Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat ikuisia lapsia!

Vierailija
04.05.2016 |

Eikö miehet ole aina lapsia ja lelut vain suurenevat sekä kallistuvat?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän pitäisi ollakkin sellaista että ei pidä ajatella mitä aina muut ajattelevat.Olla oma itsensä ja tehdä mistä pitää.

Vierailija
22/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten"ongelmana"on se että jotkut osaavat olla omia itsejään mitä naiset eivät pysty olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa elämisen hallintaa, että kykenee aikuisenakin löytämään itsestään sen lapsen ja vielä monissakin tilanteissa.

Mitä se aikuinen sitten tarkoittaa? Kaikki tehdään hampaat irvessä ja ollaan niin paljon parempia ihmisiä suhteessa muihin kun on ollaa niin aikuisia, että oikein oksettaa.

Naiset leikkivät prinsesssaa ja unelmoivat. Miehillä on lelunsa. 

Eli ihmiset on ikuisia lapsia! Toiset nyt vaan saattuvat olemaan sukupuoleltaan miehiä.

Vierailija
24/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän pitäisi ollakkin sellaista että ei pidä ajatella mitä aina muut ajattelevat.Olla oma itsensä ja tehdä mistä pitää.

Aivan. Erityisesti naisilla tuntuu olevan yleinen ongelma ettei voi tehdä jotain vaikka haluis, koska ajattelevat vain että mitä jos joku näke minut lennättämässä tätä lapseni leijaa tai leikkimässä jollain muulla lelulla. Lastenohjelmia katsotaan sitten lapsien kanssa, mutta niitä voikin katsoa turvallisesti sisätiloissa, sekä on yleisesti hyväksyttävä selitys kun lapsen kanssa katsottiin.

Elämän ei pitäisi olla niin vakavaa. Meidän kaikkien sisällä elää vielä se pieni lapsi, joka haluaa aina välillä hieman lapsellisempaa toimintaa.

Vierailija
25/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun olin nuori katselin vanhempia ihmisiä ja ihailin miten aikuisia ne ovat. Kun itse vanhenin ymmärsin, että ne kaikki vaan fuulaa."

-Kari Suomalainen

Vierailija
26/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhana ja viisaana voin todeta yhden asian: ihmisestä kun lähtee kuorimaan näitä henkisiä kerroksia, niin mies tai nainen, siellä alimpana on aina noin 5-vuotias lapsi.

Yllättävän moni pitää aikuisuutena sen halveksimista mitä se lapsi haluaisi edes positiivisessa mielessä tehdä tai sen teeskentelemistä ettei sitä lasta edes ole.

Siksi niin moni reuhtoo loputtomiin "aikuisuuden" ongelmien parissa (Kuka minä olen? Mitä minä haluan? Miksi olen onneton?) vaikka se vastaus olisi siinä rintakehän alla leikkimässä nukeilla ja pelaamassa neppistä.

Vierailija
27/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ehkä ikuisia lapsia, mutta naiset on pirun lapsellisia. Huomaanhan sen jo siitä, että tässäkin ketjussa reakoidaan vain niille viesteille joissa voi haukkua miestä tai nauraa hänelle.

Vierailija
28/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Vaikka pää harmaantuu on mieli kuin teinillä jota iän tuoma käytösmalli kahlitsee.

Vierailija
29/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Onneks on löytänyt rinnalleen lapsenmielisen naisen, jonka kanssa voi olla lapsellinen ihan porukassa ja molemmilla on hauskaa :). 

Vierailija
30/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin keulisin mopolla, jos ei olisi isompaa pyörää. Onneksi on.

Vierailija
31/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina auton kimpussa ja kavereidensa kanssa niitä vain rassailee.

Lelut suurenee vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme