Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa pariskuntia joissa nainen ei koskaan mäkätä

Vierailija
04.05.2016 |

Millaisia? Mäkätetäänkö jopa ulkoisesti täydellisissä perheissä, joissa mieskin on oikeasti menestynyt, karismaattinen ja sellainen että saisi uuden laatunaisen hyvin nopeasti jos lähtisi kävelemään?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies mäkättää. Super ärsyttävää, kun toinen vaikka jurputtaa lapsille huoneiden sotkuista. Paljon se nalkutus alle kouluikäisille auttaa. Kyllä sotku minuakin ärsyttää. Mun tapani (se Oikea Malli) on ohjeistaa kakarat siivoushommiin ja vähän olla auttavinani.

Vierailija
22/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mäkätetä. Joskus tulee perseiltyä puolin ja toisin, mutta aina on saatu keskustelemalla sopu aikaan. Kolmekymmentä vuotta avioliittoa tulee ensivuonna täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mäkätä. Mies kyllä hyvin tiukasti kieltää jos meinaan ruveta. Suhde kunnossa muutenkin kun kulisseissa.

Vierailija
24/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se meillä on mies joka mäkättää.

Vierailija
25/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhteessa jatkuvasti pahoittaa oman tai toisen mielen, olisi mielestäni vakavan mietinnän paikka.

Näin yleensä käy siinä vaiheessa, kun toinen jättää jatkuvasti tekemättä sovitut asiat. Eihän kukaan huvikseen mäkätä, vaan siksi, että lupaukset on jätetty pitämättä.

Vierailija
26/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole homosuhteissakaan säästynyt mäkätykseltä. Nämä mäkättäjät ovat oma ihmistyyppinsä. Ei se ole sukupuoliominaisuus.

Vierailija
27/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nainen mäkättää välillä, ei sentään edes joka kuukausi. Kun ilmeisesti pitäisi siivota juuri silloin kun se päättää alkaa siivoamaan. Ja kun itselleni ei ole samoilla sotkuilla väliä, niin sitten ihmettelee, että miksi en siivoa. Ja kun kysyn, että mitä haluaa siivottavan, niin ei kerro. Sanoo vain, että pitäis tietää. Vitustako minä tiedän, että juuri nyt se haluaisi hinkata ovenkahvoja tiskirätillä (joka on mielestäni naurettavaa bakteerien levittelyä ympäri taloa, kahvathan eivät siinä puhdistu, vaan rätti). En mäkään mäkätä sille, että pitäisi kovalevy defragmentoida kun on päässyt ajan kanssa data pirstaloitumaan, tuskin edes tietäisi mistä puhuisin. Jos tahtoisin, että sellaista tekee, niin yrittäisin sopia vaikka päivät ja kertoisin mitä kaikkea hommaan kuuluu. En olettaisi idioottimaisesti, että kyllä se kohta lukee ajatukset ja tajuaa tehdä. Voin vaan kuvitella, että joku toinen nainen mäkättäisi siitä, etten käy tamppaamassa mattoja (tämä nykyinen ei niistä ole kiinnostunut). Siivoan kun huomaan tarpeen. Jos on likapyykkiä koneellinen, niin pesen, jos on tiskiä koneellinen, niin pesen, jos on paskaa lattialla, niin imuroin. Mutten hupiin pyyhi pölyjä, ilman että ne ensin häiritsevät.

Vierailija
28/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa pariskuntia, joiden mies ei koskaan perseile, lusmuile velvollisuuksista tai sano mitään typerää ja epäempaattista väärällä hetkellä?

Minä en koskaan mäkätä, minun mieheni ei käyttäydy ym. tavoilla :)

Vierailija
29/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa pariskuntia, joiden mies ei koskaan perseile, lusmuile velvollisuuksista tai sano mitään typerää ja epäempaattista väärällä hetkellä?

Hei nypi tikut pois pillustasi nii ei ole niin äkäinen olo.

Vierailija
30/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhteessa jatkuvasti pahoittaa oman tai toisen mielen, olisi mielestäni vakavan mietinnän paikka.

Näin yleensä käy siinä vaiheessa, kun toinen jättää jatkuvasti tekemättä sovitut asiat. Eihän kukaan huvikseen mäkätä, vaan siksi, että lupaukset on jätetty pitämättä.

Tällöin pitää ensin miettiä, miten asiat on sovittu. Ovatko molemmat olleet aktiivisesti sopimassa asioista vai onko ne oletettu tai saneltu, jolloin toinen osapuoli ei koe yhteisiä sopimuksia aidosti omikseen. 

Vierailija
31/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkätä. Mietin turhien juttujen kohdalla; onko sellainen juttu minkä voin itse yhtäkkiä tehdä ja meniskö siihen turhaa aikaa ja energiaa sanoo miehelle siittä kymmeniä kertoja.. useimmin teen itse kun huomaan epäkohdan.. ei mun mieheni oo täydellinen mutta ei sen tarviikkaan olla.

Meidän äiti aina mäkätti isälle kaikesta turhasta ja en halua olla äitini kaltainen..

Miten otan tuonkin helpoimman kautta: jätän itsekin tekemättä. Ei ole vielä kukaan kuollut.

Meillä mies on nyt muutaman viikon vihjaillut, että hänen työvaatteet ovat likaiset. En ymmärrä, miksi hän minulle siitä on kertonut, laittaisi vaan pesukoneeseen. En ole myöskään sanonut juuta enkä jaata, ettei mies luule minun mäkättävän.

Oletpa kauhea ämmä. Toivottavasti miehesi käy vieraissa.

Vierailija
32/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkätä. Mietin turhien juttujen kohdalla; onko sellainen juttu minkä voin itse yhtäkkiä tehdä ja meniskö siihen turhaa aikaa ja energiaa sanoo miehelle siittä kymmeniä kertoja.. useimmin teen itse kun huomaan epäkohdan.. ei mun mieheni oo täydellinen mutta ei sen tarviikkaan olla.

Meidän äiti aina mäkätti isälle kaikesta turhasta ja en halua olla äitini kaltainen..

Miten otan tuonkin helpoimman kautta: jätän itsekin tekemättä. Ei ole vielä kukaan kuollut.

Meillä mies on nyt muutaman viikon vihjaillut, että hänen työvaatteet ovat likaiset. En ymmärrä, miksi hän minulle siitä on kertonut, laittaisi vaan pesukoneeseen. En ole myöskään sanonut juuta enkä jaata, ettei mies luule minun mäkättävän.

Niinpä. Tuntuu, että näiden ihmisten, jotka kammoavat mäkätystä, ratkaisuna on se, että vaimo kiltisti hoitaa ne miehen hommat valittamatta. Minä kyllä täräyttäisin että herra on hyvä ja pesee omat vaatteensa, ei siitä tarvitse mäkättää tai riidellä, oma on ongelmansa, jos ei saa puhtaita vaatteita.

Me emme mäkätä kumpikaan mutta en kyllä hoida kaikkea. Tehdään tasapuolisesti, vaikka ei kaikkea aina yhtä paljon. Mies tekee ruokaa enemmän, tykkää siitä. minä siivoan enemmän, minulle luontaisempaa. Kumpikin tekee yhteisen eteen omien taitojen ja voimien mukaan. Jos toinen kehnossa kunnosaa, sairaana tai stressaantunut, toinen paikkaa. Meillä tuota kutsutaan parisuhteeksi.

Vierailija
33/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Miestä kutsutaan silloin sanalla "vessa", "tossukka", "lassukka", "nössö" tai vaikka "lapanen". Ja sit

jossain vaiheessa tällainen mies ihmettelee kun naista on alkanu kiinnostaa kummasti alfamaisemmat miehet.

Sinä et ainakaan ole alfa.

Vierailija
34/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä syövät naiset ovat usein hermokimppuja. 

Vierailija
35/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mäkätä. Se on energian tuhlaamista. Siirrän makkarankuoret ja leipäpussit ihan hiljaa pöydältä roskikseen jne. Silti joudun usein kuuntelemaan miehen mäkättämistä. Ja kyllä puolustaudun, jos turhista syytellään tai mun niskaan kaadetaan asioita, joihin mulla ei ole osaa.

Vierailija
36/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni mäkätti. Hän on siis mies. Ja perfektionisti. Ja tiesi, miten asiat tehdään "oikein".

Vaikka olisikin ollut vain yksi optimaalinen tapa tehdä asiat, niin silti hyvän riittämättömyyden tunteen hän onnitui minuun istuttamaan.

Vierailija
37/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi, kun meillä mäkättää mies minunkin edestä.

Mieheni mäkätystä, nalkutusta ja napinaa kuunnellessa olen päättänyt, etten ikipäivänä nalkuta kenellekään. On se niin vastenmielistä kuunneltavaa. Olen hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

Vierailija
38/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillereitä syövät naiset ovat usein hermokimppuja. 

Itse sanoisin, että nälkäiset naiset on niitä hermokimppuja :'D

Vierailija
39/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mäkätä. Enkä itsekään mäkätä, kun olen mogaillut riittävästi.

Vierailija
40/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinäkään mäkättäminen auta. Jos kumppani ei pidä lupauksiaan, ja vielä toistuvasti jättää koko ajan asioita tekemättä, se on äkkiä entinen kumppani. Miksi olisin ylipäänsä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tee mitä lupaa? Perhe ja parisuhde on sopimusasia, ja siihen sitoudutaan molemmat, tai sitten homma loppuu. Ei tarvitse mäkättää kun asia on selvä ja sovittu, ja jos ei kiinnosta hoitaa omaa osuuttaan, voi häipyä. Jaetaan lasten hoito ja elatus sitten oikeuden kautta, jos ei muu onnistu.