Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mitta täyteen siitä, että mä ällötän miestä

Vierailija
06.05.2016 |

Neljä vuotta olen kuunnellut sitä, kuinka alapäässäni mahdollisesti ilmenevä ruskea lima ällöttää miestä ja on yök ja epäseksikästä eikä voi kanssani seksiä harrastaa. Nytkin on yli kaksi viikkoa menkkojen alkamisesta, mutta ei voi olla yhdyntää, kun on mahdollisuus, että jostain löytyy tummaa limaa.

Mies ei käsitä, miksi tämmöinen loukkaa mua ja tekee olon epäviehättäväksi. Joten ilmoitin nyt, että en voi enää jatkossa koskaan ottaa häneltä suohin, kun sperma. Se vasta ällöä on ja vielä suussa. Pahan hajuista ja makuista ja inhottava koostumus. Yäks. Alan täydellisesti vältellä hänen eritteitään. Parempi harrastaa seksiä vain kondomin kanssa, kun en halua sellaista mönjävelliä sisällenikään. Ällötetään nyt sitten molemmat toisiamme.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella kokenut naistenmies ja ollut, ei ehkä 100 naista, mutta paljon ennen mua ja useassa pitkässä suhteessa. Siksi kysyin, että onko jollain muulla naisella ollut ruskeaa limaa ja ihmettelin, kun sanoi ettei muista.

Masentavaa lukea noin monia kommentteja, ettei mies aidosti halua mua. Aluksi tuntui haluavan paljonkin, mutta ehkä se on muuttunut ajan myötä.

Huomaan, että aivoni eivät oikein väänny näihin uusiin näkökulmiin. On vaikeaa löytää suhtautumista tähän juttuun. Pelkään, että olen sabotoinut seksiämme haukkumalla hänen spermaansa ja että Nyt sen jälkeen mies ei enää halua senkään vertaa. Enkä kestä ajatusta, että joku väkisin velvollisuudesta pakottautuisi seksiin kanssani.

Joo tosiaan aivoni tuntuvat ikäänkuin lukkiutuneilta yhteen asentoon, en pysty käsittämään noita kommentteja, että mies ei halua eikä arvosta mua ja että pitäisi erota.

Hämmentynyt

Ap

Vierailija
22/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku tulehdus, jos lima on ruskeaa ja haisee pahalle? Vai onko tuo miehesi kuvitelmaa normaalista kirkkaasta ja suht tuoksuttomasta limasta?

Joka tapauksessa a) kävisin gynellä tutkimuksissa jos lima ruskeaa ja haisevaa b) jos ei tulehdusta vaan kaikki normaalisti, pistäisin ukon pihalle. Hakekoot tuoksuttoman ja limattoman muovinuken.

Ei ole mitään tulehdusta vaan sitä kuten joku kuvasi, menkkojen lopussa voi olla useampi päivä, että kun käy vessassa, niin paperiin jää pyyhkiessä rusehtavaa limaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ymmärrän miestäsi erittäin hyvin etkai itsekkään haluiaisi jotain ällöttävää ruskeaa limaa sormiisi/suuhusi? Mene käymään gynellä!!

Vierailija
24/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat taitavat olla syvemmällä. Sinä myötäilet ja alistut. Miehesi käyttää valtaa.

Lähde!

Vierailija
25/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ymmärrän miestäsi erittäin hyvin etkai itsekkään haluiaisi jotain ällöttävää ruskeaa limaa sormiisi/suuhusi? Mene käymään gynellä!!

Tässä vain mietin, että mitähän se gynekäynti auttaisi.

Vierailija
26/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vain mietin, että mitähän se gynekäynti auttaisi.

Ei kai kenenkään menkat kestä normaalisti kahta viikkoa? Onko kyse hormonaalisesta ongelmasta vai mistä?

Olipa kyseessä tulehdus tai epänormaalin pitkät menkat, ei vika ole naisessa. Mies käyttää rumasti valtaa, koska toinen alistuu. jos rakastaa ja välittää, ei puhuttele toista noin. Mies ei vain halua sinua enää ja etsii oikeutusta haluttomuudelleen sinusta.

Vierailija
27/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ollut kyse suuseksistä vaan että yhdyntä ei onnistu.

Menkoissa on eri pituisia. Joskus jää tuo rusehtava lima pitkäksi aikaa, joskus on lyhyempää. Varsinkin iän myötä hormonaalinen kierto vaihtekee paljonkin kk toiseen.

Vierailija
28/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitähän vittua minä just luin. Alapäässä on ja kuuluukin olla liukastavia aineita, eihän siitä seksistä muuten tule mitään. Menkat kestää sen minkä kestää kullakin, ja lopussa tulee sitä ruskehtavaa maksoittunutta verta muun mukana. Sen aikaa voi vaikka olla ilman jos ei nappaa. Suussakin on sylkeä ja limaa, mutta suihinotto kuitenkin kelpaa poikkikselle. Nyt ei aivot väänny mihinkään muuhun asentoon kuin että kaveri haluaa hallita sinua. Eikä muutenkaan aja ihan täysillä valoilla.

Vierailija
29/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille on noin monelle kommentoijalle selvää, että ruskea lima- juttu on miehelle keino.hallita ja käyttää valtaa? Kiitos jos voitte avata ja vääntää sen mulle rautalangasta, mun on vaikea ilmeisesti nähdä asioita läheltä.

Sinällään sellaista piirrettäkin on, mies monissa asioissa on voimakastahtoinen eikä salli esim komentamista omaan suuntaansa. Seksiasuissa se näkyy niin, että minun ostamani ovat yleensä hänestä vääränlaisia, on hyvin tarkka maku siinä suhteessa.

Ap

Vierailija
30/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen isäsuhde sulla ap on ollut? Onko isäsi rakastanut ja arvostanut sinua juuri sellaisena kuin olet? Jollei, niin sitten en yhtään ihmettele, että annat miehen kohdella sua noin. Et arvosta riittävästi itseäsi :(

Vierailija
31/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keino hallita ja käyttää valtaa= hän päättää milloin seksi ok , hän määrittelee mitkä vaatteet on seksikkäät. Eihän siinä mitään jos nämä asiat on sulle ok , jos tällainen vallankäyttö ja alistaminen sua kiehtoo.

Mikäli tuollainen käytös ei ole sinulle kivaa ni mieti vaihtoehtoja.

Eihän voi tietenkään toisen mieltymystä seksikkäisiin vaatteisiin muuttaa, mutta niissä voi päästä yhteisymmärrykseen esim sä tykkäät pitsistä ja mies punaisista alusvaatteista ni sit ostaa punaista pitsiä. Jos maut ovat ihan eri planeetalta ni pistä vaihtoon.

Vierailija
32/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Joo en nauti alistamisesta muutenkin kuin jonain fifty shades of grey-tyyppisenä leikkinä, en sellaisesta henkisestä alistamisesta, josta tulee huono olo ja itsetunto kärsii.

Ilmeisesti mulla on äärimmäisen huono itsetunto ja syvä miellyttämisen ja hyväksynnän tarve. Esim nyt tuntuu, että mun täytyy pyytää tätä riitaa anteeksi ja toivoa/henkisesti lähes anella, että mies vielä kelpuuttaa mut.

Ilmeisesti siis suhteessamme on selvä valtaepätasapaino.

Ap

Vierailija
33/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin , epätasapaino. Mitä saat tuosta suhteesta ?

Haluaisitko että miehesi haluaa seksiä kanssasi ilman ehtoja/sanelua ?

Haluatko että miehesi pitää sinua seksikkäänä ?

Haluatko että hän tykkää siitä että itse koet itsesi ihanaksi / seksikkääksi?

Haluatko että sinua tuetaan ja rakastetaan ilman ehtoja ?

Vastasitko kyllä ? Onko elämäsi sellaista ? Mitä aiot tehdä asialle ?

Elä hyvä ihminen pyydä sellaista anteeksi mitä itse koet vääryydeksi sinua kohtaan.

Vierailija
34/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat elää yhdessä miehen kanssa, joka ei arvosta sinua?

Muistutat ystävääni, joka eli yhdessä ilkeän miehen kanssa. Kaunis ja hoikka ystäväni selitti minulle, että mies on hänen mielestään hyvä valinta, koska mies ei lyö häntä kuten aiemmat miehet.

Olen edelleen sitä mieltä, että hän valitsi väärin. Samoin sinä.

Maailmassa on mukavia miehiä, jotka kunnioittavat ja haluavat naisia.

Vierailija
35/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruskea lima tulee ennen ovulaatiota. Seuraa ovulaatiosi aikaa, niin ei pääse lima yllättämään.

Vierailija
36/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teille on noin monelle kommentoijalle selvää, että ruskea lima- juttu on miehelle keino.hallita ja käyttää valtaa? Kiitos jos voitte avata ja vääntää sen mulle rautalangasta, mun on vaikea ilmeisesti nähdä asioita läheltä.

Sinällään sellaista piirrettäkin on, mies monissa asioissa on voimakastahtoinen eikä salli esim komentamista omaan suuntaansa. Seksiasuissa se näkyy niin, että minun ostamani ovat yleensä hänestä vääränlaisia, on hyvin tarkka maku siinä suhteessa.

Ap

Miehellä on tarkka maku? Toisin sanoen hän kritisoi sinun valitsemiasi tuotteita. Eli valittaa jälleen jostain.

Pistä jämämiehesi kiertoon. Yli 100 partnerin kanssa seksiä harrastanut mies on sinulle terveysriski.

Vierailija
37/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä ap alistetulta Kuulostat. Nyt olet itsekin loukkaantunut ja mies on sinua ilmeisesti monta kertaa loukannut tuon Liman kommentoinnin suhteen, mutta silti sinusta tuntuu että sinun pitäisi hyvitellä ja pyydellä anteeksi, eikö vain? Eikö tunnu edes vähän siltä että miehelläkin olisi tässä anteeksipyydettävää?

Muita merkkejä:

- mies saa olisi tuntumaan rumaksi ja lihavan

- mies päättää omavaltaisesti milloin seksiä on

- mies päättää mitä laitat päällesi seksin aikana

- riidan jälkeen sinum pitäisi lepytellä ja anella anteeksi

Olen itsekin ollut tilanteessa, jossa oma ajattelu vääristyy eikä tiedä mikä on normaalia. Joskus tarvitsee jonkun sanomaan mikä on normaalia ja mikä ei. Ap, tuo miten miehesi käyttäytyy sinua kohtaan ei ole hyväksyttävää ja sinulla on oikeus loukkaantua sekä tuntea olosi pahaksi ja loukatuksi. Rakastava puoliso ei mitätöi toista.

Vierailija
38/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppylä kirjoitti:

Elä hyvä ihminen pyydä sellaista anteeksi mitä itse koet vääryydeksi sinua kohtaan.

Noita kaikkia asioita sain suhteesta siihen asti, kunnes mentiin naimisiin, sitten tämä asetelma muuttui. Hyvät asiat vähenivät ja huonot lisääntyivät. Kai elätän toivoa, että asiat voisivat vielä palata samalla lailla ihaniksi uudestaan.

Mies ei koskaan pyydä mitään anteeksi ja jos minä en pyydä, niin seuraa sietämätön vihamielinen ilmapiiri ja lopulta ero.

Ap

Vierailija
39/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo peukkujen tykkäyssuhde on järisyttävä aloitusviestussäni. On hyvä kuulla teiltä nämä asiat ja se, että tunteeni olivat oikeutettuja noin monen mielestä. Kiitos!

Ap

Vierailija
40/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näppylä kirjoitti:

Noita kaikkia asioita sain suhteesta siihen asti, kunnes mentiin naimisiin, sitten tämä asetelma muuttui. Hyvät asiat vähenivät ja huonot lisääntyivät. Kai elätän toivoa, että asiat voisivat vielä palata samalla lailla ihaniksi uudestaan.

Mies ei koskaan pyydä mitään anteeksi ja jos minä en pyydä, niin seuraa sietämätön vihamielinen ilmapiiri ja lopulta ero.

Ap

No jos olet kokenut hyvän suhteen niin vaadi se takaisin tai pistä kiertoon . Yksinkertaista eikö totta ? Sinulla on vain yksi elämä kuinka paljon olet siitä valmis tuhlaamaan ? Onko miehesi valmis tekemään kompromissia , vai onko hän tyytyväinen ?