehistä ja naisista.

Ja toki, onhan siinä tietynlainen voimadynamiikan vaihdoskin, on kiva päästä "panemaan" ja ottamaan mies. Mutta se ei ole se pääjuju kuitenkaan vaan nautinnon tuottaminen on se.

Näin ainakin tämä nainen ajattelee ;)

Vierailija
53/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Jasmine kuulemma

Vierailija
54/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa mielinen avoin ja kokeilun haluinen nainen joka nauttii seksistä ottavana tai antavana osapuolena. Minä annan ja myös saan nautintoa.

Vierailija
55/56 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen 51 v. Itse ehdotin ja mies suostui. Aika harvoin me strap-onilla leikitään mutta silloin kun leikitään niin aikamoiset orgasmit saadaan. Ja ihan turha tulla huutelemaan mitään homojen rassaushommia -juttuja :D 

Vierailija
56/56 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen 51 v. Itse ehdotin ja mies suostui. Aika harvoin me strap-onilla leikitään mutta silloin kun leikitään niin aikamoiset orgasmit saadaan. Ja ihan turha tulla huutelemaan mitään homojen rassaushommia -juttuja :D 

Ihana Nainen oletkin ;)