Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
541/2566 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAVARAA SISÄÄN.

Vierailija
542/2566 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kävin salaa omalta lääkäriltä hakemassa Nitro laastarit siirron yhteyteen ja rapsuttamassa kohtua."

Hetkinen, mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2566 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi postaus, ei aio mennä enää hoitoihin. Ei tosin maininnut lopettaako kaiken yrityksen.

Toivottavasti tämä päätös pitää... On meinaan ennenkin sanonut samaa, jollen ihan väärin muista. Ja siittäjän spermaa varmaan joka tapauksessa edelleen truutataan sisään...

Kommentoi luovuttajasta "Joo ei oo nyt senkää kanssa mitään yritystä :)".

Olisikohan niitä hoitoja enää saanutkaan, tämä 6kk seurantajakso kun ei mennyt ihan niinkuin olisi pitänyt. Varmasti helpompi hyväksyä omana päätöksenä.

Vierailija
544/2566 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän ei enää koskaan halua olla raskaana. Voi hyvä luoja miten voi ihminen olla sekaisin noin nuorena..

Vierailija
545/2566 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa no nuorenahan sitä yleensä sekaisin ollaan. Sinänsä hyvä nuorena, jos nyt jotain hyvää asiasta pitää keksiä, että Nooralla on vielä mahdollista elää pitkä hyvä elämä jos saa mielensä tasapainoon.

Vierailija
546/2566 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh...nyt on haukuttu pystyyn kaikki äidit, jotka eivät ole osanneet varautua kaikkeen mitä elämä vauvan kanssa voi olla.

Vierailija
547/2566 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina yhtä suoraselkäinen asenne kritiikkiin.

Toiveena vauva.31. joulukuuta 2016 klo 12.56

En jaksa ees lukee ekanan sanan jälkeen sun kommenttia :D mä saan saatana purkaa mun oloa just niinkun haluan ja koska halun. Arvasin että nää hiekaa pillussa olevat mamma alottaa tän samantien :'DDDD

-

Tekisi mieli kysyä että millä perusteella pystyisi lapsesta huolehtimaan kun ei ole itsestäänkään osannut huolehtia edes vuotta ilman osastojaksoja ja talousongelmia.

Vierailija
548/2566 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
549/2566 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne on siis se, että lapsettomuutta ei voi käsittää ellei itse koe, mutta vanhemmuudesta tietää kaiken kunhan on seurannut vierestä?

Haluaisin olla bloggaajan puolella, mutta tekee sen kyllä vaikeaksi kun kirjoittaa noin törkeään sävyyn pienten lasten vanhemmista. Jos hän lapsen saa, niin tullee ottamaan kyllä noita sanoja takaisin. Siis että miten on täysin kädetön vanhempi, jos ei ole täysin osannut varautua vauva-arjen raskauteen.

Vierailija
550/2566 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä tunnen toodella monta masentunutta ja epävakaata äitiä, joilla on lapsia enemmän kuin yksi ja niiden oirehtelu on vaan rauhottunut lapsien myötä. Ne on ehkä parhaimpia äitejä mitä mä oon nähnyt. Sitten oon vierestä nähny masentuneita vanhempia jotka antaa lapsensa jatkuvasti hoitoon, ei jaksa tehdä lapsen kanssa yhtään mitään ja antaa lapsen elää suunilleen paskat housussa viikon. Oon nähnyt kuinka pelokkaat lapset otetaan huostaan koska yksinhuoltaja vanhempi ei jaksanut enää lapsiaan ja yritti itsemurhaa. Oon nähnyt kun silmieni alla masentunut äiti lyö lastaan. Oon ollut vierellä kun väsynyt äiti itkee silmiä päästään keskellä yötä huutava lapsi sylissä ja kiroaa kuinka se lapsi tuli tehtyä."

MITEN se on nähny kaikki noi? Mä oon nähny muutaman perheen normaalielämää...Ja mulla on muuten lapsi.

Vierailija
551/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä tunnen toodella monta masentunutta ja epävakaata äitiä, joilla on lapsia enemmän kuin yksi ja niiden oirehtelu on vaan rauhottunut lapsien myötä. Ne on ehkä parhaimpia äitejä mitä mä oon nähnyt. Sitten oon vierestä nähny masentuneita vanhempia jotka antaa lapsensa jatkuvasti hoitoon, ei jaksa tehdä lapsen kanssa yhtään mitään ja antaa lapsen elää suunilleen paskat housussa viikon. Oon nähnyt kuinka pelokkaat lapset otetaan huostaan koska yksinhuoltaja vanhempi ei jaksanut enää lapsiaan ja yritti itsemurhaa. Oon nähnyt kun silmieni alla masentunut äiti lyö lastaan. Oon ollut vierellä kun väsynyt äiti itkee silmiä päästään keskellä yötä huutava lapsi sylissä ja kiroaa kuinka se lapsi tuli tehtyä."

MITEN se on nähny kaikki noi? Mä oon nähny muutaman perheen normaalielämää...Ja mulla on muuten lapsi.

Koska on kuulemma ollut lastensuojeliussa töissä...

Vierailija
552/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut siinä luulossa, että niillä on ihan koulutus pakollinen :O

Vierailija
553/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ankka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut siinä luulossa, että niillä on ihan koulutus pakollinen :O

Täällä lasuun ei päässyt ees harjotteluun kuin viimeisellä erikoistumisjaksolla (lähihoitaja) ja silloinkin ne oli asumispaikkoja, ei kotikäyntejä ja vaati tietyt erikoistumiset (la-nu, mt/päihe) ja silloinkin vielä seulottiin halukkaista onko sopivia luonteelta yms.

Ja jos on oikeasti työn puolesta ollu noissa tilanteissa niin ei missään tapauksessa pitäs julkisesti kertoa ees tuohon malliin.

Vierailija
554/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelusta en tiedä, mutta ns. Epäpätevä lähihoitaja niinkuin ns. Epäpätevä sairaanhoitaja pystyy tekemään hoitoalan työtä, vaikka ei olisi vielä valmistunut, kunhan on tietty määrä opintopisteitä kasassa, silliin saa vain huonompaa ns. Epäpätevän palkkaa ja tekee esim. Työtä nimellä sairaanhoitajan sijainen

Vierailija
555/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielähän on ollut hyvä uusivuosi.... lapselle raketit käteen ja aikuiset juo viiniä :O

Vierailija
556/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielähän on ollut hyvä uusivuosi.... lapselle raketit käteen ja aikuiset juo viiniä :O

Jos instakuvia tarkoitat, niin tähtisadetikulta kyllä näyttää, ja eiköhän jopa äiti saa juoda lasin viiniä.

Vierailija
557/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kyllä nyt totaalisesti maku tähän neitiin tuon postauksen myötä missä hänellä on niin vaikeaa koska on lapseton ja jokainen vanhempi joka ikinä on valitellut vauva-arjen raskautta on paska vanhempi. 

Hänellä saattoi olla hyvä pointti taustalla, mutta tuo miten ilmaisi asian on... järkyttävää. Ja miten jopa asialliset kommentit joissa valaistiin myös toista näkökulmaa asiaan teilattiin aivan täysin. 

Vierailija
558/2566 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos instakuvia tarkoitat, niin tähtisadetikulta kyllä näyttää, ja eiköhän jopa äiti saa juoda lasin viiniä.

Tähtisädetikku on myös k-18 räjähde ja niissä on paljon valmistusvikoja jotka aiheuttaa vaaratilanteita

Vierailija
559/2566 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtisädetikku on myös k-18 räjähde ja niissä on paljon valmistusvikoja jotka aiheuttaa vaaratilanteita

Et oo tosissas. Itse tulen ehkä jo ensi uutena vuotena antamaan lapseni polttaa tähtisädetikun. Hän on silloin lähes 3 vuotias ja varmasti tinaakin valetaan.... Jo menee överiksi tuo K -18.

Vierailija
560/2566 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni kyllä nyt totaalisesti maku tähän neitiin tuon postauksen myötä missä hänellä on niin vaikeaa koska on lapseton ja jokainen vanhempi joka ikinä on valitellut vauva-arjen raskautta on paska vanhempi. 

Hänellä saattoi olla hyvä pointti taustalla, mutta tuo miten ilmaisi asian on... järkyttävää. Ja miten jopa asialliset kommentit joissa valaistiin myös toista näkökulmaa asiaan teilattiin aivan täysin. 

En oo pitkään aikaan lukenut tyypin tekstejä tai kommentteja, nyt luin ja... No, siinä on kyllä lapsettomuus menny ihan oikeeseen osotteeseen, noin itsekäs, ilkee ja ylimielinen muikkeli ei ansaitse mitään lapsia, koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan