Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mitta täyteen siitä, että mä ällötän miestä

Vierailija
06.05.2016 |

Neljä vuotta olen kuunnellut sitä, kuinka alapäässäni mahdollisesti ilmenevä ruskea lima ällöttää miestä ja on yök ja epäseksikästä eikä voi kanssani seksiä harrastaa. Nytkin on yli kaksi viikkoa menkkojen alkamisesta, mutta ei voi olla yhdyntää, kun on mahdollisuus, että jostain löytyy tummaa limaa.

Mies ei käsitä, miksi tämmöinen loukkaa mua ja tekee olon epäviehättäväksi. Joten ilmoitin nyt, että en voi enää jatkossa koskaan ottaa häneltä suohin, kun sperma. Se vasta ällöä on ja vielä suussa. Pahan hajuista ja makuista ja inhottava koostumus. Yäks. Alan täydellisesti vältellä hänen eritteitään. Parempi harrastaa seksiä vain kondomin kanssa, kun en halua sellaista mönjävelliä sisällenikään. Ällötetään nyt sitten molemmat toisiamme.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap kirjoitellut tänne elämästäsi ennenkin, etkö olekin? Kuulostaa niin tutulta. Miehesi alistaa sinua eikä rakasta. Lähde.

Vierailija
42/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tiputtelu yleensä johdu ehkäisystä? Voitte vaihtaa kumeihin, niin "ongelma" poistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut parikymmentä vuotta naimisissa. Rakastelemme myös menkkojen aikana ja mies ei arvostele koskaan minua tai asettele ehtoja seksille tai muullekaan. Painoni voi vaihdella eikä hän näe siinäkään mitään ongelmaa. Hän osaa myös pyytää anteeksi ja voin luottaa häneen täysin. Meillä on turvallinen ja tasa-arvoinen suhde, tunnen että minua kunnioitetaan ja rakastetaan aidosti.

Minun silmissäni ap:n miehen asennoituminen vaikuttaa vastenmieliseltä ja oudolta. Jos itse olisin ap, en tuhlaisi enää elämääni tuollaisen ihmisen kanssa. Hyviäkin miehiä on!

Vierailija
44/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tilanne:

En ole kuullut miehestä sen riidan jälkeen. Oli lähtenyt kuten tavallista töihin aamulla ennen kuin heräsin. Tänään oli käynyt alkuillasta kotona vaihtamassa vaatteet, kun olin jumpassa, ja lähtenyy baariin. Ei ole ollut yhteydessä (enkä minäkään kyllä), uskon että hän on tosi vihainen.

Hän siis eilen kertoi ennen riitaa, että menee tänään kaverin kanssa baariin katsomaan jotain matsia. Silloin oli puhetta, että voisin mennä sinne sen ottelun loppumisen jälkeen mukaan, mutta ei sovittu tarkemmin ja sitten tuli tuo riita.

Mitä tekisitte sijassani?

- menisitte sinne baariin ja alkaisitte pyytää anteeksi jne sen kaverin läsnäollessa.

- ette tekisi mitään ja odottaisitte kotona ja toivoisitte, ettei hän iske sieltä jotain naista kostoksi

- menisitte yksin jonnekin terassille tms (kysyin yhtä kaveria mukaan, muttei pääse, kun on pieni lapsi). Tämä tasaveroisinta, mutta riita eskaloituisi valtavasti. Mies kerran meinasi jättää mut, kun kävin yksin leffassa, on niin mustasukkainen.

Mitä tekisitte?

Vierailija
45/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tilanne:

En ole kuullut miehestä sen riidan jälkeen. Oli lähtenyt kuten tavallista töihin aamulla ennen kuin heräsin. Tänään oli käynyt alkuillasta kotona vaihtamassa vaatteet, kun olin jumpassa, ja lähtenyy baariin. Ei ole ollut yhteydessä (enkä minäkään kyllä), uskon että hän on tosi vihainen.

Hän siis eilen kertoi ennen riitaa, että menee tänään kaverin kanssa baariin katsomaan jotain matsia. Silloin oli puhetta, että voisin mennä sinne sen ottelun loppumisen jälkeen mukaan, mutta ei sovittu tarkemmin ja sitten tuli tuo riita.

Mitä tekisitte sijassani?

- menisitte sinne baariin ja alkaisitte pyytää anteeksi jne sen kaverin läsnäollessa.

- ette tekisi mitään ja odottaisitte kotona ja toivoisitte, ettei hän iske sieltä jotain naista kostoksi

- menisitte yksin jonnekin terassille tms (kysyin yhtä kaveria mukaan, muttei pääse, kun on pieni lapsi). Tämä tasaveroisinta, mutta riita eskaloituisi valtavasti. Mies kerran meinasi jättää mut, kun kävin yksin leffassa, on niin mustasukkainen.

Mitä tekisitte?

Jäisin kotiin ja viettäisin oikein mukaan illan. Huomenna ilmoittaisin miehelle rauhallisesti, että olen päättänyt erota, koska en saa tarpeeksi hyväksyntää ja kunnioitusta tässä suhteessa.

Vierailija
46/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi kotiin vaan yöpyisin muualla ja eroaisin. Jos löytäisin tarpeeksi voimaa.

Vierailija
47/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä lähden jonnekin kaupungille yksin syömään hyvin ja katson, miltä sitten tuntuu. En kehtaa mennä noin vain sinne baariin, kun ei olla puhuttu riidan jälkeen ja kaverinsa on siellä. Tuntuu tyhmältä odottaa täällä kotonakaan yksin.

Ap

Vierailija
48/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo taas tuota kakaroiden yhteiseloa.

😁

Vierailija
49/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo taas tuota kakaroiden yhteiseloa.

😁

Yli nelikymppisiä ollaan.

Ap

Vierailija
50/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, joku muu on laittanut up :)

Olen nyt vasta menossa syömään. Ajattelin käydä edes nimellisesti jossain ja sitten suoraan kotiin. Matkalla bussille iski vatsakramppi, toivottavasti pääsen vessaan ajoissa... Vatsa mennyt varmaan tämän stressin takia sekaisin. Voin hyvin kuvitella mitä sitten kotona aikanaan tapahtuu, mies cetää mykkäkoulua vaika hamaan tulevaisuuteen, ellen mä ala purkaa tätä tilannetta.

Ap

Vierailija
52/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut tuosta ruskeasta vuodosta gynen kanssa? Voi olla merkki jostain tulehduksesta. Mieheltä kyllä tosi ikävä tapa ilmaista asia. En kyllä tajua, miksi olet ottanut suihin alun perinkään, josset siitä tykkää. Itse välttelen sitä, jossei oikeasti ole fiilistä, vetoan siihen, ettei miehen iso kalu mahdu kunnolla suuhun. :D Ja muutenkin ne spermat kuuluu sinne pimpsaan eikä nieltäväksi, ei se lisääntyminen suun kautta tapahdu..

Mutta juu, ei kannata painostaa kumppania tekemään mitään, mistä tämäkin ei nauti. Näin mennään ainakin meidän makkarissa ja seksi toimii. ;)

Vierailija
53/64 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan syyllistät itseäsi, mies käyttäytyy todella alhaisesti ja polkee itsetuntoasi tuollaisilla kommenteilla. Vielä mykkäkoulut jos saat tuohon päälle, niin huh huh :o

Vierailija
54/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti , mies meinannut jättää sinut koska olet ollut leffassa ?

Tuo ei ole tervettä ! Aikuiset ihmiset voi käydä missä vaan ilman lupaa, lapsia jos on niin täytyy asioista sopia kun niistä huolehtii.

Etkö sä näe että sinua alistetaan ? Lue kirjoittamasi tekstit uudelleen, jos nämä asiat tapahtuisi parhaalle kaverille niin mitä hänelle neuvoisit.

Vierailija
55/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee AP?

Vierailija
56/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei käsitä, miksi tämmöinen loukkaa mua ja tekee olon epäviehättäväksi. Joten ilmoitin nyt, että en voi enää jatkossa koskaan ottaa häneltä suohin, kun sperma.

Tätä en ole koskaan tajunnut enkä tajua. Kostetaan keksimällä joku muka vastaava ongelma. Toisella on aito ongelma ja hahaa ratkaistaanpa se marttyyroimalla feikkipaskaa.

1) hoida itsesi kuntoon, jos joku todellinen vaiva on

2) lopeta pelleily

Te jotka aina ehdotatte ratkaisuksi että sano vaikka miehen munaa pieneksi, toivottavasti saatte samaa kohtelua oikeisiin ongelmiinne lol

Vierailija
57/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut yli 2-vuotta kestävän suhteen yhdestä syystä sen takia koska naisen emätin haisi niin pahalle, ja aina sai pelätä jotain outoa möhnää. En tokikaan koskaan tätä hänelle kertonut yhdeksi syistä, kun en halunnut loukata. Hän oli tosi hygieeninen yleisesti, ja ihmettelin mikä siinä pimpissä oli vikana. Yhdelläkään naiselle häntä ennen eikä jälkeen ole ollut tuollaista "ominaisuutta". Rakastan suuseksiä, mutta tämän naisen kanssa usein kävi niin että ei siitä voinut nauttia mitenkään. Harmittaa.

Vierailija
58/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut yli 2-vuotta kestävän suhteen yhdestä syystä sen takia koska naisen emätin haisi niin pahalle, ja aina sai pelätä jotain outoa möhnää. En tokikaan koskaan tätä hänelle kertonut yhdeksi syistä, kun en halunnut loukata. Hän oli tosi hygieeninen yleisesti, ja ihmettelin mikä siinä pimpissä oli vikana. Yhdelläkään naiselle häntä ennen eikä jälkeen ole ollut tuollaista "ominaisuutta". Rakastan suuseksiä, mutta tämän naisen kanssa usein kävi niin että ei siitä voinut nauttia mitenkään. Harmittaa.

Teit varmasti ihan oikein. En minäkään haluaisi olla suhteessa miehen kanssa, joka ei pystyisi ottamaan tuota (tai jotain muuta vaikeaa asiaa) puheeksi koska pelkäisi loukkaavansa.

Vierailija
59/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sanonut, vaivan olisi voinut hoitaa lääkekuurilla muutamassa päivässä. 

Vierailija
60/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaishäirikkö ei tajua blondattuinen letteineen ja sekavuuksineen että ällöttää ilman kohtaamistakin. Nimittäin huutaa ja juoksee perässä. Ei noin pääse edes kesäkuntoon.