Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mitta täyteen siitä, että mä ällötän miestä

Vierailija
06.05.2016 |

Neljä vuotta olen kuunnellut sitä, kuinka alapäässäni mahdollisesti ilmenevä ruskea lima ällöttää miestä ja on yök ja epäseksikästä eikä voi kanssani seksiä harrastaa. Nytkin on yli kaksi viikkoa menkkojen alkamisesta, mutta ei voi olla yhdyntää, kun on mahdollisuus, että jostain löytyy tummaa limaa.

Mies ei käsitä, miksi tämmöinen loukkaa mua ja tekee olon epäviehättäväksi. Joten ilmoitin nyt, että en voi enää jatkossa koskaan ottaa häneltä suohin, kun sperma. Se vasta ällöä on ja vielä suussa. Pahan hajuista ja makuista ja inhottava koostumus. Yäks. Alan täydellisesti vältellä hänen eritteitään. Parempi harrastaa seksiä vain kondomin kanssa, kun en halua sellaista mönjävelliä sisällenikään. Ällötetään nyt sitten molemmat toisiamme.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet tuollaista miestä. Lapsellista lähteä tohon ällöttelyyn mukaan. Ite pakkaisin kamat ja lähtisin menemään hetkeksi jonnekkin, saattaisi ääni kellossa vähän muuttua jos ei puhe mene perille kerta. Tai jos toista ei lähtö hetkauttaisi niin siinähän olis sit syyt erotakkin. Ei kannata olla paskassa suhteessa vaikka ei turpaan saisikaan niin ei itseään kannata kiduttaa. 

Vierailija
2/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun kirjoitin tuon jutun, niin alkoi vähän hävettää tuo "kostoni". Olihan se lapsellista ja tyhmää.

Onko siis teidänkin mielestänne se miehen osoittama ällötys epäreilua mua kohtaan? En todellakaan halua, että kukaan harrastaa seksiä vastentahtoisesti kanssani, joten ei sitä voi tavallaan puuttua siihen mitenkään väkisin. Eli loukkaantuisitteko tekin vastaavassa tilanteessa, ettei se osuus ole mukta ylireagointia (vaikka myönnän, että toi kosto-osuus oli)?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai on normaalia loukkaantua tuollaisesta. Miehen pitäisi olla sun elämäsi tärkein ja rakkain ihminen, tukipilari ja ihminen, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet. Et ylireagoi. Onko mies alistanut sua muutenkin, kun olet noin epävarma ja kysyt itsestään selvää asiaa?

En mä tuollaisessa suhteessa jatkaisi. En halua, että kumppani pitää mua ällöttävänä. Kertoohan tuo nyt kunnioituksen puutteesta muutenkin. Ei kannata jäädä suhteeseen vain tavan vuoksi.

Vierailija
4/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan en ole varma, onko mun ok loukkaantua siitä vai ei.

Siis yllättävää, että tuon voi kokea alistamiseksi. Kyllä meillä on ehkä hieman vinoutunut suhde niin, että koen että mies ei arvosta ulkonäköäni ja että olen ruma ja lihava (vaikka olen normaalipainoinen). En ole koskaan yhdistänyt sitä tähän. Ymmärrän että osaa miehistä ällöttää kaikki menkkoihin liittyvä, mutta tämä menee ehkä vähän överiksi.

Varmaan mut sai pimahtamaan viime yönä se, että kun kysyin, onko mies sitten joskus nuorempana ollut yhdynnässä jonkun naisen kanssa, jolla olisi ollut ruskeaa limaa, niin hän sanoi ettei muista. Jos se olisi joku valtava yleistrauma, niin varmaan muistaisi, mutta ei siis muista! Tämä kai oli mulle se niitti, että tunson olevani niin epäviehättävä henk koht,että vaan juuri mun limat yököttää ja teki mieli loukata tyhmästi takaisin.

Mä olen mielestäni ollut tosi joustava seksissämme ja tehnyt kaikkea. Meillä ei esim ole koskaan seksiä ilman, että mulla on joku seksivaate päällä. Aluksi tykkäsin siitä, koska en tykkää olla nakuna koska tunnen olevani ruma, mutta välillä mietityttää, että miksi aivan joka kerta tarvitsee olla, että enkö viehätä häntä muuten. En ole ajatellut asiaa ennen näin, mutta tosiaan en enää tunne olevani kauhean haluttava ja viehättävä.

Ap

Vierailija
5/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sua itseäsi voi kiihottaa tuollainen nirppanokka? Tosimies ei pelkää menkkoja.

Vierailija
6/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ap joku sellainen mies, jonka silmissä olet viehättävä. Ei ole normaalia tuollainen.

Vierailija
7/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kai se ihan ok ole että puoliso ällöttää...

Vierailija
8/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten sua itseäsi voi kiihottaa tuollainen nirppanokka? Tosimies ei pelkää menkkoja.

kun tosimies panee niin naiset on vain tiellä.

Vierailija
9/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aivan liian miellyttämisenhaluinen miehesi suhteen. Kuulostaa ihan kauhealta suhteelta.

Vierailija
10/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen tarkoituksensa on päästä sellaiseen tilanteeseen, jossa hänen ei tarvitse tyydyttää sinua koskaan mitenkään (koska lima) vaan sinä otat häneltä aina vaan kiltisti suihin. Kokeilepa ehdottaa tällaista ja tarkkaile kirkastuuko ilme salamana. Mutta joo en ymmärrä miksi tuollaisissa suhteissa ollaan, jossa ällöttää noin kovasti. Ja totta on, että et kiihota miestäsi eikä hän pidä sinua p***kaan arvoisena.

Vierailija
11/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei tulisi ikinä enää saamaan tuollaisten kommenttien jälkeen. Menköön etsimään naisen (tai miehen) joka ei eritä yhtään mitään. 

Vierailija
12/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa antaisin miehelle lahjaksi pumpattavan barbaran ja pakkaisin tavarani

Vierailija
13/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset miehet ne niitä naisia aina saavatkin.

Vierailija
14/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sentään lähde kävelemään nainen. Se hirveänhajuinen limainen sperma on jota tulee AINA on 100 kertaa ällöttävämpää. En usko minkälaisia paskakasamiehiä te katselette.

Vierailija
15/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pimpistä kuuluukin tulla kaiken näköistä ja väristä eritettä, kuiva pimppi vasta kamala onkin..

Taitaa olla joku erikammoinen äijä sulla?

M43

Vierailija
16/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä toki tosinaista se sperma?

Voitaisiinko pikkuhiljaa luopua myös "tosimiesten" määrittelystä. Miestä saa ällöttää mikä tahansa eikä se miehuutta mihinkään vie.

Ihme kiitos-paitoja täälläkin.

Vierailija
17/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää sama urpo, joka sai joskus äkkilähdön sängystäni. Ei päästy alkua pidemmälle, kun urpo vinkas: Hyyi kiimavelliä. Kyllä pamahti mun polvet yhteen ja passitin urpon kotio kasvaan.

Vierailija
18/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ruskea lima on?

Vierailija
19/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku tulehdus, jos lima on ruskeaa ja haisee pahalle? Vai onko tuo miehesi kuvitelmaa normaalista kirkkaasta ja suht tuoksuttomasta limasta?

Joka tapauksessa a) kävisin gynellä tutkimuksissa jos lima ruskeaa ja haisevaa b) jos ei tulehdusta vaan kaikki normaalisti, pistäisin ukon pihalle. Hakekoot tuoksuttoman ja limattoman muovinuken.

Vierailija
20/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku tulehdus, jos lima on ruskeaa ja haisee pahalle? Vai onko tuo miehesi kuvitelmaa normaalista kirkkaasta ja suht tuoksuttomasta limasta?

Joka tapauksessa a) kävisin gynellä tutkimuksissa jos lima ruskeaa ja haisevaa b) jos ei tulehdusta vaan kaikki normaalisti, pistäisin ukon pihalle. Hakekoot tuoksuttoman ja limattoman muovinuken.

Menkkojen loppupuolella jokaisella naisella on lopuksi tummaa limamaista vuotoa joka ei ole enää verta, tarkoittanee varmaan sitä.  Sitten lima muuttuu puhtaaksi ja värittömäksi.  Jos seksiä haluaa harrastaa, ei ole silloin pakko antaa suuseksiä.