Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä mieltä olette voimakastahtoisista naisista?

Vierailija
05.05.2016 |

.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän onnellisrssa parisuhteessa voimakastahtoisen naisen kanssa. Tietysti olen itsekin voimakastahtoinen, ei hän mitään tossukkaa huolisikaan. Mutta se kompromisdien teko tässä miellyttää, vaikka annan hänen olla useimmiten päällä sdihen asti kun tulee minun loppukirini vuoro.

"Elän onnellisessa parisuhteessa voimakastahtoisen naisen kanssa, sanoo vaimoni".

Vierailija
22/49 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastui muhun juuri siksi. Näin on mulle sanonut, uskoit tai et..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samapa se mulle. Ei heillä ole mitään vaikutusvaltaa minuun kuitenkaan.

Itselläkin tämä. Sama tosin miestenkin kohdalla. Jokainen saa tahtoa asiota niin voimakkaasti kuin haluaa, mutta ei sillä minuun ole mitään vaikutusta. Enemmänkin sillä mitä tahtoo.

Vierailija
24/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa emäntä voimakastahtoinen joka asiassa.Ilmenee arkisissa asioissa ja haluaa pitää piuhat omissa käsissä! Toki kyselee minultakin mielipiteitä, en kuitenkaan ole yhtä voimakastahtoinen kuin hän vaikka sanon omankin mielipiteeni asiasta.Hän kyllä osaa huomioida myös muiden mielipiteet, mutta koen kuitenkin hänet vahvempana henkisesti ja myönnän olevani alistuvampi osapuoli, enkä häpeä asiaa!

Vierailija
25/49 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkä, mutta ystävällinen nainen on seksikäs.

Pelkästään itsepäinen ei ole.

Iso ero on siinä miten asiat esittää ja käyttäytyy. Esim passiivis agressiivinen yhteiset asiat oman pään mukaan ratkova nainen on aivan kammottava.

Vierailija
26/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pidä voimakastahtoisista, itsenäisistä naisista. Ainakaan täällä suomessa.

Oletko tehnyt laajankin gallup-kyselyn aiheesta?

Mitä nyt kukin sitten tarkoittaa voimakastahtoisella? Itse koen, että parisuhteessa pitää kyetä keskustelemaan ja sopimaan asioista. Mikäli toinen aina päättää kaikesta, niin suhde ei ole terveellä pohjalla. Toki tämä vain oma mielipiteeni ja muilla ihmisillä varmasti on omia näkemyksiään. 

Vierailija
27/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pidä voimakastahtoisista, itsenäisistä naisista. Ainakaan täällä suomessa.

Oletko tehnyt laajankin gallup-kyselyn aiheesta?

Mitä nyt kukin sitten tarkoittaa voimakastahtoisella? Itse koen, että parisuhteessa pitää kyetä keskustelemaan ja sopimaan asioista. Mikäli toinen aina päättää kaikesta, niin suhde ei ole terveellä pohjalla. Toki tämä vain oma mielipiteeni ja muilla ihmisillä varmasti on omia näkemyksiään. 

"Voimakastahtoinen" (<-termistä tulee mieleen lähinnä koira tai muu eläin :D) nainen on sanavalmis, ei anna miehen puhua päälleen, ei itse puhu miehen päälle eli omaa keskustelutaitoja. Ei vaikene kun on jotain sanottavaa. Toimii kuten itse katsoo parhaaksi. Luottaa omaan harkintakykyynsä eikä kysele mieheltä neuvoa ja mielipidettä joka asiasta.  Ei nöyristele miestä. Mutta toisaalta pitää miehestä hyvän huolen ja tekee tämän onnelliseksi.

Vierailija
28/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku narsisti vai?

Vierailija
29/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sellaisen kanssa. Jos se voimkastahto kohdistuu ns. hyviin asioihin, on se hienoa. Usein kuitenkin menee puuduttavaksi riitelyksi. Joo, härkäpäinen olen minäkin, kun en vaan suostu alistumaan.

Vierailija
30/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on optimi että nainen tahtoo voimakkaasti ;-9

Vierailija
31/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla jotenkin negatiivista, että on omat mielipiteet, joista pitää vahvasti kiinni ja saa sanotuksi asioita, joihin haluaa muutosta ym.? Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisi ilkeä päällepäsmäri.

Vierailija
32/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei kuuntele järjen ääntä. Että kääntää kaiken omaksi parhaakseen, eikä ole koskaan itse väärässä.

Vierailija
33/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla jotenkin negatiivista, että on omat mielipiteet, joista pitää vahvasti kiinni ja saa sanotuksi asioita, joihin haluaa muutosta ym.? Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisi ilkeä päällepäsmäri.

Tietenkin on negatiivista että on vahvat mielipiteet, joista pitää kiinni eikä jousta.

Vierailija
34/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen tahtoo minua, niin mikäs siinä!

Vierailija
35/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa vahvasti muutosta niin tekee itse ja muuttaa sitten niitä asioita. Vai tarkoititko että haluaa toisen tekevän sen työn:)

Vierailija
36/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hiljainen ja alistuva, antais vaan miehen huolehtia kaikesta.

37/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakastahtoinen = Tietää mitä haluaa, omaa mielipiteitä, kykenee keskustelemaan asioista, pyrkii toteuttamaan itseään omien arvojensa mukaan.

Voimakastahtoinen = Itsepäinen jankkaaja, joka ei hyväksy muita kun oman poteroituneen näkökantansa ja kaikki toisinajattelijat ovat kokkarioikestolaisia tai suvakkihyysäreitä, riippuen naisen omista lähtökohdista.

Ensimmäisen määritelmän mukaiseen naiseen tutustuisin mielelläni ja näkisin lähtökohdilta mahdollisuuden parisuhteeseen

Jälkimmäisen määritelmän naiseen en haluaisi tutustua edes tulevan vaimoni (tuossa ylempänä) järjestämillä kutsuilla.

M45

Hyvin muotoiltu👍

Todellakin tuo ensimmäinen vaihtoehto ois ihqu.

Tahtoo vain jälkimmäinen olla yleisempi tapa toteuttaa voimakastahtoisuutta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
38/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, mitä tällä tarkoitetaan. En yleensä siedä ihmisiä lähipiirissäni, jos he ei pysty kompromisseihin ja näkemään asioita toisen kannalta. En sanoisi, että olen itse mitenkään heikko, mutta taivun aika pitkälle muiden puolesta ja tätä on käytetty paljon hyväksi. Nykyisin en jaksa sellaista kauaa.

Sanoisin, että pidän voimakastahtoisuuteen liitettävistä positiivisista piirteistä, mutta jos löytyy näitä siihen liittyviä negatiivisia piirteitä, en jaksa ellen ole töissä ja saa siitä ihmisten sietämisestä palkkaa.

Välttelisin todennäköisesti ihmistä, joka itse sanoo itseään voimakastahtoiseksi. Usein se tarkoittaa vain sitä, että tämä suuttuu helposti ja raivoaa sitten muille. Mun kanssani ei ratkota asioita huutamalla tai jyräämällä oma tahto läpi väkisin kuuntelematta mun perustelujani. Eikä mulle jaella käskyjä kuin koiralle.

Mutta kyllä voisin rakastua naiseen, joka etenee elämässään rohkeasti ja puskee vaikka läpi harmaan kiven, mutta vain, jos se ei tapahdu muiden kustannuksella. Pitää myös osata olla väärässä.

Vierailija
39/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa voimakastahtoisen naisen kanssa. Pitkän avioiliittomme aikana hän ei ole ollut ketaakaan väärässä, ei ole tehnyt mitään mitä voisi pyytää anteeksi.

Vierailija
40/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska tietää, missäpäin maailmaa sinusta hyväksyisivät tällaisen naisen paremmin kuin Suomessa? Itse en keksinyt yhtäkään paikkaa ja melkoisesti olen matkustellut ja tutustunut todella monien maitten kulttuureihin. Toistaiseksi missään en ole nähnyt vastaavanlaista vapautta naisilla, mitä täällä on.

Oletko käynyt muissa Pohjoismaissa? Entä esimerkiksi Hollannissa?