Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vessat on jaoteltu sukupuolen mukaan?

Vierailija
04.05.2016 |

En vaan tajua. Miksei miehet ja naiset ja siltä väliltä voi käydä samassa vessassa julkisilla paikoilla, jos kerta kotonakaan ei ole erikseen vessaa naisille ja miehille? Vessoissahan on vielä kopit jotka saa lukkoon, joten tuskin kukaan nainen voisi järkyttyä nähdessään pippelin

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta. Miksei voisi jaotella vaikka hädän mukaan ja merkitä huussit tortun ja keltaisen lätäkön kuvilla.

Vierailija
2/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan käynyt miesten vessassa? Kyllä siellä pippeleitä näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vessoissa on pisuaarit.

Mutta esim Ruotsissa on monessa paikassa ihan yhteisvessat, esim Grönalundin huvipuistosssa.

Vierailija
4/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehille voisi olla järkytys saada tietää, että naiset kakkivat.

Vierailija
5/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä unisex-vessojakin nähnyt. Käytännön syy erottelulle lienee pisuaarit.

Vierailija
6/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta melkein pisuaareja suurempi käytännön syy erottelulle (ei ne ole pakollisia, tai nekin voisi olla kopeissa) on naisten tapa vallata lavuaari ja peilinedusta hyväksi aikaa. Toki tämä on ärsyttävää osalle naisistakin, kun olisi kiva päästä vain pesemään kädet ja lähteä. Olettaisin myös että vessoissa (varsinkin baareissa) voisi tapahtua kaikenlaista häiriköintiä kun ollaan suljetussa tilassa poissa valvovan silmän alta, mutta en sitten tiedä onko tämä oikeasti ollut ongelma paikoissa joissa unisex-vessat ovat yleisempiä. Tai onko niitä edes missään baareissa.

Vierailija
7/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on samat vessat kaikille, eli ei ole erikseen miesten ja naisten vessoja. Ihan hyvin toimii.

Vierailija
8/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko hajusta ja myös siitä että miesten puoli on yleensä niin karmeessa kuosissa ettei kukaan nainen halua niissä käydä. Naiset voi käydä suht inhimillisissä oloissa tarpeillaan omalla puolella eikä miehet sotke niitä.

-mies

Vierailija
9/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä pienessä työpaikassa oli yhteiskäytössä vain yksi pieni, kusenhajuinen vessa. Pomona oli mies, joka ei mitenkään osannut tähdätä pyttyyn. Kusta oli pytyn reunoilla ja lattialla. Inhotti käydä siellä, kun ennen vessaan menoa piti housunlahkeet hinata ylös, että ne ei roiku lattialla. Koko toimitus meni muutenkin hankalaksi, kun jalkoja ei voinut laittaa normaalisti pytyn viereen. Hyi oksetus.

Vierailija
10/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on niin hitaita, että parempi kun miehillä on oma vessa ilman jonoa.

Vierailija
11/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ei ole jaoteltu vessoja sukupuolen mukaan. Mutta minä ainakin välttelen sitä vessaa, jossa olen huomannut sairaalloisen lihavan talkkarimme asioivan.

Vierailija
12/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ihmiset voivat käydä vessassa rauhassa. 

Vierailija
13/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä 1 naisten vessa, 1 miesten vessa ja 3 unisex vessaa. Käytännössa 1 naisille ja 4 miehille... ( se haju ja suttuisuus)

Vierailija
14/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihaketju tällä kertaa.

Vierailija
15/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kusta, paskaa ja yrjöä on sitten miesten puolella aivan joka paikassa. Jengi kusee lavuaariin, lattialle ja seinille baarin vessoissa. About tunnissa tai kahessa aivan järkyttävässä kunnossa miesten puoli monesti.

Vierailija
16/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin viikonloppuna baarissa, missä miehet kävivät kusemassa naisten vessassa paikat istumattomaan kuntoon. Pisuaari on miesten paikka ravintolassa ja niillä on omat vessanpöntöt siellä mihin paskoa tai kusta. Mä en kaipaa yhtään mieshenkilöä sotkemaan vielä lisää naisten vessoja.

Suurin osa naisista on paikallisissa vessoissa sikoja! Sen myönnän

Vierailija
17/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies ja en ymmärrä miksi yksikään nainen haluaisi unisex vessat, baareihin varsinkaan tai oikeastaan yhtään mihinkään.

Vierailija
18/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on yksittäiskopeista joista löytyy kannellinen roskis ja bideesuihku, on ihan sama minkälaiset pissivehkeet vessassa kävijällä on. Minua henk koht ärsyttää paikat, joissa on otettu käyttöön sukupuolittamattomat vessat, ja sitten sisään kävellessä siellä onkin rivi pisuaareja ja pari ukkoa lorottamassa :/

Vierailija
19/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuliuu-nyyhkistä.

Vierailija
20/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kusta, paskaa ja yrjöä on sitten miesten puolella aivan joka paikassa. Jengi kusee lavuaariin, lattialle ja seinille baarin vessoissa. About tunnissa tai kahessa aivan järkyttävässä kunnossa miesten puoli monesti.

Ei se naistenkaannpuoli aina baareissa kauhean siisti ole.olen muutaman kerran joutunut hakemaan yhden tytön pois vessasta nuoruudessani kun hän oli sammunut vessapytylle.kyllä sitä yrppää oli joka puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi