Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
1261/2566 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Noora törttöilly Mikon omistamal autol liikentees ihan tahallaa ja vielä rikkonut sen. Puhuko N joskus siitä et ajoi tyhjäl renkaal? Muistelisin niin. Meinaan ku M maininnut jotakin siitä postauksessa.

Vierailija
1262/2566 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi9. elokuuta 2016 klo 12.06

Etköhän sä oo lapsettomuutes ansainnu, esimerkiksi sillä että sulta puuttuu järki päästä.... ajaa nyt rikkinäisellä renkaalla aiheuttean vaaraa muille liikenteessä oleville kun olisit voinut vaan paikata sen renkaan ja jatkaa matkaa (se paikka ainehan pitäisi löytyä kaikista autoista ja sitä on helppo käyttää ellei ole todella tyhmä niinku sinä näköjään olet)... en halua edes kuvitella mitä kaikkea sattuis jos sulla olis lapsi

Toiveena vauva.9. elokuuta 2016 klo 17.27

Kiitos.

Sä et tiedä OLLENKAA mistä puhut niin sinuna pitäisin turpani kiinni. Vittu miten säälittävä tapaus oot. Ja ihan turha tulla tänne nimettömänä kirjottelemaan kun me kummatkin tiedetään, kuka sä oot ;)

Anonyymi9. elokuuta 2016 klo 22.11

On kyllä aika säälittävää tollai arvostella ja haukkua ihmisiä tuntematta ollenkaa :o noh jollain on ilmeisesti tylsä elämä :'D mutta toi "me kummatkin tiedetään" kiinnitti mun huomion, tarkoitatko sillä sua ja kommenttien valvojaa vai ootteko kenties Mikon kanssa laittanu hynttyyt yhteen taas vai mitä häh ? :O

Toiveena vauva.10. elokuuta 2016 klo 12.00

Joooo on todella tylsä elämä jollain :D

Ei todellakaan olla :)

mikon hoito pommittelee mua nykysin tälläsillä viesteillä nii tiiän että se laittelee näitä tälläsiä tänne ja muualle -.-

-blogista-

M kuitenkin kirjoittaa: "Myöhemmin talven tullen jouduimme investoimaan tuohon autoon rahaa, kun talvi yllätti ja talvirenkaat olivat todella huonossa kunnossa. Renkaan vaihdon yhteydessä huomasimme, että yksi vanne oli mennyt kieroon pahemman kerran ja tehnyt pahaa jälkeä muoviosiin. Korjausmies veikkaisi, että on ajettu tyhjällä renkaalla pidemmän aikaa."

Eli M&M sai tietää vasta tuolloin risalla renkaalla ajelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2566 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että jos mennyt näin kuin M kirjoittaa

"Omistin yhdessä vaiheessa kaksi autoa vaikka käytin vain toista. Kävimme lokakuun puolella hakemassa toisen auton auton takaisin itselleni, sillä minun olisi pitänyt kuulemma maksaa auton verot, vakuutukset ja bensat vaikka se ei ollut edes omassa käytössäni. En todellakaan ajatellut kahdesta autosta maksaa kalliita veroja ja vakuutuksia saati bensoja. "

Että N vaatinut melkoisesti eksältä. Että pitäis hänen huvi- ja työajelunsa kustantaa täysin yli puoli vuotta eroamisesta (viitaten siihen että helmi-maaliskuussa tehty eropäätös, ei avioeron voimaantulosta).

Ja fb puolella 4.10. Itkupotkuraivarointi Nltä kuinka ex aiheuttaa kaikki elämän ongelmat, olisko sillon auton hakenut/ilmoittanut hakevansa?

T. Edellinen

Vierailija
1264/2566 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omistin yhdessä vaiheessa kaksi autoa vaikka käytin vain toista. Kävimme lokakuun puolella hakemassa toisen auton auton takaisin itselleni, sillä minun olisi pitänyt kuulemma maksaa auton verot, vakuutukset ja bensat vaikka se ei ollut edes omassa käytössäni. En todellakaan ajatellut kahdesta autosta maksaa kalliita veroja ja vakuutuksia saati bensoja. "

Että N vaatinut melkoisesti eksältä. Että pitäis hänen huvi- ja työajelunsa kustantaa täysin yli puoli vuotta eroamisesta (viitaten siihen että helmi-maaliskuussa tehty eropäätös, ei avioeron voimaantulosta).

Ja fb puolella 4.10. Itkupotkuraivarointi Nltä kuinka ex aiheuttaa kaikki elämän ongelmat, olisko sillon auton hakenut/ilmoittanut hakevansa?

T. Edellinen

Hyvää pohdintaa. Saattaa olla juurikin näin kuin sanoit. Aika karua toimintaa.

Vierailija
1265/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi9. elokuuta 2016 klo 12.06

Etköhän sä oo lapsettomuutes ansainnu, esimerkiksi sillä että sulta puuttuu järki päästä.... ajaa nyt rikkinäisellä renkaalla aiheuttean vaaraa muille liikenteessä oleville kun olisit voinut vaan paikata sen renkaan ja jatkaa matkaa (se paikka ainehan pitäisi löytyä kaikista autoista ja sitä on helppo käyttää ellei ole todella tyhmä niinku sinä näköjään olet)... en halua edes kuvitella mitä kaikkea sattuis jos sulla olis lapsi

Toiveena vauva.9. elokuuta 2016 klo 17.27

Kiitos.

Sä et tiedä OLLENKAA mistä puhut niin sinuna pitäisin turpani kiinni. Vittu miten säälittävä tapaus oot. Ja ihan turha tulla tänne nimettömänä kirjottelemaan kun me kummatkin tiedetään, kuka sä oot ;)

Anonyymi9. elokuuta 2016 klo 22.11

On kyllä aika säälittävää tollai arvostella ja haukkua ihmisiä tuntematta ollenkaa :o noh jollain on ilmeisesti tylsä elämä :'D mutta toi "me kummatkin tiedetään" kiinnitti mun huomion, tarkoitatko sillä sua ja kommenttien valvojaa vai ootteko kenties Mikon kanssa laittanu hynttyyt yhteen taas vai mitä häh ? :O

Toiveena vauva.10. elokuuta 2016 klo 12.00

Joooo on todella tylsä elämä jollain :D

Ei todellakaan olla :)

mikon hoito pommittelee mua nykysin tälläsillä viesteillä nii tiiän että se laittelee näitä tälläsiä tänne ja muualle -.-

-blogista-

M kuitenkin kirjoittaa: "Myöhemmin talven tullen jouduimme investoimaan tuohon autoon rahaa, kun talvi yllätti ja talvirenkaat olivat todella huonossa kunnossa. Renkaan vaihdon yhteydessä huomasimme, että yksi vanne oli mennyt kieroon pahemman kerran ja tehnyt pahaa jälkeä muoviosiin. Korjausmies veikkaisi, että on ajettu tyhjällä renkaalla pidemmän aikaa."

Eli M&M sai tietää vasta tuolloin risalla renkaalla ajelusta?

Tuolla blogiin kommentoijalla vaikuttaa olevan melko samanlainen järjenjuoksu, kun eräällä tänne kirjoittelevalla.

Vierailija
1266/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi, että tarttuu tohon "me kummatkin" ja epäilee heti, että tarkotettais Mikkoa. Pientä mustasukkaisuutta :D Kyllä mä ainakin ymmärrän sen niin, että tarkoittaa keskustelun osapuolia.

Vierailija
1267/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Edellinen

Hyvää pohdintaa. Saattaa olla juurikin näin kuin sanoit. Aika karua toimintaa.

Karua kummaltakin osapuolelta julkisesti blogissa tilittää, mutta todella mielenkiintoista, ei sillä, että antaa tulla lisää vaan.

Vierailija
1268/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sakot ole henkilökohtaisia? Kun mikon blogin mukaan edellisen käyttäjän ylinopeussakkoja on jouduttu makselemaan.

Minulla ei ole siis korttia niin en tiedä, pisti vaan ihmettelemään.

Vierailija
1269/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just toi, että tarttuu tohon "me kummatkin" ja epäilee heti, että tarkotettais Mikkoa. Pientä mustasukkaisuutta :D Kyllä mä ainakin ymmärrän sen niin, että tarkoittaa keskustelun osapuolia.

Mitä tarkoitit tuolla, että pientä mustasukkaisuutta?

Ja mä ainakin ymmärsin ton "me kummatkin" niin et siinä tarkotetaan sitä kommentoijaa ja Nooraa.

Vierailija
1270/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitit tuolla, että pientä mustasukkaisuutta?

Ja mä ainakin ymmärsin ton "me kummatkin" niin et siinä tarkotetaan sitä kommentoijaa ja Nooraa.

Niinpä, mutta tuo kommentoija ilmeisesti luuli, että tarkoitettiin jotain muuta. Liekö mustislasien läpi lukenut. Sitä tarkoitin.

Vierailija
1271/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sakot ole henkilökohtaisia? Kun mikon blogin mukaan edellisen käyttäjän ylinopeussakkoja on jouduttu makselemaan.

Ylinopeussakot ainakin on. Ettei vaan Mikko heittäis vähän ekstraa juttuihinsa.

Vierailija
1272/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai halusi auttaa eksää, mutta naamioi vapaaehtoisen auttamisen pakoksi, suojellakseen nyksän tunteita.

Vierailija
1273/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai halusi auttaa eksää, mutta naamioi vapaaehtoisen auttamisen pakoksi, suojellakseen nyksän tunteita.

Kai se nyksäkin tietää et ylinopeussakot on henkilökohtasia, ei se ihan niin tyhmältä vaikuta ettei tietäis. Voi olla et Mikko tarkoitti vaikka parkkisakkoja, tai sit on ollu parkki sekä ylinopeussakkoja niin kirjotti sit vaan ylinopeussakoista. Mutta oli miten oli, aika hurjaa käytöstä jopa Nooralta et ajelee toisen auton hajalle ja sit kehtaa vielä somessa riehua kuinka exä pilaa elämän kun ei maksakkaan neidin laina auton kustannuksia.

Vierailija
1274/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavastihan noilla m&m:lla menee, ainakin mitä teksteistä tulee esille, tuskin mitään keksiikään. Voidaan todeta et tässä ero oli positiivisena asiana.

Vierailija
1275/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua touhua toi auto homma. Ite en kattois sekunttiakaan jos oma auto hajotettais saati pyydettäis maksaa menot. Mitähän Noora on kuullut, se että Mikko oikeesti maksaa sen menot. Huhhuh!

Vierailija
1276/2566 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla peltipoliisi ku lähettänyt ylinopeussakkoi? Ne tulee käsittääkseni omistajalle. En sitten tiedä miten pitkä prosessi ois selvittää että ei oo ite ajanut ja kuka ajoi, siis pitävästi/aukottomasti. (Etenkään jos N ei ollut merkitty haltijaksi.)

Vierailija
1277/2566 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla peltipoliisi ku lähettänyt ylinopeussakkoi? Ne tulee käsittääkseni omistajalle. En sitten tiedä miten pitkä prosessi ois selvittää että ei oo ite ajanut ja kuka ajoi, siis pitävästi/aukottomasti. (Etenkään jos N ei ollut merkitty haltijaksi.)

Se on hyvin yksinkertainen ja helppo prosessi.

Poliisin tiedotteissa sanotaan selkeästi, että ylinopeussakot ovat henkilökohtaiset. Hyvänen aika sentään, eihän oikeusvaltiossa voi olla niin, että joutuu toisten sakkoja makselemaan. Eri asia, jos vapaaehtoisesti haluaa maksaa toisen sakot, mutta kukapa siinäkään tapauksessa ottaisi omalle nimelleen sitä liikennerikettä ja riskeeraisi oman korttinsa.

Vierailija
1278/2566 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyksäkin tietää et ylinopeussakot on henkilökohtasia, ei se ihan niin tyhmältä vaikuta ettei tietäis. Voi olla et Mikko tarkoitti vaikka parkkisakkoja, tai sit on ollu parkki sekä ylinopeussakkoja niin kirjotti sit vaan ylinopeussakoista. Mutta oli miten oli, aika hurjaa käytöstä jopa Nooralta et ajelee toisen auton hajalle ja sit kehtaa vielä somessa riehua kuinka exä pilaa elämän kun ei maksakkaan neidin laina auton kustannuksia.

Kirjoitti, että on maksellut sekä ylinopeus- että parkkisakkoja. Mikä kuulostaa todella epäuskottavalta, että olisi ollut pakko niitä maksaa. Vapaaehtoisesti on tainnut maksella.

Vierailija
1279/2566 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora oli tuolloin kyllä rouva.

Vierailija
1280/2566 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua touhua toi auto homma. Ite en kattois sekunttiakaan jos oma auto hajotettais saati pyydettäis maksaa menot. Mitähän Noora on kuullut, se että Mikko oikeesti maksaa sen menot. Huhhuh!

Lain mukaan puolisoilla on toistensa elatusvelvollisuus. Kannattaisi ihmisten muistaa, vaikka se käytännössä perustuukin vapaaseen tahtoon, eipä sitä muut oleta, paitsi kela/sossu tukien laskemisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi