Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, miksi niin moni nainen pilaa naamansa nykyään näillä järkyttävillä ankkahuulilla? :/

Vierailija
04.05.2016 |

https://www.instagram.com/p/BEmB6_wFhJP/?taken-by=jessicaruokola
https://www.instagram.com/p/BEoiA1vQ2rP/?taken-by=cc.cheyenne&hl=fi
Tuossa nyt kaksi tunnettua esimerkkiä. JA MIKSI JOKU AMMATTILAINEN EDES SUOSTUU TUOLLAISET TEKEMÄÄN? :O

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia paasasin siitä, miten lasten ei pitäisi antaa lukea Aku Ankkaa, kun menevät kauneuskäsitteet ihan pieleen ja kohta haluavat olla itse olla ankkoja. Samoin kävi jo Barbieiden ja He-Manien kaa. Mitä sain silloin osakseni? Silmien pyörittelyä, naurua, pilkkaa ja hulluksi haukkumista, mutta loppujen lopuksi se olen minä joka sain viimeisen naurun.

Ei hullumpi teoria! Onhan furry-alakulttuurikin ilmestynyt sen myötä, kun aikuisiksi ovat kasvaneet ne jotka ovat viettäneet lapsuutensa katsellen piirrettyjä puhuvia eläimiä. :D

Vierailija
22/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA on muuten hyvä muistaa, että toiset ovat valmiita maksamaan siitä ilosta, että heidän persreikänsä valkaistaan. Aku Ankka-huulet ei yhtäkkiä tunnukaan aivan NIIN typeriltä:D Olisiko kyllä ihanaa, jos nämä ihmiset käyttäisivät saman tarmon ja rahan vaikka hyväntekeväisyyteen. Kirjojakin voi lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää nämä naiset.

Vierailija
24/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää

Juu,ei tykätä.

M43

Vierailija
25/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliin ei todellakaan ikinä laiteta botoxia, joka on hermomyrkky, vaan hyaluronihappoa. Kaksi TÄYSIN eri asiaa. Itse olen käynyt täyttämässä huuliani (tosin halusin luonnollisen tuloksen, en luokkaa tuksu tai J. Ruokola) ja meinaan mennä uudelleenkin, kun aine häviää. Jos ei ulkopuolinen tiedä, ei ymmärrä, että huuliani on täytetty. Niin ja muuten olen ihan tavisnainen tavallisessa ammatissa.

Vierailija
26/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuliin ei todellakaan ikinä laiteta botoxia, joka on hermomyrkky, vaan hyaluronihappoa. Kaksi TÄYSIN eri asiaa. Itse olen käynyt täyttämässä huuliani (tosin halusin luonnollisen tuloksen, en luokkaa tuksu tai J. Ruokola) ja meinaan mennä uudelleenkin, kun aine häviää. Jos ei ulkopuolinen tiedä, ei ymmärrä, että huuliani on täytetty. Niin ja muuten olen ihan tavisnainen tavallisessa ammatissa.

Niin vissiin. Tuo on kuin anoreksia, se etenee. Seuraavalla kerralla tulosta ei mielestäsi huomaa jos ei laita vähän enemmän ja siitä se ajatus sitten lähti...

Vierailija
27/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen omituinen kauneustrendi on leikellä nenä lähes olemattomiin. Tuntuu, että itseensä tyytyväiset ihmiset ovat nykyisin suuri vähemmistö. Kuitenkin kaikkein kauneimmat ihmiset ovat niitä, jotka ovat täysin sinut itsensä kanssa ja osaavat korostaa olemassa olevia hyviä puoliaan oikein.

KAuneusleikkausten ihannoinnin sijaan pitäisi opettaa nuoret meikkaamaan ja pukeutumaan paremmin. Kauneusleikkaukset menee hukkaan, jos ihminen ei siitä huolimatta osaa meikata oikein tai pukeutua kroppansa edellyttämällä tavalla.

Vierailija
28/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vissiin. Tuo on kuin anoreksia, se etenee. Seuraavalla kerralla tulosta ei mielestäsi huomaa jos ei laita vähän enemmän ja siitä se ajatus sitten lähti...

Minkä takia ajattelet, että se etenisi? Kyllä minä tuloksen huomaan, koska otan aina ennen-jälkeen kuvat, jotten sokeudu. En pidä kauniina tuommoisia ylitäytettyjä huulia kuin esim Cheyennellä on. Tällä hetkellä huuleni näyttävät täysin normaaleilta, ovat vain täyteläisemmät, mitä syntymälahjaksi sain. Ei kaikessa ole pakko mennä äärimmäisyyksiin. Samahan se on tässä kuin monessa muussakin: vain ääri-ilmiöt huomataan ja sen perusteella määritellään koko juttu.

Vierailija
29/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää

Miksi tämä sai alapeukkuja? Kuinka usein miehet runkkaavat harmaahiirulaisen instagramkuville ja kuinka usein suihinottohuulille? Kaikilla ankkahuulilla taitaa olla mies.

Vierailija
30/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Kohtuulliset silikonihuulet vielä ehkä menisi, mutta noilla pistoksilla tehdään omituinen ankkalook kun huulen yläpuolista ihoa suurennetaan, ei itse huulta. Aivan hirveä!

Ilmeisesti omaan ulkonäköön sokaistuu ja tottuu, eihän kukaan muuten halua sellaiselta näyttää.

Vierailija
31/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ohuet huulet on tyylikkäät niin naisella kuin miehellä. Toki jos luomusti on paksut huulet niin yleensä sopii kasvonpiirteisiin ja luomuhuulet ovat aivan erinäköiset kuin botoxilla tehdyt.

Botox ei ole täyteaine, eikä sitä ruiskuteta huuliin. Kamalat tuo tötteröt tietysti on silti.

Vierailija
32/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää

Miksi tämä sai alapeukkuja? Kuinka usein miehet runkkaavat harmaahiirulaisen instagramkuville ja kuinka usein suihinottohuulille? Kaikilla ankkahuulilla taitaa olla mies.

Ja mielestäsi on vain harmaahiirulaisia tai botoxbeibejä? Ei mitää siltä väliltä tai ohi niiden?

Näillä ankkahuulilla on usein pohjimmiltaan huono itsetunto, jota kompensoidaan noilla ulkonäköjutuilla ja monille tuntemilleni miehille epävarmuus, jota pönkitetään muovisella ulkonäöllä on totaalinen turn-off.

Minä tiedän paljon ankkahuulia ilman miestä.

Vierailija
33/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen omituinen kauneustrendi on leikellä nenä lähes olemattomiin. Tuntuu, että itseensä tyytyväiset ihmiset ovat nykyisin suuri vähemmistö. Kuitenkin kaikkein kauneimmat ihmiset ovat niitä, jotka ovat täysin sinut itsensä kanssa ja osaavat korostaa olemassa olevia hyviä puoliaan oikein.

KAuneusleikkausten ihannoinnin sijaan pitäisi opettaa nuoret meikkaamaan ja pukeutumaan paremmin. Kauneusleikkaukset menee hukkaan, jos ihminen ei siitä huolimatta osaa meikata oikein tai pukeutua kroppansa edellyttämällä tavalla.

Tai olemaan meikkaamatta ja hyväksymään itsensä sellaisina kuin ovat.

Vierailija
34/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...Joissain tapauksissa ymmärtäisin huulien täyttämisen, (vrt. Herttuatar Kate), mutta muuten kyllä aivan kamalat. Tekee ihan kipeää katsoa...

Katea pidetään kuitenkin yhtenä maailman kauneimmista naisista, joten tuskin hänellä on tarvetta minkään maailman plastiikkakirurgiaan. Ja kuinkahan tyylikkäältä ja arvokkaalta Kate enää näyttäisi kun ylähuulesta näkee kilometrien päähän botoxin.

Katessa ei ole mitään muuta kaunista kuin paksut (tai paksuilta näyttävät) hiukset. Jos ulkonäön mittapuuna pidetään missejä ja malleja, Kate ei pääsisi edes maitotyttökilpailuihin eikä pituudestaan ja laihuudestaan huolimatta malliksikaan. Hänellä on leveä, huuleton, juonteikas ja tihrusilmäinen maatiaisnaama, jossa lähes aina on peittona suttuinen meikki.

Tyyli-ikoniksi hänet on tehty monestakin lähteestä tulevalla isolla rahalla, mutta niin olisi tehty ihan kenestä tahansa, joka olisi naitu tuohon tehtävään.

Vierailija
35/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan pulleat pusuhuulet ja on ärsyttävää kun moni luulee niitä täytetyiksi! On jopa kysytty kellä oon täytättänyt huulet...

Vierailija
36/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja loppujen lopuksi nuo kaikki huulensa täyttäneet näyttää ihan samalta toistensa kanssa! Samaan sarjaan menee myös mm Rosanna Kulju, Sara Chafak, Sofia Ruusila ja Miss Suomen perintöprinsessa mikä lie Ahl...jotain... Kaikkien suut samanlaisia. Enemmän sääntö kun poikkeus, että täytettä laitetaan tietyissä piireissä... Ja luulevat ilm itse näyttävänsä todella hyvältä?!

Tuleekohan tästä sellainen noidankehä, kun näitä itsensäkorostajia on aina vain enemmän, niin erottuakseen tuhansista käytännössä samanlaisista naisista, on turvotettava huulensa/perseensä/tissinsä/tähän joku kehonosa vielä uskomattomampiin mittoihin? Ja sitten taas esitellään sitä uutta osaa somessa ja lehdissä.

Vierailija
37/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää

Minä en ainakaan tykkää tuollaisista tekohuulista/tisseistä enkä tuollaisista keinotekoisista naisista, suoraan sanottuna halveksin tuollaisia. Arvostan luonnollisuutta. M34

Vierailija
38/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Geordie Shoren Charloten huulet näyttävät nykyään melko ankkamaiselta

https://www.instagram.com/p/BEBA_e1osTt/

Vierailija
39/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...Joissain tapauksissa ymmärtäisin huulien täyttämisen, (vrt. Herttuatar Kate), mutta muuten kyllä aivan kamalat. Tekee ihan kipeää katsoa...

Nainen ei voi olla kaunis ja/tai itse tyytyväinen ulkonäköönsä ilman pulleita huulia?

Naisten on tapana kiinnostua itsensä muokkaamisesta. Mm. normaalit pillukarvat eivät ole enää naiselliset vaan pitää saada tilalle lapsellinen posliini.

Tätä posliinivillitystä en ymmärrä, ei viehätä minua. Ei nyt valtavaa pehkoa tarvitse olla, mutta jonkin verran karvoitusta olisi hyvä olla. Täydestä posliinista tulee mieleen jokin broileri :D

Vierailija
40/147 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katea pidetään kuitenkin yhtenä maailman kauneimmista naisista, joten tuskin hänellä on tarvetta minkään maailman plastiikkakirurgiaan. Ja kuinkahan tyylikkäältä ja arvokkaalta Kate enää näyttäisi kun ylähuulesta näkee kilometrien päähän botoxin.

Katessa ei ole mitään muuta kaunista kuin paksut (tai paksuilta näyttävät) hiukset. Jos ulkonäön mittapuuna pidetään missejä ja malleja, Kate ei pääsisi edes maitotyttökilpailuihin eikä pituudestaan ja laihuudestaan huolimatta malliksikaan. Hänellä on leveä, huuleton, juonteikas ja tihrusilmäinen maatiaisnaama, jossa lähes aina on peittona suttuinen meikki.

Tyyli-ikoniksi hänet on tehty monestakin lähteestä tulevalla isolla rahalla, mutta niin olisi tehty ihan kenestä tahansa, joka olisi naitu tuohon tehtävään.

Kuka sanoi että ulkonäön mittapuuna pidetään missejä ja malleja? Missien arvottaminen on kuin vertailisi barbienukkeja. Mitään persoonallista ei hyväksytä, vaan etsitään se miellyttävä keskiarvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan