Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä mieltä olette voimakastahtoisista naisista?

Vierailija
05.05.2016 |

.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei sovi kuin voimakastahtoinen nainen.Osaa ottaa pomon roolin parisuhteessa ja arjessa, on oikeudenmukainen,jos huomaa että toinen alistuvampi.Meillä toimii näin!

Vierailija
42/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sellainen, olemme molemmat voimakastahtoisia. Miellyttämään pyrkivä alistuja ei herätä minussa mitään mielenkiintoa, vain sääliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki söpöjä ja herttaisia, kun kuvittelevat että niistä olis johonkin <3

Vierailija
44/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos vaan tekee aloitteen ja siten tavataan.

Mikään ei ole yhtä tärkeätä kuin aloitteen tekeminen. Siihen kun ei suurin osa naisista vielä tänäkään päivänä kykene.

Kyllä minä nainen olen tehnyt useitakin selkeitä aloitteita enkä varmasti ole mikään harvinaisuus. En kuitenkaan tee aloitetta jos en ole kiinnostunut. Ehkä sinusta ei vain ole kiinnostunut kukaan?

N39

Kerran on nainen tehnyt aloitteen minua kohtaan, ja hän ei ollut suomalainen.

Suomalaisnaiset ei kertaakaan.

Minulla taas on ihan päinvastaisia kokemuksia. Kertaakaan ei ole suomalainen mies tehnyt aloitetta! Mutta onneksi olen näppärä ja voimakas nainen, niin koskaan ei ole tarvinnut yksin olla. :D

Vierailija
45/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, tarkoitetaanko voimakastahtoisella oikeasti vahvaa, tasapainoista naista, vai ihan pelkästään mulkkua.

Näin aikuisena on tullut tiputettua mulkut miespuoliset kaveritkin pois piiristä, joten tätä ominaisuutta en arvosta naisissakaan.

Vierailija
46/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään positiivista. Naisen kohdalla se tarkoittaa komentelevaa Justiinaa, joka ei ota toisen mielipiteitä huomioon.

Ratkaisukeskeiset kompromissinhakijat ovatkin toista maata.

Vierailija
47/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein voimakastahtoiseksi itseään kuvaavat ovat ihan hirveän itsekkäitä ihmisiä. Oma tahto pitää tietysti olla mutta kenenkään määräiltäväksi en alistu.

M38

Vierailija
48/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voimakastahtoinen nainen" on poikkeuksetta kiertoilmaus luonnehäiriöiselle pikku prinsessalle, joka ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi. Sellainen nainen, joka kokee että miesten pitäisi palvoa häntä ja vetää älyttömät kilarit, jos jokaikinen asia ei mene hänen tahtonsa mukaan.

Vierailija
49/49 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta vastaan siltä pohjalta, mitä mieheni on minusta sanonut. Olen sellainen voimakastahtoinen, oman mielipiteensä suoraan ilmaiseva ihminen joka ajattelee omilla aivoillaan eikä noin vain niele kaikkea mitä minulle sanotaan. Mies on alusta asti sanonut, että näkee nuo piirteet todella viehättävinä ja ihailee minua. Exänsä oli kuulemma sellainen jolla ei koskaan ollut mihinkään mitään mielipidettä ja vain mielisteli kaikessa ja se oli kuulemma turhauttavaa ja voin kyllä uskoa sen. Jos taas voimakastahtoisella tarkoitetaan vaikeaa ihmistä joka on kaikessa aina se vastarannankiiski, en usko että sekään miellyttää monia. Ehkä siitä väliltä on paras.