Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi vessat on jaoteltu sukupuolen mukaan?

Vierailija
04.05.2016 |

En vaan tajua. Miksei miehet ja naiset ja siltä väliltä voi käydä samassa vessassa julkisilla paikoilla, jos kerta kotonakaan ei ole erikseen vessaa naisille ja miehille? Vessoissahan on vielä kopit jotka saa lukkoon, joten tuskin kukaan nainen voisi järkyttyä nähdessään pippelin

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa! Olen myös ollut ennen siivoojana ja miesten puolella oli aina vetämättömiä vessoja ja seinät sekä lattiat kustu. Hyi sitä hajua. Myös miesten pukuhuoneessa oli usein kuset lattialla. Miksi jotkut tekee tätä? Luulisi ettei itsellekään ole kivaa olla tilassa missä kusi virtaa lattialla.

Selvinpäin homma vielä toimii jotenkin, lisää yhtälöön alkoholi niin sen meisselin kanssa heilutaan ja ei ole niin pennin päälle mihin kustaan. Näin se on aina ollut, kun toistakymmentä vuotta baareissa tota touhua olen katsellut.

Vierailija
42/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua ällöttäisi käydä VIERAITTEN miesten kanssa samalla pytyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tästä tehdä jonkun kauhean tasa-arvo ongelman ja haluta yhteiset vessat, mutta sanonpahan vain miehenä että te naiset kärsitte ja häviätte tuossa diilissä.

me miehet kärsisimme pitempinä vessajonoina..

Ja naiset siinä mielessä, että baarin ulkopuolella olisi jonotukseen kyllästyneitä miehiä lerssi kädessä lorottamassa.

Vierailija
44/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ruikkivat lattialle, pyyhkäisevät kätensä vain puntteihinsa. Haju on hirvittävä. Mene sitten niihin vessoihin ja yritä istua pöntöllä ajattelematta niitä kaikkia bakteereita. Kaikissa vessoissa kun ei ole teräksestä  tai kuparista valmistettua  pöntön rengasta. Kupari on hyvä bakteereiden tappaja.

Vierailija
45/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet kusee lattialle ja naiset siististi pönttöön.

Vierailija
46/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ruikkivat lattialle, pyyhkäisevät kätensä vain puntteihinsa. Haju on hirvittävä. Mene sitten niihin vessoihin ja yritä istua pöntöllä ajattelematta niitä kaikkia bakteereita. Kaikissa vessoissa kun ei ole teräksestä  tai kuparista valmistettua  pöntön rengasta. Kupari on hyvä bakteereiden tappaja.

Itse väistelen lätäköitä ja niitä puroja monesti, kengät on monesti yltä päätä kusessa jos ei muista baareissa tehdä tuota.

Vierailija
47/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna minua pelottaisi mennä suureen vessaan, jossa on paljon vessakoppeja ja olisin yksin siinä tilassa pelkästään miehien kanssa odottamassa vuoroani. Ulkomailla en uskalla edes iltaisin mennä yksin noihin huoltoasemien isoihin vessoihin, vaikka ovat vain naisille jos siellä ei ole muita naisia.

En haluaisi ikinä noita yleisiä yhteisvessoja.

Vierailija
48/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa. Miesviha voi palstalla oikein hyvin.

Vierailija
49/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna minua pelottaisi mennä suureen vessaan, jossa on paljon vessakoppeja ja olisin yksin siinä tilassa pelkästään miehien kanssa odottamassa vuoroani. Ulkomailla en uskalla edes iltaisin mennä yksin noihin huoltoasemien isoihin vessoihin, vaikka ovat vain naisille jos siellä ei ole muita naisia.

En haluaisi ikinä noita yleisiä yhteisvessoja.

Usassa on jo useita oikeusjuttuja ja tapauksia kuinka pervot ja pedarit käyttää hyväksi noita yhteistiloja. Ja kova on epäusko niillä jotka noita yhteistiloja halusi, että miten tuossa noin pääsi käymään ja turvallisuusriskihän noista tulee myös jos kuka hyvänsä mies voi noihin tiloihin marssia. Mutta tämäkin kaikuu kuuroille korville. 

Vierailija
50/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko hajusta ja myös siitä että miesten puoli on yleensä niin karmeessa kuosissa ettei kukaan nainen halua niissä käydä. Naiset voi käydä suht inhimillisissä oloissa tarpeillaan omalla puolella eikä miehet sotke niitä.

-mies

Juuri näin. Tulee kalajoen juhannus mieleen ja 10 senttiä kusivettä, jossa kellui paskanpalasia. Tervemenoa pöntölle istumaan - tytöt.

Vierailija
52/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ho hoijaa, jos ei muuta antia ole keskusteluun kuin tämä spämmi niin älä osallistu. Olen itse mies ja minusta asia ei ole niin yksioikoinen yhteistilojen suhteen kun moni väittää. En yhtään vähättelisi tuota turvallisuus aspektiakaan kuinka erilliset tilat itseasiassa myös suojaa tyttöjä ja naisia.

Vierailija
53/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että yksikään unisex, yhteistila, tasa-arvo fanaatikko ei katso videota jonka linkkaan. Mutta ei se todellakaan ole pelkkä edistysaskel ja helvetin hyvä juttu, että noita tiloja on. Miettikää nyt raavaat miehet kuka vain voi marssia tiloihin jossa on naisia ja pikkutyttöjä, ettekö oikeasti näe mitään mahdollisia riskejä, käsi sydämellä. Nyt jo noita pervoja marssii Usassa noihin yhteistiloihin täysin lain takaaman suojan avulla, niin että ei voida puuttua.

Vierailija
54/54 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on epähygieenisiä sikoja ja mm kusevat lattioille. En myöskään halua että kukaan tuntematon mies kuulee minun pissaavan tai kakkaavan tai näkee minut esim meikkaamassa.