Onko mahdollista tukkia wc:n pytty kakkaamalla?
Kommentit (17)
Kerran siivotessani vanhusten asuntolaa, oli siellä pökäle tukkinut pöntön. Metallihenkarilla sohittuani putki aukeni.
On, tosin se on useimmiten paperi ja pökäle(et) yhdessä joka aiheuttaa tukoksen.
On täysin mahdollista, eikä mitenkään harvinaista edes. Tukkeuman saa auki kun vetää vessaa niin, että pytty täyttyy vedellä. Sen jälkeen tunkee vessaharjan niin syvälle kuin sen saa ja tempaisee sen nopeasti ulos. Pyttyyn syntynyt alipaine avaa tukoksen tällä tavalla.
No multa tulee usein niin iso kasa paskaa aamuisin että on kyllä mennyt tukkoon. Ei johdu liiasta paperista (ruokavalion ansiosta teflonia) ja ei, en ole myöskään läski
New Yorkissa viiden tähden hotellissa. Rupesi tulvimaan ja piti kutsua huoltomies saman tien paikalle, ettei koko huone olisi tulvinut.
Itselläni on aina ollut vaikeaa ummetusta ja monta kertaa sieltä olen sitten itku silmässä saanut puserrettua sellaisen pökäleen, joka ei ilman apukeinoja ole putkesta läpi mennyt. Ex-mieheni toivoi anaaliseksiä ja minä en yhtään halunnut edes kokeilla. Mutta monta kertaa mielessä ollut, että jos sieltä ulos tulee sellainen kaljatölkin paksuinen kivikova pökäle, niin ei se tavallinen kalu ehkä niin mahdoton olisi ollut.
Multa tulee aina pieni löysähkö kakka. En hölvää paperis. Silti joka kerta pönttö tukossa! Gustafsbergin (miten kirjoitetaankaan) pönttö jossa pieni ja iso huuhtelu. Pissatkin pitää huuhtoa isolla, ei mene alas muuten! Muut pöntöt imaisee hyvin isommatkin tuotokset. Mikähän vikana. Ihan uusi pönttö, 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on aina ollut vaikeaa ummetusta ja monta kertaa sieltä olen sitten itku silmässä saanut puserrettua sellaisen pökäleen, joka ei ilman apukeinoja ole putkesta läpi mennyt. Ex-mieheni toivoi anaaliseksiä ja minä en yhtään halunnut edes kokeilla. Mutta monta kertaa mielessä ollut, että jos sieltä ulos tulee sellainen kaljatölkin paksuinen kivikova pökäle, niin ei se tavallinen kalu ehkä niin mahdoton olisi ollut.
Mulla kanssa ummetusta ja kakka usein niin isoa jöötiä, että jää HK:n sininen kakkoseksi. Itse harrastan ihan omasta tahdostani myös peppuseksiä ja täytyy sanoa, että on ne ulostamistuntemukset aika kaukana siitä seksistä. Ratkaiseva ero juuri siinä välissä mikä pötkö tuottaa kipua ja mikä on pikemminkin nautinnollista.
Monessa maassa on. Esim Kuubassa kun oltiin, niin mun vatsa toimii aluksi pienellä viiveellä. Sitten kun sinne tekee kunnon boat, niin ei ne onnettomat vessat vedä mitään. Onneksi ollaan oltu miehen kanssa niin kauan yhdessä että voitiin vain nauraa noille jutuille :D
p.s Suomen vessanpöntöt on kultaa
Työpaikan vessaan tulee aamuisin vedettyä sellaista ranteenpaksuista jöötiä (olen katsonut), hyvin on vielä mennyt alas. Yritän aina paskoa niin, että jää kunnon jäljet pöntön sivuihin, näkee siivoojakin että käytössä on ja suoli toimii.
On. Kakka on aivan käypänen materiaali wc:n tulkimiseen.
*tukkimiseen. Mutta ei pidä olla aivan löysää.
Oi kyllä voi. Mutta syynä taisi olla vanha pytty ja liikaa paperia. Joka johti lopulta siihen, että pönttö ei vetänyt mitään mutta koska oli silti pakko käydä paskalla niin pönttö tulvi sitten yli... hävetti kyllä ihan sairaasti kun piti pyytää asunnon omistajalta apua että miten tukkeuman saisi pois :'D (kyseessä oli kuukauden tilapäinen asuminen hänen asunnossaan) ja hän tuli sitten reipppaasti ja sörkki imukupilla äärilleen täynnä olevaa pönttöä ja paskaliejua niin kauan että sai tukkeuman selvitettyä. Ei kuulemma ollut ensimmäinen kerta kun niin kävi :'D (neuvoksi sain käyttää vähemmän paperia aina asioidessani, vaikka mielestäni käytin ihan normaalisti..)
Kyllä voi..nimmerkillä en minä mutta mieheni :D
Ainakin lentokoneessa. Mulle kävi kerran niin. Vieläkin rupeaa posket punoittamaan, kun ajattelen kymmenen vuoden takaista tilannetta.