Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö urkkimassa Kanta.Fi -palvelusta mitä puolisosi on puhunut lääkärin kanssa?

Vierailija
06.05.2016 |

Palvelusta löytyy kaikki lääkärin kirjoittama tieto. Sieltä näkee sukupuolitaudeista kähtien kaikki.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaklaamassa ukon kanta-fi palvelussa kun se sammui eilen illalla sohvalle. Löytyi kaikkea mistä en ollut edes kuullut.. :(

Vierailija
22/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistyt rikokseen, ap.

Teitittely ja sinuttelu samassa lauseessa on rikos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käy, mutta varmaankin mies näyttäisi tiedot, jos jostain kumman syystä haluaisin ne nähdä. Tosin en usko, että sieltä mitään mielenkiintoista löytyisi, koska todella vähän on lääkärikäyntejä kertynyt kymmenen vuoden yhdessäolomme aikana. Omia tietojani olen joskus näyttänyt miehelle, jos en jotain termiä ole ymmärtänyt, koska hän itse opiskelee lääketiedettä ja ymmärtää niiden asioiden päälle enemmän kuin minä.

Kaiken lisäksi kirjautumiseen vaaditaan pankkitunnistautuminen, eivätkä sen kaltaiset tunnukset kuulu kenellekkään muulle, edes aviopuolisolle. Eri asia, jos on olemassa yhteinen tili, jota kumpikin voi hallinoida, mutta henkilökohtaisia salasanoja ja numerokoodeja en kyllä puolisolle antaisi tietoon kuin jossain erityislaatuisessa poikkeustilanteessa, jossa en olisi itse kykenevä hoitamaan pankkiasioitani. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen myös parisuhteessa ja avioliitossa!

Vierailija
24/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun mies ei oo käynyt vuosiin lääkärissä. Ei sieltä mitään löytyisi.

Vierailija
25/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy.

Vierailija
26/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vasta tästä palvelusta kun luin aloituksen.

Ensin alkuperäiseen kysymykseen vastaus että en käy, ja vaikka ois luvallista niin ei oikeasti jaksa kiinnostaa :-O

Sitten kävin tietenkin omani katsomassa! Yksi ainoa merkintä löytyi joku merkintä viime vuodelta Nurmijärveltä! Mitä hittoa? En ole edes vieraillut koko paikkakunnalla!

Olipas kummallista..

Vierailija
27/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset tilit, mutta kummallakin on omat pankkitunnukset.

Ei tulisi mieleenkään käydä tutkimassa mieheni sairauskertomuksia,  puhelinta, tietokonetta tai avata postia. 

Myöskään hoitohenkilökunnalla ei ole oikeutta käydä tutkimassa sairauskertomuksia, jolleivat ole k.o. henkilöä hoitavia.

Vierailija
28/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä löydy edes minun tiedoistani kaikkea sitä, mitä on lääkärin kanssa puhuttu. Olin vastaanotolla 30 minuuttia ja kirjauksena on, että tarkastettiin nilkan liikkuvuus.

Osaatko etsiä oikeasta paikasta? Tutkimukset -kohdan alta löytyy minulla pitkät tarinat ja linkit labratuloksiin.

Tutkimuksista löytyy niinkin eksoottinen asia kuin "nilkan rtg". Ei mitään rupattelustan lääkärin kanssa!

Vierailija
29/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin alkuperäiseen kysymykseen vastaus että en käy, ja vaikka ois luvallista niin ei oikeasti jaksa kiinnostaa :-O

Sitten kävin tietenkin omani katsomassa! Yksi ainoa merkintä löytyi joku merkintä viime vuodelta Nurmijärveltä! Mitä hittoa? En ole edes vieraillut koko paikkakunnalla!

Olipas kummallista..

Joku on nurmijärveltä käynyt katsomassa tietojasi. Sinne jää aina merkintä kun tietoja katsotaan.

30/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole vastaavaa, mutta todellakaan en kävisi. Lääkärillä on vaitiolovelvollisuus ihan syystä. En itsekään pitäisi ehkä ihan toivottavana, että mies kävisi lukemassa keskustelujani hiivatulehduksesta, vaikka aiheesta tietääkin. Aika järkyttävä ajatus.

Mutta, sinänsä mielenkiintoista kuinka paljon ihmiset jättävät kertomatta lähimmilleen mm. sairauksistaan. Isoisäni kuoleman jälkeen kävimme hänen papereitaan läpi ja hän oli käynyt vaikka kuinka monessa leikkauksessa meidän kenenkään tietämättä! Sairasti perinnöllistä (ei vaarallinen) tautia, josta ei sanonut sanaakaan kun siskoni lapsi kärsi samasta. Itseni tämä yllätti. Mutta tämänkään valossa en ikimaailmassa lähtisi tutkimaan puolisoni potilastietoja!

Vierailija
31/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas kummallista..

Joku on nurmijärveltä käynyt katsomassa tietojasi. Sinne jää aina merkintä kun tietoja katsotaan.

Hoitsu-kaverit on käyneet urkkimassa tietoa.

Vierailija
32/32 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen salaa hoidettu klamydia paljastui tuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi