Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laiha, miksi olet laiha?

Vierailija
06.05.2016 |

Etkö muistanut syödä eilen?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua olla läski. Laihuus on kaunista. 

Vierailija
2/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön huonosti. Minulla ei ole koskaan ollut ns. näläntunnetta ja saattanut illalla tajuta että apua olen unohtanut syödä. Aamupalaa en osaa syödä, juon vain kahvin. Töissä jotain kevyttä (terveellistä) ja sitten kotona vasta kokkailen. Jos minulla ei olisi puolisia, söisin varmastikkin vielä huonommin. Nyt on kivaa tehdä ruokaa kun ei tee sitä vain itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina unohtuu syödä, niin huono muisti on.

Vierailija
4/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän siitä, että vaatteet näyttävät hyvältä päällä, eikä rannalla käydessä jää rusketusrajoja makkaroista. Nautin kävelyistä hengästymättä ja hyvästä terveydestä. Muistin kyllä syödä, syön ihan terveellisesti. Siiderit vaan unohtui taas kauppaan.

Vierailija
5/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läpipaskoja ;) mutta hyvä jos sun keho kerää uimarengasta.

Vierailija
6/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/41.

t.nelonen

Vierailija
7/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä nyt vain olen, pitkä ja sirorakenteinen. Syön usein ja hyvin, enemmän kuin mieheni (joka tosin on yhtä laiha).

Vierailija
8/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162/41.

t.nelonen

Hyi hitto! Rumaa!

Vierailija
9/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

162/41.

t.nelonen

Hyi hitto! Rumaa!

Ai, oletko nähnyt minut? Ei minusta luita törrötä, olen vaan todella siro.

Vierailija
10/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiha. Ehkäpä enemmänkin hoikka. Tosin vielä vähän keskenkasvuinenkin. Olen tällainen koska en syö paljoa. Saa olla todella tyhmä jos ei tiedosta kulutustaan. Minä en urheile, eli en myöskään voi vetää kaksinkäsin mitä tahansa.

Vierailija
11/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läpipaskoja ;) mutta hyvä jos sun keho kerää uimarengasta.

Täällä toinen. ;)

Aina olen ollut laiha, joten vaikea sanoa, miksi. Syön kun on nälkä ja lopetan, kun ei enää ole. Ähkystä tulee järkyttävän paha olo (ja yleensä ripuli), joten vältän syömästä liikaa. 

Vierailija
12/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsikko olisi "Miksi olet läski?". "Söitkö taas liikaa eilen?". Lihavat ilmiantaisivat ketjun ja tulisivat kommentteihin haukkumaan ihmisiä, jotka puhuvat muista rumasti :D Itse saavat tietysti haukkua laihoja, mutta onneksi laihat eivät ole yhtä aggressiivisia ja heti hyökkäämässä kimppuun :D

Aikuiset ihmiset vielä... Sama kuvio toistuu joka kerta.

Vierailija
13/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan voida hyvin, enkä aiheuttaa kärsimystä itselleni. Olen myös melko pinnallinen, eikä lihavuus ole kaunista ollenkaan. Oman hyvinvoinnin takia siis. En varmasti pystyisi rakastamaan itseäni lihavana. Siinä se.

Vierailija
14/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan, että vartaloni näyttää ja tuntuu terveeltä ja kauniilta :) Viihdyn hoikassa vartalossa huomattavasti paremmin kuin lievästi ylipainoisena ollessani !

Vierailija
15/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha ja laiha, 169/55kg. Näytän laihalta tietyissä vaatteissa koska olkapääni ovat niin kapeat ja solisluut paistavat. Jos lihoisin, laardi kerääntyisi ensimmäisenä vyötärölle, jalkanikin ovat tosi kaposet eli vaatteet päällä näytän tosi laihalta välillä vaikka oikeasti olen vaan hoikka :D

Liikun paljon, syön yleensä terveellisiä ruokia (joskin tosi isoja määriä, koska olen kärsinyt kuukautishäiriöistä jo pari vuotta ja lääkärin kanssa ollaan sovittu painonnostotavoite, koska olen osteoporoosiriskissä! nyt kun ajattelen, saatan ehkä ollakkin vähän liian laiha :D) ja välillä kyllä tosi paljon kaikkea sokeristakin. Mutta niin, päivittäinen liikunta kumoaa kerran pari kuussa syödyt sokerimätöt vähän liiankin tehokkaasti. Normiruoalla paino on noussut tähän 55kg alipainosta, mutta tästä ylöspäin pitäisi varmaan vähentää reilusti liikuntaa.

Vierailija
16/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha olen, vaikka siten laihaläski, koska painoa on noin 51 ja pituutta 162. Olen alkanut nyt harrastamaan liikuntaa, että olisin kiinteämpi. Luut paistaa olkapäissä, lanteilla, kyljissä, rintakehässä. Painavimmillani olen joskus ollut 57 kg.

Olen tällainen, koska joo, läpipasko minäkin olen. Syön kyllä hyvin ja säännöllisesti. Nukun tarpeeksi.

Pitkään olen ollut tyytymätön pieneen kokooni. Nykyään jotenkin olen pitämän siitä, ehkä koska ei jaksa olla aina tyytymätön. Ehkä jopa korostan sitä nykyään vaatteilla. Pitää olla onnellinen omassa kropassaan.

Vierailija
17/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss, painoko yksinään määrittelee oletko laiha, hoikka, lihava?

Vierailija
18/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss, painoko yksinään määrittelee oletko laiha, hoikka, lihava?

Laiha on aina reilusti alipainoinen ja treenattu.

Ahaa, siinä tapauksessa perun kommenttini. Olin ollut epätietoisuudessa, mikä määrittää laihan, esim. "luiseva" ei ole tuossa tapauksessa kuitenkaan laiha kuten olin ajatellut, ja monet muutkin ihmiset, jotka jaksavat huomautella koostani. :) sori.

Vierailija
19/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos otsikko olisi "läski, miksi olet läski?". Tuliko taas eilen syötyä liikaa?

Olisi poistettu jo aikoja sitten :D

Vierailija
20/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen älykäs ja akateeminen, jotka tutkitusti ovat laihoja. Lisäksi minulla on suht hyvä itsekuri ja arvostan itseäni ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan