Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä alan (ammatti tai harrastus) miehet ovat parhaita sängyssä?

Vierailija
03.05.2016 |

-

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kielisoittimia soittavat miehet. Ei ainostaan kitaristit.

Vierailija
22/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntihommissa olevat naiset ja miehet. Osaavat lukea ihmisiä kuin avointa kirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni kitaristille täältä. Jonon hännillä insinööri.

Vierailija
24/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan kuvan antaa lukijakunnasta. Valtaosa siis insinöörejä, jotka itse kirjoittelevat...

Insinöörimäisyys paistaa myös kaikenmaailman kokokeskusteluissakin. Paras koko on 13,67-14,25 cm kalu jne... Rasittavan säälittäviä juttuja.

Paras mies tai nainen sängyssä ei oikeasti valittettavasti ole pääteltävissä mistään. On aivan paskoja kitaristirakastajia ja tosi hyvä teurastajarakastajia jne. Joku postimerkkeilijä voi päihittää kuntosalihirmun ja toisaalta joogaopettaja voi olla taivaallinen verrattuna palomieheen.

Naurettavaa juttua

Vierailija
25/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liike-elämän ammattilaiset, lähinnä Aluemyyntipäälliköt ja Myyntipäälliköt.

Eikös nää ole aika snobia porukkaa, hienot autot, vaatteet ja talot. Mutta toisaalta, eihän se varakkuus mitään haittaa. Mulle pliis kuitenkin vähän enemmän duunari tyyppi kävis paremmin.

Vierailija
26/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörimäisyys ja tosikkomaisuus paistaa läpi tästä kommentista. Toki jokainen on yksilö ja vielä kemiat vaikuttavat siihen, minkälainen seksikokemus kenenkin kanssa tulee.

Jos seksipartneri ei halua kokea samoja asioita, kuin toinen - ei seksikokemus ainakaan toisen mielestä ole ollut hyvä.

Mua on parhaiten soittanut kitaristi. Siitä kokemuksesta parhaan on tehnyt kummankin kokeilunhalu, estottomuus, heittäytyminen, luottamus ja toisen kunnioittaminen. Mun kitaristi todella soittaa mua antaumuksella ja vastineeksi minä annan ja teen kaikkeni. Meidän välisemme kemia on myös uskomatonta. Sellaista en ole kokenut koskaan.

Vierailija kirjoitti:

Hauskan kuvan antaa lukijakunnasta. Valtaosa siis insinöörejä, jotka itse kirjoittelevat...

Insinöörimäisyys paistaa myös kaikenmaailman kokokeskusteluissakin. Paras koko on 13,67-14,25 cm kalu jne... Rasittavan säälittäviä juttuja.

Paras mies tai nainen sängyssä ei oikeasti valittettavasti ole pääteltävissä mistään. On aivan paskoja kitaristirakastajia ja tosi hyvä teurastajarakastajia jne. Joku postimerkkeilijä voi päihittää kuntosalihirmun ja toisaalta joogaopettaja voi olla taivaallinen verrattuna palomieheen.

Naurettavaa juttua

Vierailija
27/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikurit.

Vierailija
28/29 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä bussitehtaan työntekijöillä oli vientiä. Kaikki tehtiin hitaasti ja kahteen kertann. Ja jos lopputulos ei vieläkään ollut tyydyttävä, teimme kaiken alusta alkaen vielä kerran takuutyönä. Valitettavasti bussien valmistus loppui kolmella Volvon tehtaalla Suomessa.

Vierailija
29/29 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Poliisi 

2. Palomies

3. Lentokapteeni

T. Pena 50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi