Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun unelmien hoitaja (sitten vanhuksena)

Vierailija
04.05.2016 |

Jos sanot sen olevan kaksi paria karvaisia käsiä niin valehtelet

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi yhtään. Tärkeintä on saada sitä hoitoa.

Vierailija
2/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuori ja jumalaisen näköinen adonis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaisi yhtään. Tärkeintä on saada sitä hoitoa.

Ai sulle kelpaa kaksi pikakoulutettua ahmettia, just joo.

Vierailija
4/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava ja persevä hottishoitsu.

Vierailija
5/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu, hyvän yleissivistyksen omaava, hyväkäytöksinen ja asiallinen henkilö, joka puhuu minulle kuin kelle tahansa järkevälle ihmiselle ja keskustelee kanssani. Ei sellaista pilkkaavaa, vähättelevää tai "kuin kuurolle idiootille" rapealla äänellä huudettua "Onko Mairella pissa housussa?!"-hokemista.

Hän huolehtii henk.koht.hygieniastani, kuten kuka tahansa sivistynyt ihminen omasta hygieniastaan huolehtii (suihku, hiustenpesu, hampaidenpesut, puhtaat vaatteet, jne).

Hän on rauhallinen, ei mielistele hampaitaan kiristellen, ei tuhahtele ja huokaile minuun kulunutta aikaa, kohtelee kauniisti ja hellävaroen, ei riuhdo ja hosu.

No tämä on vain unelmaa. Ehkä omat lapseni voisivat olla jotakin tällaista. En kuitenkaan halua olla heille riesa sitten joskus vaan antaa heidänkin elää omaa elämäänsä.

Vierailija
6/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettu, hyvän yleissivistyksen omaava, hyväkäytöksinen ja asiallinen henkilö, joka puhuu minulle kuin kelle tahansa järkevälle ihmiselle ja keskustelee kanssani. Ei sellaista pilkkaavaa, vähättelevää tai "kuin kuurolle idiootille" rapealla äänellä huudettua "Onko Mairella pissa housussa?!"-hokemista.

Hän huolehtii henk.koht.hygieniastani, kuten kuka tahansa sivistynyt ihminen omasta hygieniastaan huolehtii (suihku, hiustenpesu, hampaidenpesut, puhtaat vaatteet, jne).

Hän on rauhallinen, ei mielistele hampaitaan kiristellen, ei tuhahtele ja huokaile minuun kulunutta aikaa, kohtelee kauniisti ja hellävaroen, ei riuhdo ja hosu.

No tämä on vain unelmaa. Ehkä omat lapseni voisivat olla jotakin tällaista. En kuitenkaan halua olla heille riesa sitten joskus vaan antaa heidänkin elää omaa elämäänsä.

Saanko kysyä, miksi hoitajan tulisi olla korkeasti koulutettu? Olen itse sh ja parhaimpia hoitajia osastollamme on mielestäni nuoret sairaanhoitajat sekä lähihoitajat. He kohtelevat potilaita kauniisti ja kunnioittaen, suuri osa lääkäreistä ja vanhemmista hoitajista on etäisiä ja ehkä hieman kylmiäkin potilaita kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan