Oikeasti, miksi niin moni nainen pilaa naamansa nykyään näillä järkyttävillä ankkahuulilla? :/
https://www.instagram.com/p/BEmB6_wFhJP/?taken-by=jessicaruokola
https://www.instagram.com/p/BEoiA1vQ2rP/?taken-by=cc.cheyenne&hl=fi
Tuossa nyt kaksi tunnettua esimerkkiä. JA MIKSI JOKU AMMATTILAINEN EDES SUOSTUU TUOLLAISET TEKEMÄÄN? :O
Kommentit (147)
Ehkä sen tekijän mielestä hänen asiansa ei ole arvioida asiakkaan estetiikantajua.
No se on aina se sama selitys: kaikenkattava tyhmyys. Ei tarvitse miettiä sen syvällisemmin, tyhmyys selilttää suurimman osan ihmisten tekemisistä.
Rahalla saa kaikenlaista implanttia ankanhuulista väkivalloin hankittuun munuaiseen. Eikä noihin mitään ammattilaisia tarvitse, kun itsekin voi pistää vaikka rypsiöljyä naamaansa. Se on kyllä harmillista, että nämä ennen vain hieman vinksahtaneet alakulttuuri-ilmiöt ovat löytäneet tiensä jokapäiväiseen mediaan.
Kuvottavaa. Jo yläasteella näkee nuoria tyttöjä jotka ovat meikanneet huulet ylisuuriksi. Näyttää kammottavalta täytteistä puhumattakaan. Ihmettelen miksi jo lapsena halutaan hakea tuollaista "otan poskeen-tyyliä"?
Mä en kanssa ymmärrä. Tosi ruman näköiset. Toisaalta, makuasioita nämäkin on, joskin huulten täyttäminen tavalla tai toisella tuskin riskitöntä ja täysin turvallista on.
Huhhuh...Joissain tapauksissa ymmärtäisin huulien täyttämisen, (vrt. Herttuatar Kate), mutta muuten kyllä aivan kamalat. Tekee ihan kipeää katsoa...
Kuka on edes keksinyt, että jättimäiset pusuhuulet on kauniit? Jos jollain luonnostaan sellaiset on, niin sopivat yleensä muutenkin kasvoihin. En ikinä antaisi pistää botoxia naamaani, ajan kanssa lopputulos vain pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh...Joissain tapauksissa ymmärtäisin huulien täyttämisen, (vrt. Herttuatar Kate), mutta muuten kyllä aivan kamalat. Tekee ihan kipeää katsoa...
Katea pidetään kuitenkin yhtenä maailman kauneimmista naisista, joten tuskin hänellä on tarvetta minkään maailman plastiikkakirurgiaan. Ja kuinkahan tyylikkäältä ja arvokkaalta Kate enää näyttäisi kun ylähuulesta näkee kilometrien päähän botoxin.
Ja loppujen lopuksi nuo kaikki huulensa täyttäneet näyttää ihan samalta toistensa kanssa! Samaan sarjaan menee myös mm Rosanna Kulju, Sara Chafak, Sofia Ruusila ja Miss Suomen perintöprinsessa mikä lie Ahl...jotain... Kaikkien suut samanlaisia. Enemmän sääntö kun poikkeus, että täytettä laitetaan tietyissä piireissä... Ja luulevat ilm itse näyttävänsä todella hyvältä?!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen tekijän mielestä hänen asiansa ei ole arvioida asiakkaan estetiikantajua.
No tuntuisi että niilläkin pitäisi joku vastuu tekemisistään olla
Musta ohuet huulet on tyylikkäät niin naisella kuin miehellä. Toki jos luomusti on paksut huulet niin yleensä sopii kasvonpiirteisiin ja luomuhuulet ovat aivan erinäköiset kuin botoxilla tehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja loppujen lopuksi nuo kaikki huulensa täyttäneet näyttää ihan samalta toistensa kanssa! Samaan sarjaan menee myös mm Rosanna Kulju, Sara Chafak, Sofia Ruusila ja Miss Suomen perintöprinsessa mikä lie Ahl...jotain... Kaikkien suut samanlaisia. Enemmän sääntö kun poikkeus, että täytettä laitetaan tietyissä piireissä... Ja luulevat ilm itse näyttävänsä todella hyvältä?!
Ja ne kaikki käy jossain Tiina Jylhän vastaanotolla Virossa. Eikö pitäisi ensin katsoa omistajan kasvoille tehtyjä jälkiä ja miettiä vielä pari kertaa olisiko kuitenkin parempi vanheta luonnollisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi olla kaunis ja/tai itse tyytyväinen ulkonäköönsä ilman pulleita huulia?
Moni on nykyään niin kaunis. Huulet töröttää. Tissit töröttää. Poskipäät kiiltää kuin olisi liinalla hinkattu. Silmäkulmat ei liiku mihinkään. Barbihiukset kiiltää ja 10 cm kynnet kiiltää. Otsa ei rytisty ajatellessa, no siihen voi olla tietty montakin syytä. Ei mee enää "maybe she's born with it" ihan läpi, ei edes "maybe it's Maybelline".
Musta näyttää että tuo liittyy sellaiseen mullonrahaajamäkäytänsen- kulttuuriin. Sama onko niin nättiä, sama näyttääkö luonnottomalta tai oikeestaan pitääkin näyttää, että näkyisi muillekin se että just tiputti tonnin pistoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne kaikki käy jossain Tiina Jylhän vastaanotolla Virossa. Eikö pitäisi ensin katsoa omistajan kasvoille tehtyjä jälkiä ja miettiä vielä pari kertaa olisiko kuitenkin parempi vanheta luonnollisemmin.
No niinpä! Joskus näin juurikin Jylhän ja Suvi Pitkäsen (miksi mä tiedän ton nimen?!) ja joitain muita "glamourmalleja" jossain messuilla ja kaikki oli ihan samannäköisiä muovinaamoja, kilometrien päähän näkyi täytteet ja tekohuulet. Taisi olla Muoti ja kauneus(!!!) messut!
Vuosia paasasin siitä, miten lasten ei pitäisi antaa lukea Aku Ankkaa, kun menevät kauneuskäsitteet ihan pieleen ja kohta haluavat olla itse olla ankkoja. Samoin kävi jo Barbieiden ja He-Manien kaa. Mitä sain silloin osakseni? Silmien pyörittelyä, naurua, pilkkaa ja hulluksi haukkumista, mutta loppujen lopuksi se olen minä joka sain viimeisen naurun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi olla kaunis ja/tai itse tyytyväinen ulkonäköönsä ilman pulleita huulia?
Naisten on tapana kiinnostua itsensä muokkaamisesta. Mm. normaalit pillukarvat eivät ole enää naiselliset vaan pitää saada tilalle lapsellinen posliini.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia paasasin siitä, miten lasten ei pitäisi antaa lukea Aku Ankkaa, kun menevät kauneuskäsitteet ihan pieleen ja kohta haluavat olla itse olla ankkoja. Samoin kävi jo Barbieiden ja He-Manien kaa. Mitä sain silloin osakseni? Silmien pyörittelyä, naurua, pilkkaa ja hulluksi haukkumista, mutta loppujen lopuksi se olen minä joka sain viimeisen naurun.
Aku vaan on niin suosittu hahmo, itse haluan muistuttaa eniten roopea, joten botox-huulien lisäksi otin hiusimplantteja poskipartaa varten^^
Beats me... Kauniit naiset pilanneet naamansa.