Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mitta täyteen siitä, että mä ällötän miestä

Vierailija
06.05.2016 |

Neljä vuotta olen kuunnellut sitä, kuinka alapäässäni mahdollisesti ilmenevä ruskea lima ällöttää miestä ja on yök ja epäseksikästä eikä voi kanssani seksiä harrastaa. Nytkin on yli kaksi viikkoa menkkojen alkamisesta, mutta ei voi olla yhdyntää, kun on mahdollisuus, että jostain löytyy tummaa limaa.

Mies ei käsitä, miksi tämmöinen loukkaa mua ja tekee olon epäviehättäväksi. Joten ilmoitin nyt, että en voi enää jatkossa koskaan ottaa häneltä suohin, kun sperma. Se vasta ällöä on ja vielä suussa. Pahan hajuista ja makuista ja inhottava koostumus. Yäks. Alan täydellisesti vältellä hänen eritteitään. Parempi harrastaa seksiä vain kondomin kanssa, kun en halua sellaista mönjävelliä sisällenikään. Ällötetään nyt sitten molemmat toisiamme.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy_siitä_huutamasta kirjoitti:

Kiinalaishäirikkö ei tajua blondattuinen letteineen ja sekavuuksineen että ällöttää ilman kohtaamistakin. Nimittäin huutaa ja juoksee perässä. Ei noin pääse edes kesäkuntoon.

Taisi tulla väärään viestiketjuun?

Vierailija
62/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kyllä tosi sairaaseen suhteessa. Nautit yhtään elosta tuollaisen ihmisen kanssa. Ihan hirvittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Menin syömään ja tulin kotiin. Puolen yön aikaan mies laittoi tekstarin, että nyt se kaverinsa lähti kotiin ja voisin tulla baariin. No muistin nämä kommenttinne, että suhteesta puuttuu arvostusta, joten laitoin vastaukseksi suorat sanat, enkä siis todellakaan mennyt.

Sitten kun mies tuli kotiin, hän oli vihainen, mutta niin minäkin. Tosin se riita koski lähinnä tuota iltaa, ihan kuin olisin joku maksullinen nainen, jonka voi tosta vain tilata yöllä baariin treffeille. Mies huusi mulle ekan kerran koko suhteen aikana ja haukkui. Olin ihan varma, että tähän tämä liitto loppuu.

No tänään aamulla hän yllättäen pyysi anteeksi, ihan ekaa kertaa ikinä. Mutta pyysi anteeksi sitä, että huusi ja toivoi, että ollaan sovussa nyt. Ei muita juttuja ja kuulemma oli ok se "treffipyyntö" baariin yöllä ja ne limajutut. Mun tottakai mun piti antaa anteeksi, olisi mielestäni lähtökohtaisesti väärin olla antamatta, kun pyydetään. Sitten hän halaili ja siinä vaiheessa mä aina sulan, normaalisti olisi ollut sovintoseksiä, mutta nyt ei, kun lima.

Eli nyt on sellainen tunne, että nyt pitää olla riita sovittu, mutta kuitenkaan sitä mun alkuperäistä loukkaantumisen aihetta ei ole poistettu. Mutta eihän siitä voi enää murjottaa tai rikkoisin sovun. Tämä sopu oli siis periaatteessa ihan kuin sellainen 'anna vauvalle tutti ja ota se pois'- juttu käänteisesti...

No näin. Noille joillekin ketjun miehille tiedoksi, että mä en haise eikä ole tulehdusta, eikä ollut suuseksistä kyse. Mies yleensä nuoleekin kyllä mielellään, mutta tämä kuukautisten loppuaikojen päivät ovat hänelle kammotus, jolloin ei voi olla seksiä missään muodossa. Siksi meillä ei ole koskaan seksiä varmuuden vuoksi kahteen viikkoon menkkojen alusta, jotta hän ei kohtaa mitään limaa. Ehkä mun pitäisi ymmärtää miestä siinä, mutta riita syttyi, kun mulla tuli mitta täyteen kaikkien näiden vuosien jälkeen, kun tuntui että olen ns. saastainen.

Vierailija
64/64 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Miten mies nyt on käyttäytynyt :0