Lidlissä eniten ärsyttää....mikä?
Minua ärsyttää kassajonot. Miksi aina ruuhka-aikaan on 2 tai 3 kassaa ja kuulutetaan lisää kassoja? Siis aina? Toiseksi ärsyttävintä on kun esimiestä pyydetään kassalle. Miksi? Miksi sitä esimiestä pitää pyytää kassalle, jos joku palauttaa pullokuitin tai vastaavaa? Luuleeko ne, että se hlö aikoo ryöstää koko Lidlin heti kun kassa avataan?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Tuotteiden esillepano ei näytä hyvältä
On se vähän oudonnäköista jos työkalusarjat ja tissiliivit on vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonot, pullonpalautus ei suju kun koneet aina epäkunnossa, tarjoustuotteet todellakin hamstrattu reippaasti ennen sulkemisaikaa, aina. Ja tosiaan hamstrattu myös esim. tarjousten salaatit, jauhot ym. (menevät karvakäsipitserioihin ilmeisesti).
Tarjoustuotteen idea on että niitä on vain vähän.
Mene sinne kauppaan aikaisemmin
Saadaan ihmiset narrattua kauppaan, jos tarjoustuotetta ei enää olekaan, niin kyllä ne jotain muuta ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin vaipat on ihan paskoja. Valikoima surkea. Kun on vaippaikäinen talossa, Lidlin reissun jälkeen on pakko ajaa vielä S-marketiin. Maustevalikoima on myös huono.
Meillä taas Lidl vaipat on just parhaiten sopivia. Papmppersit ja Liberot menee mutta eivät istu yhtä hyvin. Vauvanruuat on kyllä aika huonolla valikoimalla, eniten ärsyttää kun nanit myydään vain pikkupurkeissa ja ei oo semperin soseuta. Mutta mitä ihmeen mausteita kaikki tarvitsee, kun kyllä itse oon aina tarvittavat löytäny?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vertaatte Lidliä Prismaan tai Cittariin? Se kun ei ole mikään supermarketti. :O
Juuri näin, lähinnä tulee mieleen vähän tavallista isompi kyläkauppa.
Kai nyt jokainen tuntee Lidlin perusvalikoiman pari kertaa siellä asioituaan. Itse käyn siellä kerran parissa kuukaudessa täydentämässä tiettyjä kestovarastoja. En oleta löytäväni ko. liikkeestä samanlaista tuotevalikoimaa kuin isoista marketeista. Mikään vegaanin taivas Lidl ei ole eikä ole sellaiseksi kai tarkoitettukaan. Tarjousten perässä en juokse muutenkaan.
Rumat, köyhät ja läskit asiakkaat!
Paskat koiran- ja kissanruuat, jotka koostuu lähinnä viljasta. Hommaisivat HauHauta tms. laadukkaampaa sinne, coshidan kaltaisten moskien myyminen lihansyöjäeläinten ravinnoksi pitäisi kieltää lailla.
Tuo kuntoon, elukoille lihapakasteita, vapaan lehmän maitoa, luomua ja vegaanituotteita lisää niin ei tarvii muissa kaupoissa enää käydäkään. Tai ainakaan, jos Suomi toisi alkoholilakinsa nykyaikaan ja saataisiin Saksan tyyliin ne ruokaviinitkin ostettua lidlistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteiden esillepano ei näytä hyvältä
On se vähän oudonnäköista jos työkalusarjat ja tissiliivit on vierekkäin.
Eikös se ole ihan johdonmukaista esillepanoa, jos ruuvimeisselit ja naisten alusvaatteet ovat vierekkäin?
Vierailija kirjoitti:
On meidän Lidlissä ainakin pestoa ja korppujauhoja. On aina ollut. Minua ärsyttää Lidlissä tuotteiden loppuminen hyllystä (kerran oli iltapäivästä halpa maito ja rasvaton maitorahka loppu, myös leivät usein loppu). Myös hintojen nousu on ärsyttänyt. Mutta on se silti kokonaisuudessaan halvempi kuin S tai K. Superlauantain tarjoukset eivät minusta ole enää yhtä hyviä kuin jokunen vuosi sitten. Vai kuvittelenko vain?
Itse asiassa ainakaan täällä meilläpäin Lidl ei ole enää halvin ollut vuoden alun jälkeen. Halvin on nykyisin Prisma.
Miettikää miksi lidlissä on ruuhkaa?
Suosittu kauppa,liian pieni liiketila. Suurinosa lidleistä on noin 10 vuotta vanhoja,joten ne on rakennettu silloisen luullun asiakasmäärän takia.
Lisäksi töissä on melkein aina 10 ihmistä töissä ja kassoja 6-8 koko kaupassa. Asiakkaat eivät mene pakkaamaan vaikka ostokset tekevät 100euroa. Töllöttävät siinä ja odottavat. Seuraava asiakas tekee saman ei pakkaa mistä seuraa se että kun kolmas asiakas tulee myyjä joutuu laittaan kasan lähelle skanneria ja tekemään työnsä erittäin hitaasti.
Ja ruuhka ajat, eikö prismassa ja koossa ole muka ikinä ruuhkaa?
Suunnilleen asiakkaan ostosten skannaamiseen menee minuutti-kaks. Maksaminen saattaa kestää koska erkki-pekka kaivaa lompakkonsa ja miettii millä maksaa ja haluaa maksaa tasarahan.
Superviikonloppu max 2 tuotteet. Ihmiset hamstraa ja myyjä joutuu sanomaan että max 2, asiakas väittää ettei lue. Kyllä muuten lukee ja hintakyltin vieressä. Ja sit viedään ostokset ja mennään toiselle kassalle ostamaan tarjoustuotteet. Siksi niitä ei riitä sunnuntaille koska ollaan ahneita...
Kurkuma, sipulijauhe ja timjami sekä laakerinlehti ovat sellaisia, joita itse käytän usein ruokaa laittaessani, mutta niitä ei yleensä Lidlissä ole. Kardemummaakaan ei ole aina, teen ylijäämäpiimästä joskus kakun, johon tulee juuri kardemummaa ja kanelia.
Eniten ärsyttää se paistopisteen ruuhka ja sitten vielä ne ostoskärryt pitää jättää siihen eteen. Mutta ei ole lidlin vika että tässä maassa ihmiset ei osaa ottaa muita huomioon.
Kun on laukku kärryssä, ei sitä voi jättää kovin kauas.
Mutta ei paistopisteen edustaa silti tukkia tarvitse.
Lähilidlini on Kurvin Lidl Helsingissä. Se on jopa Lidlien mittapuun mukaan ahdas ja ruuhkainen, tavarat loppuvat nopeasti ja valikoima suppea. Pitkään yritin kuitenkin sitkeästi käydä tuossa Lidlissä, mutta kerta toisen jälkeen turhauduin sekä jonossa kökkimisen, ruuhkaan sekä siihen, että iltaisella monet perustuotteet loppu. Vähän kauempana on Kalasataman Lidl, ihan ok, paljon väljempää ja siistimpää mutta sijainti itselleni hankala (ei autoa) ja valikoima kuitenkin Lidlin tyypillisen suppeahko.
Ennen vastustin ja inhosin kovasti kaupan etukortteja, mutta nyt olen varsin tyytyväinen s-etukorttilainen. Piritorin S-market on ok, Aleksis Kivenkadun Ässä vielä parempi. Ei juurikaan Lidliä kalliimpaa. Lisäksi S-ryhmällä mainio ruoan nettitilauspalvelu, sieltä tilaan kerran kuussa ison satsin suoraan kotiin,
Se, että se on niin kaukana kotoani, että minä en koskaan ehdi käymään siellä. Pitää tyytyä kalliimman S Marketin valikoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kassajonot. Miksi aina ruuhka-aikaan on 2 tai 3 kassaa ja kuulutetaan lisää kassoja? Siis aina? Toiseksi ärsyttävintä on kun esimiestä pyydetään kassalle. Miksi? Miksi sitä esimiestä pitää pyytää kassalle, jos joku palauttaa pullokuitin tai vastaavaa? Luuleeko ne, että se hlö aikoo ryöstää koko Lidlin heti kun kassa avataan?
Miksi käyt Lidlissä?
Minä en ikinä käy kaupassa missä on jonoa
Minua enemmänkin ihmetyttää kuin ärsyttää se että, miksi he ilmoittavat kassojen sulkemisista keskus radion kautta?Mitä minä teen kyseisellä tiedolla?Osaan minä silmiä käytää.
Syökää ruohoa -tulee halavaksi..
Oltermanni-juuston puuttuminen valikoimasta. Törkeät kassajonot. Samat kuulutukset kymmenen sekunnin välein. Töykeä henkilökunta.