Lidlissä eniten ärsyttää....mikä?
Minua ärsyttää kassajonot. Miksi aina ruuhka-aikaan on 2 tai 3 kassaa ja kuulutetaan lisää kassoja? Siis aina? Toiseksi ärsyttävintä on kun esimiestä pyydetään kassalle. Miksi? Miksi sitä esimiestä pitää pyytää kassalle, jos joku palauttaa pullokuitin tai vastaavaa? Luuleeko ne, että se hlö aikoo ryöstää koko Lidlin heti kun kassa avataan?
Kommentit (262)
Kassajonot taalla muuallakin maailmassa aika pahat. Pullopantteja taalla ei tunneta, joten tuota palautusongelmaa ei ole. Muuten kyllakin menen mieluummin Aldiin (Lidlin sakukilpailija, jota ei kai Suomessa ole).
Lidlissä käydessä tulee aina köyhä olo. Täynnä wt-väkeä.
Sekava ja ahdistava varastomaisuus. Osa tuotteista ihan hyviä. Jotain taas ei löydy ollenkaan tai valikoima suppea.
Matujen paljous. Ihmetyttää, miten niillä äijillä on varaa niin hienoihin autoihin. Täällä Hämeenlinnassa ne parkkeeraa häpeilemättä (tietysti) inva- ja lapsiperheiden paikoille. Ukot polttelee siinä tupakkia ja oottelee kaapu- tai huivimuijiaan kaupasta. Eivät tapansa mukaan paljon väistele, ihme, ettei kukaan uskalla huomauttaa tuosta parkkiasiasta. No kai se on se rasistin leima, jonka pienestäkin kritiikistä heti saa.
Kakarat juoksevat pitkin käytäviä, puristelevat hedelmiä ja leivonnaisia. Ei, ei tee mieli käydä Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kassajonot. Miksi aina ruuhka-aikaan on 2 tai 3 kassaa ja kuulutetaan lisää kassoja? Siis aina? Toiseksi ärsyttävintä on kun esimiestä pyydetään kassalle. Miksi? Miksi sitä esimiestä pitää pyytää kassalle, jos joku palauttaa pullokuitin tai vastaavaa? Luuleeko ne, että se hlö aikoo ryöstää koko Lidlin heti kun kassa avataan?
Niillä nyt vaan on tapana, ettei kassalla turhaan pidetä työntekijöitä, mutta tosi nopeasti tulevat, kun jonoa alkaa kertyä. Muissa kaupoissa ei kuuluteta lisää kassoja vaikka olisi jono kaupan ympäri. Pullokuittia varten ei tarvi esimiestä, sen tarvii kassahenkilön tekemiä mokia varten (yleisemmin, joskus joku muukin syy vaatii esimiestä).
Ärsyttää se että menee liian aikaisin kiinni, mutta Järvenpään Lidlissä on ihan järjettömän ystävällinen henkilökunta. Ei vielä kertaakaan ole yhtään hapannaamaa tullut vastaan ja olen ollut asiakkaana jo monta vuotta ja vaikka joku myyjä aiemmin kirjoitti, että myyjillä on aina kiire ja se näkyy myös asiakaspalvelussa, niin en ole tuota huomannut. Aina kiireen keskelläkin he ystävällisesti auttavat jos on jotain kysyttävää ja jaksavat hymyillä. Mahtavaa porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jonot! kerran hain myslipatukoita evääksi ja lopulta pyysin parilta naiselta päästä jonon ohi koska minulla oli vain ne patukat, edessä 8 tai 9 ihmistä ja autossa odottivat mies, 2v ja 6kk lapset sekä koira..
Eli miehesi, 2-vuotias ja 6 kuukauden ikäinen lapsesi ja koirasi eivät pärjänneet ilman sinua siellä autossa? Onko miehesikin jotenkin vammainen kun eivät pärjää hänenkään kanssaan siellä autossa?
Olimme reissuun lähdössä, ei huvittanut jonottaa tuntia parin patukan vuoksi !
Mutta sinä olisit varmasti vain lampaana seissyt jonossa ja antanut lasten hermostua ...
Tuntia siinä ei todellakaan kestä vaikka olisi kymmenen ihmisen jono.
Jos minulla olisi kiire, jättäisin patukat sinne ja kävisin matkalla kiskalta hakemassa tai jättäisin ostamatta. Näin niinkun yleensäkin kannattaa suunnitella etukäteen ettei tarvii niitä patukoita mennä ostamaan ruuhka-aikaan. Kaikki kuitenkin tietää milloin kaupoilla on paljon porukkaa...
Jos lapsesi eivät jaksa hetkeä odottaa äitiä niin tuskin jaksavat autolla reissatakaan. Kai sulla jotain viihdykettä oli siellä autossa...
T. Sivullinen
Just niin, Lidle on Suomen paras kauppa monessa asiassa ja nimenomaan kasvikset, hedelmät ja vihannekset ja niiden monipuolinen valikoima on Lidlen vahvuus. Myös hyvä hinta-laatusuhde on pääsääntöisesti parempi kuin monessa Suomen ruokakaupassa,- olkoonkin, että viime aikoina vähän liikaa hinnankorotuksia peruselintarvikkeissa. Myös virvoitusjuomat kohtuuhintaisia, mutta erikoismehujen hintaa sais hiukan alentaa tai sitten useimmin vois kärjestää kampanjatarjouksia eikä vain lauantaisin. Silti edellen hyvin kilpailukykyinen verrattuna suomalaisiin kauppoihin eli hyvä Lidle!!! Ja myö hyvin laadukas ja terveellinen ruokavalikoima. T. suomalainen sairaanhoitaja:-). Ainoa mikä ärsyttää Lidlessä on siis joidenkin kateellisten ihmisten lidlen panettelu ja asiaton mustamaalaaminen. :-)
Kasvissyöjän näkökulmasta vähän niukka valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Jonot, pullonpalautus ei suju kun koneet aina epäkunnossa, tarjoustuotteet todellakin hamstrattu reippaasti ennen sulkemisaikaa, aina. Ja tosiaan hamstrattu myös esim. tarjousten salaatit, jauhot ym. (menevät karvakäsipitserioihin ilmeisesti).
Olen nähnyt useammankin paikallisen lounasravintolan hakevan lounaidensa raaka-aineet Lidlistä. Ihan valkoihoisia suomalaisia työntekijöitä, jotka työskentelevät suomalaisissa ravintoloissa. Viisi laatikkoa tomaattia, viisi laatikkoa kurkkua, kaksi laatikkoa jäävuorisalaattia, laatikko punaista paprikaa, laatikko keltaista paprikaa, kanaa kymmenen pakettia.
Miksi tämä on sallittua? Sitä paitsi minua hävettäisi hakea ravintolaani raaka-aineet muualta kuin torilta tai tukusta. Asiakkaat tunnistaa nämä työntekijät kyllä, enkä mene sellaiseen ravintolaan jossa on korkeat hinnat ja raaka-aineet Lidlin tarjouksesta.
Konalan Lidlissä ärsyttää se yksi kiljuva nainen, jolla jotenkin määkivä ääni ja huutaa kaiken. Kaikki mitä sanoo kuulostaa kamalan töykeältä sen puhetavan kanssa vaikka lauseen sisältö olisi neutraali.
Se, että valikoimasta vietiin pois valkosuklaa, missä oli smarties-tyylisiä karkkeja. Haista vittu Lidl!
t: läskiperse
Ainakin nuo jonot. Aina joutuu jonottamaan pitkään ahtaiden käytävien välissä jonojen lipuessa maitohyllyille asti. Valikoima myös vähän sellaista että jos tahtoo vähänkin erikoisempaa niin pakko tehdä reissu toiseenkin kauppaan. Itse käytän S-markettia ja Prismaa, saa aina mitä tahtookin. Lidlissä tosin hyvät paistopisteet ja herkkuvalikoimat, mutta siihen se jää. Hinnat tosiaan myöskin nousseet viime aikoina Prisman tasolle.
MInua ei ärsytä mikään muu kuin se, että Lidlin valikoima on tullut tylsäksi eli suomalaiseen makuun sopivaksi. Alkuaikoina Lidlistä sai kaikkea ihanaa, nyt sielläkin hyllyt notkuu perussuomalaista settiä mitä saa mistä tahansa. Miksi suomalaisilla on niin helkkarin suppea maku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonot, pullonpalautus ei suju kun koneet aina epäkunnossa, tarjoustuotteet todellakin hamstrattu reippaasti ennen sulkemisaikaa, aina. Ja tosiaan hamstrattu myös esim. tarjousten salaatit, jauhot ym. (menevät karvakäsipitserioihin ilmeisesti).
Olen nähnyt useammankin paikallisen lounasravintolan hakevan lounaidensa raaka-aineet Lidlistä. Ihan valkoihoisia suomalaisia työntekijöitä, jotka työskentelevät suomalaisissa ravintoloissa. Viisi laatikkoa tomaattia, viisi laatikkoa kurkkua, kaksi laatikkoa jäävuorisalaattia, laatikko punaista paprikaa, laatikko keltaista paprikaa, kanaa kymmenen pakettia.
Miksi tämä on sallittua? Sitä paitsi minua hävettäisi hakea ravintolaani raaka-aineet muualta kuin torilta tai tukusta. Asiakkaat tunnistaa nämä työntekijät kyllä, enkä mene sellaiseen ravintolaan jossa on korkeat hinnat ja raaka-aineet Lidlin tarjouksesta.
Miksi se ei olisi sallittua? Eikä ne tukun salaatit ja rehut sen laadukkaampia ole :D Mun mielestä kiva vaan jos Lidlistä saa jotain niin edullisesti että kannattaa ostaa sieltä eikä tukusta.
Ei mua siellä ravintolassa kiinnosta onko tomaatti Lidlistä tai pizza leivottu Lidlin jauhoilla, kunhan on hyvää ja tuoretta ja sen arvoista mulle että siitä kannattaa maksaa. Pahasta ruuasta mietin kyllä sitten että mites tää on näin kallis vaikka tää ei ole hyvää. Katteita en rupea annoksille laskemaan koska hintaan sisältyy muutakin kuin raaka-ainekulut... Jos ruoan alkuperä kiinnostaa niin varmaan on näitä lähiruokaluomupaikkoja ja sitten hienostelupaikkoja jossa mozzarella tulee yksityislentsikalla Italiasta.
Kai te urpot tajuatte, että jos nämä teidän valitukset huomioitaisiin, niin Lidlille tulisi paljon enemmän kuluja ja ne hinnat pomppaisivat sinne K-supermarketin tasolle. Mitä vähemmän palvelua, sitä halvemmat hinnat. Kuten Ikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Monia tuotteita saa vain sesonkina, ei muulloin - ja aina kun ei voi tietää mikä on Lidlin mielestä sesonki, niin koskaan ei voi tietää onko jotain vai ei. Esim. fariinisokeria saa vain vappuna, ei muulloin. Tänään etsin perunamuusijauhetta, ei ollut. Viimeksi tortillamausteseoksessa oli kuukausien toimitustauko, tosi kiva kuulla juuri kun olet lastannut muut ainekset kärryysi etkä ole enää menossa toiseen kauppaan ja lapsilla on nälkä...
Hirveää! Lapset kuolevat nälkään, jos tortillan välissä ei ole Virallista Tortillamausteseosta!
(Olen tehnyt tortilloja 30 vuotta, enkä ole ikinä joutunut ostamaan moista, enkä ole edes tiennyt että semmoista on olemassakaan)
Mainostavat todella paljon. Miten paljon halvempia tuotteet olisivat, jos tyytyisivät esim tarjousmainontaan? Aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia tuotteita saa vain sesonkina, ei muulloin - ja aina kun ei voi tietää mikä on Lidlin mielestä sesonki, niin koskaan ei voi tietää onko jotain vai ei. Esim. fariinisokeria saa vain vappuna, ei muulloin. Tänään etsin perunamuusijauhetta, ei ollut. Viimeksi tortillamausteseoksessa oli kuukausien toimitustauko, tosi kiva kuulla juuri kun olet lastannut muut ainekset kärryysi etkä ole enää menossa toiseen kauppaan ja lapsilla on nälkä...
Ei millään pahalla, mutta näin köksänopettajana pisti kyllä heti silmään tuo perunamuusijauhe. Ostaako joku oikeasti näitä?
Minä taas käsityöihmisenä kauhistelen, että ostavatko ihmiset oikeasti kaupoista vaatteensa, eivätkä ompele niitä itse?
No ovathan nuo jauheet pääsääntöisesti ihan järkyttävää kuraa, ja jos vähänkään olet tuoteselostetta lukenut ja silti syötät lapsellesi tuollaista paskaa, niin se on oma häpeäsi.
Aika uusvuton saa myös olla jos ei yhtä muussia saa omin kätösin väännettyä. Vaivalloista, my ass. Silkkaa laiskuutta verhottuna muka-kiireeseen.
suomalainen sairaanhoitaja kirjoitti:
Just niin, Lidle on Suomen paras kauppa monessa asiassa ja nimenomaan kasvikset, hedelmät ja vihannekset ja niiden monipuolinen valikoima on Lidlen vahvuus. Myös hyvä hinta-laatusuhde on pääsääntöisesti parempi kuin monessa Suomen ruokakaupassa,- olkoonkin, että viime aikoina vähän liikaa hinnankorotuksia peruselintarvikkeissa. Myös virvoitusjuomat kohtuuhintaisia, mutta erikoismehujen hintaa sais hiukan alentaa tai sitten useimmin vois kärjestää kampanjatarjouksia eikä vain lauantaisin. Silti edellen hyvin kilpailukykyinen verrattuna suomalaisiin kauppoihin eli hyvä Lidle!!! Ja myö hyvin laadukas ja terveellinen ruokavalikoima. T. suomalainen sairaanhoitaja:-). Ainoa mikä ärsyttää Lidlessä on siis joidenkin kateellisten ihmisten lidlen panettelu ja asiaton mustamaalaaminen. :-)
Lidle?
Tietysti olisin antanut hermostua. Maailma kun ei pyöri sinun lastesi ympärillä. Miehesikö ei osaa rauhoittaa ja viihdyttää niitä lapsiaan sen aikaa kun sinä olet kaupassa ostamassa patukoita, jotka olisit voinut ostaa etukäteen ennen sitä reissuun lähtöä?