laiha, miksi olet laiha?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa mielestäni on laiha vartalo. Missään vaatteessa ei tuollainen muodoton vartalo ole kaunis eikä miehen silmää miellyttävä. M31v
Minusta taas tuo on aika muodokas, siis normaalipainoinen. Rinnat ovat kyllä pienet muuhun rasvamäärään suhteutettuna.
Tissit puuttuu, perse puuttuu, ällöttävän ohuet kintut. Missä tuolla on muuta muotoa kuin luiden pakottamana lantion kohdalta leveämpi kuin masusta? M31v
Toi on normaalipainonen, jolla on korkee rasvaprossa ja paksut jalat. Hankippa rillit.
En syö herkkuja. Karkista ja makeasta tulee huono olo. Suolasesta esim. sipseistä tykkään mut niitäkään ei tule ahmittua ja ostan ehkä kerran puolessa vuodessa.
Itse oon päätelly, että mulla on kanssa varmaan nopea aineevaihdunta kun syömisen ja juomisen jälkeen ei mee kauan kun pitää ravata vessassa ja lukemattomia kertoja päivässä.
Syön yleensä kaksi ateriaa päivässä, yhden lounaan ja yhden päivällisen. En syö välipaloja paitsi joskus iltasella voi jonkun leivän syödä.
Joskus myös yksinkertasesti unohdan syödä, saatan tajuta illalla, että ei hitto en oo syöny mitään.
173 cm/52 kg
Olen aina ollut laiha. Minulla on laktoosi-intoleranssi ja fruktoosi-intoleranssi, eikä vatsani kestä lainkaan esim. viljoja, chiliä, palkokasveja, kaaleja tms.
Imeytymishäiriöitä siis löytyy. Onneksi kuitenkin veriarvot ovat kunnossa, samoin hiukset paksut ja kiiltävät, kynnet kasvaa, hampaat reiättömät. Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni, tehnyt vähän mallin töitäkin. Kuitenkin valitsisin mieluummin terveen vatsan, sillä se vaikeuttaa elämääni aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa edes persettä näkynyt? Mistä voi tietää sen koon?
Sama vartalo, sama perse...
Ei kauheesti kehuttavaa muodoissa. M31v
Olen kilpaurheilija. Syön varmaan huomattavasti enemmän kuin läskit, mutta useamman tunnin treeni 6 kertaa viikossa. Tosin hyvänlaatuista ruokaa, eikä mitään roskaruokaa. Tai no, tulee roskaruokaakin syötyä noin joka toinen kuukausi, ja leivonnaisista en luovu! ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä on ihmisillä erilaisia mielipiteitä. Minusta tuon naisen kroppa on kaunis :) Hän on hoikka, muttei luisevan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku katkera ei vai mistä noi kuvat kaivoit?
Onhan tuo muodokas, rinnat vain puuttuu. Muuten on mistä ottaa kiinni. Tuosta muodokkaampi alkaa olla jo lievästi ylipainoinen...
Bmi 28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheesti kehuttavaa muodoissa. M31vNiin sitä on ihmisillä erilaisia mielipiteitä. Minusta tuon naisen kroppa on kaunis :) Hän on hoikka, muttei luisevan näköinen.
Ei luiseva? Yöks! Tuollaisesta vartalosta iso mies puristaa melkein kourilla ympäri. Vaatteet pois ja johonkin suuntaan jos kumartuu niin aina luut helottaa. Ei kyllä ole kaunista. M31v
Olen varmaan laiha tai no hoikka vain koska olen nuuka. Jos nyt lihoisin useita kiloja, jotuisin hankkimaan kokonaan uudestaan vaatekaappini sisällön. - Saatan olla myös siksi, että en ole koskaan ollut erinomaisen pulskassa kunnossa, joten tuskin tunnistaisin itseäni, jos kovin "turpoaisin" Ja ehkä olen laiha vielä siksikin, että joku muu voi olla vastaavasti tukeva. -Olsi tylsää, jos olisimme kaikki samanlaisia ja kokoisiia. Niin ja tietysti kai, myös siksi, että koska olen pituudeltani verraten lyhyt, niin olisin muuten aikasmoinen pallo, jos olisin hyvin paljon ylipainoinen, jolloin uusien vaatteiden hankkiminen olisi varmaan vielä nkyistäkin vaikeampaa.
Koska olen juoppo. Jos putki jää päälle, menee helposti päiviä lähes kokonaan syömättä.
170/55. Olen laiha, koska laihdutin ja en enää halua olla löllerö.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiha olen, vaikka siten laihaläski, koska painoa on noin 51 ja pituutta 162. Olen alkanut nyt harrastamaan liikuntaa, että olisin kiinteämpi. Luut paistaa olkapäissä, lanteilla, kyljissä, rintakehässä. Painavimmillani olen joskus ollut 57 kg.
Olen tällainen, koska joo, läpipasko minäkin olen. Syön kyllä hyvin ja säännöllisesti. Nukun tarpeeksi.
Pitkään olen ollut tyytymätön pieneen kokooni. Nykyään jotenkin olen pitämän siitä, ehkä koska ei jaksa olla aina tyytymätön. Ehkä jopa korostan sitä nykyään vaatteilla. Pitää olla onnellinen omassa kropassaan.
Vierailija kirjoitti:
Laiha ja laiha, 169/55kg. Näytän laihalta tietyissä vaatteissa koska olkapääni ovat niin kapeat ja solisluut paistavat. Jos lihoisin, laardi kerääntyisi ensimmäisenä vyötärölle, jalkanikin ovat tosi kaposet eli vaatteet päällä näytän tosi laihalta välillä vaikka oikeasti olen vaan hoikka :D
Liikun paljon, syön yleensä terveellisiä ruokia (joskin tosi isoja määriä, koska olen kärsinyt kuukautishäiriöistä jo pari vuotta ja lääkärin kanssa ollaan sovittu painonnostotavoite, koska olen osteoporoosiriskissä! nyt kun ajattelen, saatan ehkä ollakkin vähän liian laiha :D) ja välillä kyllä tosi paljon kaikkea sokeristakin. Mutta niin, päivittäinen liikunta kumoaa kerran pari kuussa syödyt sokerimätöt vähän liiankin tehokkaasti. Normiruoalla paino on noussut tähän 55kg alipainosta, mutta tästä ylöspäin pitäisi varmaan vähentää reilusti liikuntaa.
Arvatenkin normaalipainoiset löysivät ketjun! Wonder why... 😉
Olen tuo 169/55 kuukautishäiriöinen. Kommentoin nyt vaan sen verran, että olen tosiaan muutaman kilon normaalipainon rajan yläpuolella nyt 55kiloisena, eli ehdottomasti normaalipainoinen! Se ei vaan valitettavasti poista sitä tosiasiaa, että minulla ei ole moneen vuoteen ollut kuukautisia, ja lääkärin tuomio on että johtuu siitä kun olen niin hoikka. Ainakaan itseäni ei hirveesti lohduta ajatella että olen normaalipainossa, koska vaiva on ja pysyy. Laihimmillani 45-kiloisena kärsin kyllä muistakin vaivoista, että siihen verrattuna olo on loistava, mutta mutta....
Kuten sanoin, "laiha ja laiha", normaalipainossa mutta epikriisin mukaan silti liian laiha. Estrogeeni sitoutuu kehossa rasvaan, eikä minulla ole tarpeeksi mihin sitoutua. toivonkin että kaikki alipainoiset tai alipainoa tavoittelevat ymmärtäisivät tämän riskin olemassaolon..... Ns luonnollinen alipaino teini-iässä usein korjaantuu aikuistumisen myötä, mutta syömättömyys ja muut vippaskonstit sen saavuttamiseksi kostautuu toisinaan pahemman kerran terveydessä:/ ja sama tietysti ylipainon kanssa myös, sehän on sanomattakin selvä.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss, painoko yksinään määrittelee oletko laiha, hoikka, lihava?
Laiha on aina reilusti alipainoinen ja treenattu.
Ahaa, siinä tapauksessa perun kommenttini. Olin ollut epätietoisuudessa, mikä määrittää laihan, esim. "luiseva" ei ole tuossa tapauksessa kuitenkaan laiha kuten olin ajatellut, ja monet muutkin ihmiset, jotka jaksavat huomautella koostani. :) sori.
Länsimaalaiset ovat tottuneet läskiin normaalina, normaalipainoista pidetään laihana. Käsitätkö? Normaalipainoinen ei ole luiseva. Pystytkö käsittämään tätäkään vai oletko aivan helvetin läskidenialisoitunut?!
Tässä taas tätä ssss:n harrastamaa haukkumista. Kun kerran aina itse ihmettelet, että milloin olet ihmisiä haukkunut... ;)
En laiha, mutta hoikka kylläkin. Syön aivan tavallisesti ja harrastan hyötyliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Bmi 28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheesti kehuttavaa muodoissa. M31vNiin sitä on ihmisillä erilaisia mielipiteitä. Minusta tuon naisen kroppa on kaunis :) Hän on hoikka, muttei luisevan näköinen.
Ei luiseva? Yöks! Tuollaisesta vartalosta iso mies puristaa melkein kourilla ympäri. Vaatteet pois ja johonkin suuntaan jos kumartuu niin aina luut helottaa. Ei kyllä ole kaunista. M31v
Tuo nimimerkillä M31 on joko katkera ja kateellinen ylipainoinen plösö av-mamma, joka tekeytyy mieheksi (ovelaa) tai läski-fetissimies. Tai sitten lihava ruma mies, jota päin yksikään normaalipainoinen seksikäs nainen ei vilkaisekkaan, korkeintaan joku puutteessa oleva lihava nainen. Ihmekös kun vihastuttaa ja siksi haukkuu normaalipainoisetkin laihaksi.
174/54 kg syön paljon, mutta liikun vielä enemmän, ja suvussa kaikki laihoja joten geeneissä varmaan.
Hyvä aineenvaihdunta.Saan syödä suklaata vaikka kilon päivässä ja paino sama aina.Ihan totta muuten.
En mä nyt enää niin kauhean laiha ole, tai olen kyllä mutta kaljan litkiminen on alkanut näkyä pienenä pömppönä. Olen kyllä aina ollut laiha, varmaan aineenvaihdunnallisista ja perinnöllisistä syistä osittain mutta erityisesti siksi etten ole syönyt liikaa. Nyt aikuisena on kyllä alkanut vähän jo huolestuttaa ettei vaan ala lihoa. Ärsyttävää, koska en tykkää näistä kauneusihanteista mutta haluaisin olla urheilullisen hoikka, enkä kuitenkaan halua lopettaa ryyppäämistä ja herkkujen mättämistä, koitan harrastaa liikuntaa säännöllisesti kuitenkin. Samapa tuo.
BMI on jotain 19-20.