Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa pariskuntia joissa nainen ei koskaan mäkätä

Vierailija
04.05.2016 |

Millaisia? Mäkätetäänkö jopa ulkoisesti täydellisissä perheissä, joissa mieskin on oikeasti menestynyt, karismaattinen ja sellainen että saisi uuden laatunaisen hyvin nopeasti jos lähtisi kävelemään?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yks pariskunta, jossa nainen ei mäkätä, mutta mies senkin edestä.

Vierailija
42/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa pariskuntia, joiden mies ei koskaan perseile, lusmuile velvollisuuksista tai sano mitään typerää ja epäempaattista väärällä hetkellä?

No, mun mies on mua ahkerampi, jämptimpi, pitää sanansa jne. On pohdiskeleva ja keskustelee mielellään etenkin ihmissuhde- ja kasvatusasioista. Itse muutan suunnitelmia koko ajan, välttelen kotitöitä ja olen muutenkin vaikeasti ennakoitava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies on joskus sanonut että voisin minäkin joskus sanoa vastaan tai riidellä, mutta meillä kotona kun ei ääntä korotettu ja aina löyty ratkasut..

Siinä on joskus tullut erikoisia, vieroksuvia katseita naisilta, ystäviltä..mutta kun taas miehen ystävät ovat alkaneet olemaan välillä liiankin tuttavallinen. Joku on maistissa maininut että vaihtaisi minut vaimoon lennossa jos ei olisi lapsia.

Koin asian erittäin kiusalliseksi ja mielestäni se loukkasi minun parisuhdetta.

Myönnän, joskus inhottaa kun miehen duunivaatteet haisee eteisessä tai tiskit lojuu hetken keittiössä. Mitä se mäkättäminen auttaa? Tuo vaan kitkaa parisuhteelle. Mutta jos se minua häiritsee niin hoidan itse asian. Ymmärrän että miehelläni on töissä kiire eikä kesäksi löydy kesätyöntekijöitä. Eilen juuri huokasi että kun kunnon työntekijöitä ei löydy. Harmittaa, joten miksi toisin lisää stressiä. Kodin pitää olla molemmille paikka missä on hyvä olla ja sielä sa levätä.

Vierailija
44/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran suhteemme aikana pyytänyt miestä ystävällisesti viemään roskapussin ja tiskaamaan, kun oli luvannut tehdä ne, mutta ei koskaan tehnytkään ja minä hoidan kaikki kotityöt. Miehen mielestä asioista edes kerran mainisteminen oli nalkutusta.

Keksitään me sitten vastaava termi miehille. Kun mies ehdottaa seksiä, hän nalkuttaa ja mäkättää.

Ap, lopeta jo se mäkätys vaimollesi.

Vierailija
45/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkätä. Mietin turhien juttujen kohdalla; onko sellainen juttu minkä voin itse yhtäkkiä tehdä ja meniskö siihen turhaa aikaa ja energiaa sanoo miehelle siittä kymmeniä kertoja.. useimmin teen itse kun huomaan epäkohdan.. ei mun mieheni oo täydellinen mutta ei sen tarviikkaan olla.

Meidän äiti aina mäkätti isälle kaikesta turhasta ja en halua olla äitini kaltainen..

Miten otan tuonkin helpoimman kautta: jätän itsekin tekemättä. Ei ole vielä kukaan kuollut.

Meillä mies on nyt muutaman viikon vihjaillut, että hänen työvaatteet ovat likaiset. En ymmärrä, miksi hän minulle siitä on kertonut, laittaisi vaan pesukoneeseen. En ole myöskään sanonut juuta enkä jaata, ettei mies luule minun mäkättävän.

Oletpa kauhea ämmä. Toivottavasti miehesi käy vieraissa.

Nyt en kyllä ymmärrä, miksi olen kauhea ämmä. Perusteletko?

Vierailija
46/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan useammankin kundin kanssa, mutta juoksin aina lopulta kirkuen pakoon, kun tajusin et he kaikki oli työntämässä minulle vastuunkantajan, mäkättäjän, nalkuttajan roolia. Sellaista piikaäidin yhdistelmää, joka passaa, huomauttelee, valvoo ja mätkättää. Nämä 'miehet' pitivät sitä kai osoituksena välittämisestä ja kaupan päällisiksi he olisivat saaneet halveksia minua, kun olen sellainen kireäpipo-nalkuttaja. 

Ei kiitos. Ei kiinnosta olla kenenkään nyrkkeilysäkki, paskasanko, kynnysmatto, piika, äiti, moraalinvartija, yleishuoltaja, roudari.

Eli vastauksena ap:n kysyykseen: koska miehet niin haluavat.

Vierailija
47/47 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up