Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesipaasto

Vierailija
03.05.2016 |

Tarvitsen nopeasti hankkiutua eroon noin 10 kilosta. Niin nopeasti ettei normaali laihdutus tule kysymykseen. Siksi vesipaasto. Joku 10-15 päivän syömättömyys olisi jo kokemuksena mielenkiintoinen.
Onko kukaan täällä kokeillut sitä, ja millaisia tuloksia saitte aikaan? Ja pitääkö paikkansa että paaston aikana on juotava vain vettä eikä mitään muuta, koska muuten keho menee sekaisin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen kiire?

Vierailija
2/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä Master cleansea? En ole kokeillut, mutta kuullut sen olevan tehokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestepaastolla olen ollut pisimmillään viisi vrk 😄 Vihermehuja join, itse valmistamiani :)

Suolihuuhtelut sinun tulee muistaa, jos nestepaastolle alat. Jännästi paaston aikana on jotenkin herkempi aistimaan esim. stressin ja kiireen.

Vierailija
4/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin neljä päivää Vichy dieetillä, en siis syönyt mitään.Laihduin 4.8 kg.Huono puoli tässä on se, ettei sitten jaksa mitään ja loppua kohden tuli armoton päänsärky.Vesi on vähän huono kun siinä ei ole suoloja joita elimistö tarvitsee.

Vierailija
5/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin neljä päivää Vichy dieetillä, en siis syönyt mitään.Laihduin 4.8 kg.Huono puoli tässä on se, ettei sitten jaksa mitään ja loppua kohden tuli armoton päänsärky.Vesi on vähän huono kun siinä ei ole suoloja joita elimistö tarvitsee.

Mä olen elänyt uskossa, että siinä vichyssä nimenomaan olisi jotain suoloja. Ehkä olisit kestänyt kauemmin, jos olisit välillä juonut hieman kasvismehua tai jotain.

Vierailija
6/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan siihen veteen lisätä mineeraalisuolaa ja ottaa vitamiinit purkista

Vierailija
7/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 3 kertaa 5 päivän nestepaastolla (huom. ei vesi-). Siinä tosiaan laihtuu jonkin verran. Varsinkin jos ekaa kertaa paastoaa, vuosien aikana kertyneet kuonat lähtee pois. Vesipaastosta en tiedä itse mitään mutta en sitä myöskään maalaisjärjellä suosittele, koska pelkässä vedessä ei ole vitamiineja, suoloja eikä hivenaineita. Itse olen paastonnut pääasiallisesti porkkana- ja omenamehulla, toki myös juoden reippaasti vettä.

Kuten joku jo totesikin suolihuuhtelu pitää tehdä ensi alkuun, ja jos paastoat ekaa kertaa kannattaa tehdä parikin kertaa. Paaston aika koet päänsärkyä ja vilua ja henki alkaa haista pahalle. Ruokaa tulee ajateltua paljon normaalia enemmän. Päivien edetessä olo paranee, yöolo kevenee ja olo on virkeä. Mutta palelu jatkuu melkein koko ajan.

Muistathan että jos paastoat vain laihduttaaksesi etkä tee mitään muuta, kilot tulee takaisin heti paaston jälkeen.

Vierailija
8/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se päänsärky sidoksissa siihen tyhjennyskeen? Eli jos ei sitä tee, niin aika varmasti päätä särkee ekat 3 päivää?

Miten Ap paasto meni? Pystyitkö toteuttamaan sen?

Vierailija
9/9 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen kiire?

Siksi, että ap:lle on tullut yhtäkkiä mieleen tuleva matka/juhla, jossa pitää mahtua määrättyyn mekkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi