Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen sanoi mua jättiläiseksi

Vierailija
03.05.2016 |

Enkä kyllä kaukana siitä ole - nainen 183cm - mutta miten joku normaalijärkinen aikuinen sanoo jtn tuollaista toiselle ihmiselle? En tosta silleen välitä, oon 19 vuotta kuunnellut ihmisten kommentointia pituudestani ja se lakkasi suututtamista kun olin ehkä 14, nykyään en yleensä kiinnitä hirveästi huomiota. Mutta miksi ihmeessä pitkiä ihmisiä saa sanoa jättiläiseksi ja tivata pituutta (tiedän ettei jengi pahalla kysy, muttei se silti jokaiselle vastaantulijalle hitto soikoon kuulu)? Mitä jos menisin tuolla kyselemässä lyhyitä niiden pituuksia, päivittelisin kovaan ääneen, kutsuisin kainalosauvaksi ja kääpiöksi? Ihmetyttää vaan aikuisten ihmisten käytöstavat. Niin miesten kuin naisten.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 180cm ja mulla oli vappuna vajaa 10cm kiilakorkotennarit ja joku jätkä oli aivan ihmeissään mun pituudesta. :D juttelin entisen koulukaverin kanssa ja tää seiso vieres hokemassa "vähä sä oot pitkä"

Vierailija
2/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut samaa, mulla on tosi pitkä tytär. Onko se sitten niin että pituutta pidetään positiivisena - saa kommentoida, lyhyyttä negatiivisena - ei saa? Vähän kuin laihuutta "saa" kommentoida mutta lihavuutta ei? Mene ja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus netissä jonkun lapun, jonka joku pitkä mies oli printannut ja ojensi sen aina kaikille, jotka alkoivat kysellä hänen pituudestaan.

Se meni jotenkin näin:

"Yes, I'm tall."

"About 203 cm"

"No, it's not windy up here"

(ja joku muu vastaava vastaus tyhmään vitsiin)

ja lopuksi...

"I'm so gland we had this conversation. Have a nice day"

Siinä vinkkiä vastaavien tilanteiden varalle. :)

Vierailija
4/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus netissä jonkun lapun, jonka joku pitkä mies oli printannut ja ojensi sen aina kaikille, jotka alkoivat kysellä hänen pituudestaan.

Se meni jotenkin näin:

"Yes, I'm tall."

"About 203 cm"

"No, it's not windy up here"

(ja joku muu vastaava vastaus tyhmään vitsiin)

ja lopuksi...

"I'm so gland we had this conversation. Have a nice day"

Siinä vinkkiä vastaavien tilanteiden varalle. :)

Oi, tää olisi hyvä :)

-ap

Vierailija
5/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on seksikästä.

Vierailija
6/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on seksikästä.

Juu, kehujakin kuulen toki silloin tällöin ja miehistä ei ole lukion jälkeen ollut pulaa :) toi kommentointi vaan silti joskus pistää miettimään että onko mun pituus tosiaan joillekin niin saakelin iso asia, kun se ei ole sitä edes itselleni.

Vierailija
7/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hassu, kun pitkänä saa kuulla aina kommentteja pituudesta ja kyselyjä "kuinka pitkä oot?" ihankuin se olisi joku ihme olla pitkä(olen vain 181cm XD)

Vierailija
8/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friin "Jättiläisnaiset" sarjassa jokainen nainen oli ainakin 200cm pitkä.

Vierailija
9/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut olevani tyyppi joka kyselee erityisen lyhyiden ja pitkien ihmisten pituuksia, vastanaineilta milloin nämä aikoo tehdä lapsia, vastasynnyttäneiltä aikooko tehdä toisen lapsen jne. Nämä vaan jotenkin tulee automaattisesti mieleen enkä aina muista hillitä itseäni. Jälkeenpäin mietin että sekin oli kysymys mitä kaikki inhoaa. Jotkut ihmiset vaan sanoo kaiken mikä mieleen juolahtaa, ikävä kyllä.

Vierailija
10/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Friin "Jättiläisnaiset" sarjassa jokainen nainen oli ainakin 200cm pitkä.

Ah, no sittenhän olen itse ihan pieni ja siro :D

-ap

Vierailija
11/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut olevani tyyppi joka kyselee erityisen lyhyiden ja pitkien ihmisten pituuksia, vastanaineilta milloin nämä aikoo tehdä lapsia, vastasynnyttäneiltä aikooko tehdä toisen lapsen jne. Nämä vaan jotenkin tulee automaattisesti mieleen enkä aina muista hillitä itseäni. Jälkeenpäin mietin että sekin oli kysymys mitä kaikki inhoaa. Jotkut ihmiset vaan sanoo kaiken mikä mieleen juolahtaa, ikävä kyllä.

Uskon ettet tee sitä pahalla, mutta annat itsestäsi tuolla käytöksellä uteliaan kyylän vaikutelman. Ihan sieluni silmin näen sellaisen 60v matamin jonka mielestä kaikkien asiat kuuluvat juuri hänelle, ja niitä sitten päivitellään suureen ääneen ja jaetaan kaakattavalla äänellä kullanarvoisia neuvoja. Ens kerralla kun meinaat kysellä, muista ettet halua olla tämä matami.

-ap

Vierailija
12/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin nuorena n 20 v, että teetätän t-paidan, jossa lukee: 182 cm, kiitos kysymystä. Ei, en pelaa koripalloa.

Minulta kysyttiin jatkuvasti noita kahta asiaa ja se oli äärimmäisen rassaavaa. Olin ja olen vielä todella hoikka, sellainen pajunvitsa-tyyppinen, eli tuossa koripallokysymyksessä ei ollut mitään järkeä. Kaikki koripalloilijat, joitka tiedän, omaavat reilusti massaa.

Olen nyt jo viisikymppinen, jote nykyään vähemmän kysellään pituudesta saatika koripallosta. Jos joku vielä kysyy niin pidän ko ihmistä täytenä idioottina.

Vierailija
13/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mikä hölösuu olet.

Uteliasta touhua 😖 ja voi loukata heitä keneltä näitä tenttaat 😔

Tahdikas käytös on jotain muuta.

Vierailija
14/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 12 jatkaa, että rumin ikinä pituudestani saamani kommentti on täältä av:lta. Keeroin jossain ketjussa pituuteni ja sain kommentin: saatanan amatsoni. Se oli oikeasti käsittämättömän törkeästi sanottu.

Vierailija
15/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teiltä pitkiltä pitkä kakka?

Vierailija
16/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Varsinkin 150-160-senttisillä naisilla on ihme himo aina seurassani korostaa, miten ovat " pieniä". Ihan riippumatta siitä, onko heissä muuta " pientä" kuin lyhyt pituus. En tajua. Jokainen on sen pituinen kuin on, halusi sitä tai ei. Ja en, en haluaisin olla 154 cm, koska silloin en olisi minä, en osaa edes kuvitella itseäni sellaisena, näyttäisin niin  hassulta enkä yhtään itseltäni.  t. 178cm

Vierailija
17/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-nainen sanoi mua kääpiöksi kun oli ekan kerran käyty yhdessä saunassa. Oon kuitenkin 190 cm, jotain outoa naisten logiikkaa vissiin

Vierailija
18/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua on. Varsinkin 150-160-senttisillä naisilla on ihme himo aina seurassani korostaa, miten ovat " pieniä". Ihan riippumatta siitä, onko heissä muuta " pientä" kuin lyhyt pituus. En tajua. Jokainen on sen pituinen kuin on, halusi sitä tai ei. Ja en, en haluaisin olla 154 cm, koska silloin en olisi minä, en osaa edes kuvitella itseäni sellaisena, näyttäisin niin  hassulta enkä yhtään itseltäni.  t. 178cm

Juu, super tuttua. Lyhyer aina 1. tenttaa pituutta 2. haluaa peilata/kuvata itseään mun vieressä, ja sitten kikatetaan että "oi hitsi miten pikkuiselta mä näytän sun vieressä, tsihihi". Huoh.

-ap

Vierailija
19/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olisit hakannut sen. 

Isompien etuja. 

Vierailija
20/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teiltä pitkiltä pitkä kakka?

Joo, totta kai, pitkä suolisto, pitkä kakka! Keskimäärin vähän vajaa metrin ankerias!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi