Miehet, mitä mieltä olette voimakastahtoisista naisista?
Kommentit (49)
Mun mies rakastui muhun juuri siksi. Näin on mulle sanonut, uskoit tai et..
Vierailija kirjoitti:
Samapa se mulle. Ei heillä ole mitään vaikutusvaltaa minuun kuitenkaan.
Itselläkin tämä. Sama tosin miestenkin kohdalla. Jokainen saa tahtoa asiota niin voimakkaasti kuin haluaa, mutta ei sillä minuun ole mitään vaikutusta. Enemmänkin sillä mitä tahtoo.
Meillä kanssa emäntä voimakastahtoinen joka asiassa.Ilmenee arkisissa asioissa ja haluaa pitää piuhat omissa käsissä! Toki kyselee minultakin mielipiteitä, en kuitenkaan ole yhtä voimakastahtoinen kuin hän vaikka sanon omankin mielipiteeni asiasta.Hän kyllä osaa huomioida myös muiden mielipiteet, mutta koen kuitenkin hänet vahvempana henkisesti ja myönnän olevani alistuvampi osapuoli, enkä häpeä asiaa!
Jämäkkä, mutta ystävällinen nainen on seksikäs.
Pelkästään itsepäinen ei ole.
Iso ero on siinä miten asiat esittää ja käyttäytyy. Esim passiivis agressiivinen yhteiset asiat oman pään mukaan ratkova nainen on aivan kammottava.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet pidä voimakastahtoisista, itsenäisistä naisista. Ainakaan täällä suomessa.
Oletko tehnyt laajankin gallup-kyselyn aiheesta?
Mitä nyt kukin sitten tarkoittaa voimakastahtoisella? Itse koen, että parisuhteessa pitää kyetä keskustelemaan ja sopimaan asioista. Mikäli toinen aina päättää kaikesta, niin suhde ei ole terveellä pohjalla. Toki tämä vain oma mielipiteeni ja muilla ihmisillä varmasti on omia näkemyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet pidä voimakastahtoisista, itsenäisistä naisista. Ainakaan täällä suomessa.
Oletko tehnyt laajankin gallup-kyselyn aiheesta?
Mitä nyt kukin sitten tarkoittaa voimakastahtoisella? Itse koen, että parisuhteessa pitää kyetä keskustelemaan ja sopimaan asioista. Mikäli toinen aina päättää kaikesta, niin suhde ei ole terveellä pohjalla. Toki tämä vain oma mielipiteeni ja muilla ihmisillä varmasti on omia näkemyksiään.
"Voimakastahtoinen" (<-termistä tulee mieleen lähinnä koira tai muu eläin :D) nainen on sanavalmis, ei anna miehen puhua päälleen, ei itse puhu miehen päälle eli omaa keskustelutaitoja. Ei vaikene kun on jotain sanottavaa. Toimii kuten itse katsoo parhaaksi. Luottaa omaan harkintakykyynsä eikä kysele mieheltä neuvoa ja mielipidettä joka asiasta. Ei nöyristele miestä. Mutta toisaalta pitää miehestä hyvän huolen ja tekee tämän onnelliseksi.
Elän sellaisen kanssa. Jos se voimkastahto kohdistuu ns. hyviin asioihin, on se hienoa. Usein kuitenkin menee puuduttavaksi riitelyksi. Joo, härkäpäinen olen minäkin, kun en vaan suostu alistumaan.
No sehän on optimi että nainen tahtoo voimakkaasti ;-9
Miksi sen pitäisi olla jotenkin negatiivista, että on omat mielipiteet, joista pitää vahvasti kiinni ja saa sanotuksi asioita, joihin haluaa muutosta ym.? Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisi ilkeä päällepäsmäri.
Että ei kuuntele järjen ääntä. Että kääntää kaiken omaksi parhaakseen, eikä ole koskaan itse väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi olla jotenkin negatiivista, että on omat mielipiteet, joista pitää vahvasti kiinni ja saa sanotuksi asioita, joihin haluaa muutosta ym.? Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisi ilkeä päällepäsmäri.
Tietenkin on negatiivista että on vahvat mielipiteet, joista pitää kiinni eikä jousta.
jos nainen tahtoo minua, niin mikäs siinä!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa vahvasti muutosta niin tekee itse ja muuttaa sitten niitä asioita. Vai tarkoititko että haluaa toisen tekevän sen työn:)
Mielummin hiljainen ja alistuva, antais vaan miehen huolehtia kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Voimakastahtoinen = Tietää mitä haluaa, omaa mielipiteitä, kykenee keskustelemaan asioista, pyrkii toteuttamaan itseään omien arvojensa mukaan.
Voimakastahtoinen = Itsepäinen jankkaaja, joka ei hyväksy muita kun oman poteroituneen näkökantansa ja kaikki toisinajattelijat ovat kokkarioikestolaisia tai suvakkihyysäreitä, riippuen naisen omista lähtökohdista.
Ensimmäisen määritelmän mukaiseen naiseen tutustuisin mielelläni ja näkisin lähtökohdilta mahdollisuuden parisuhteeseen
Jälkimmäisen määritelmän naiseen en haluaisi tutustua edes tulevan vaimoni (tuossa ylempänä) järjestämillä kutsuilla.
M45
Hyvin muotoiltu👍
Todellakin tuo ensimmäinen vaihtoehto ois ihqu.
Tahtoo vain jälkimmäinen olla yleisempi tapa toteuttaa voimakastahtoisuutta.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Riippuu vähän, mitä tällä tarkoitetaan. En yleensä siedä ihmisiä lähipiirissäni, jos he ei pysty kompromisseihin ja näkemään asioita toisen kannalta. En sanoisi, että olen itse mitenkään heikko, mutta taivun aika pitkälle muiden puolesta ja tätä on käytetty paljon hyväksi. Nykyisin en jaksa sellaista kauaa.
Sanoisin, että pidän voimakastahtoisuuteen liitettävistä positiivisista piirteistä, mutta jos löytyy näitä siihen liittyviä negatiivisia piirteitä, en jaksa ellen ole töissä ja saa siitä ihmisten sietämisestä palkkaa.
Välttelisin todennäköisesti ihmistä, joka itse sanoo itseään voimakastahtoiseksi. Usein se tarkoittaa vain sitä, että tämä suuttuu helposti ja raivoaa sitten muille. Mun kanssani ei ratkota asioita huutamalla tai jyräämällä oma tahto läpi väkisin kuuntelematta mun perustelujani. Eikä mulle jaella käskyjä kuin koiralle.
Mutta kyllä voisin rakastua naiseen, joka etenee elämässään rohkeasti ja puskee vaikka läpi harmaan kiven, mutta vain, jos se ei tapahdu muiden kustannuksella. Pitää myös osata olla väärässä.
Olen naimisissa voimakastahtoisen naisen kanssa. Pitkän avioiliittomme aikana hän ei ole ollut ketaakaan väärässä, ei ole tehnyt mitään mitä voisi pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää, missäpäin maailmaa sinusta hyväksyisivät tällaisen naisen paremmin kuin Suomessa? Itse en keksinyt yhtäkään paikkaa ja melkoisesti olen matkustellut ja tutustunut todella monien maitten kulttuureihin. Toistaiseksi missään en ole nähnyt vastaavanlaista vapautta naisilla, mitä täällä on.
Oletko käynyt muissa Pohjoismaissa? Entä esimerkiksi Hollannissa?
"Elän onnellisessa parisuhteessa voimakastahtoisen naisen kanssa, sanoo vaimoni".