Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
341/2566 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmat juorut?

Vierailija
342/2566 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiota ja säännöllistä spermaläträilyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2566 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onneksi työskentelen tänään sokean kanssa niin ei haittaa vaikka en oo kammannu tukkaa, likaset vaatteet ja meikitön" Hirvee akka :(

Vierailija
344/2566 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"onneksi työskentelen tänään sokean kanssa niin ei haittaa vaikka en oo kammannu tukkaa, likaset vaatteet ja meikitön" Hirvee akka :(

Tosi törkeää ajatella noin :O huomaa ettei sielä N pääkopassa paljoo järki juokse. Ajattelee varmaan myös ettei kuurot tarvi juttuseuraa :/

Vierailija
345/2566 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniongelmia

Nyt otetaan ihan kaikki vinkit vastaan miten opin taas nukkumaan !?

Mun yöt on ollu kohta kaks viikkoa sitä, että nukahdan, herään tunnin päästä täysin pirteenä ja valvon aamuun asti jolloin nukahdan vielä muutamaks tunniks.

Tosin viime yönä nukuin tasan tunnin ja nyt alkaa menemään hermo tähän sängyssä pyörimiseen.

Mulla on siis vuoden verran mennyt aina väsyttävänä lääkkeenä joku pilleri. Nyt halusin kuitenkin päästä kaikesta turhasta eroon. Ensin pärjäsinkin hyvin ilman mutta nyt se uni on vaan hävinnyt.

Kerran kokeilin tota lääkettä ottaa nyt lopetuksen jälkeen ja olin koko seuraavan päivän niin pöhnässä, ettei se oo enää vaihtoehto kun pitää töissäkin jaksaa käydä. Melatoniinin alotin kun nää uniongelmat taas alko mutta ei näytä olevan mitään hyötyä.

Alan olemaan valmis kokeilemaan ihan mitä vaan, ensin kyllä niitä lääkkettömiä vaihtoehtoja mitä vain on olemassa, että taas nukkuis !

Vierailija
346/2566 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi törkeää ajatella noin :O huomaa ettei sielä N pääkopassa paljoo järki juokse. Ajattelee varmaan myös ettei kuurot tarvi juttuseuraa :/

Hyi mikä ä mmä

Vierailija
347/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se luulee että syytteitä ja lähestymiskieltoja voi noin vaan "tehdä" :D eiköhän ne kuitenki mene käräjätuomarin kautta JOS syyttäjä niin päättää ja lähestymiskieltoa haetaan käräjäoikeudelta, ei sitä itse voi "tehdä" :"D

Vierailija
348/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon helvetin pettyny, että oikeesti voisin menettää mulle tärkeitä asioita tämän kyseisen henkilön takia. Onneksi ihmiset ymmärtää, että netissä leviävät asiat ei ihan aina pidä paikkansa ja mun puolella ollaan. Tästä tapauksesta ei koitunut kenellekkään mulle paskaa kun tälle kyseiselle henkilölle toivottavasti kohta kun nuo syytteet lähtee käräjille. "

Nythän tämä menee mielenkiintoiseksi. :D Ja kohta on kommenttiosio täynnä päänpaijaajia ja tämän "henkilön" haukkujia.

Vierailija
349/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee musta rikosilmotuksen kunnianloukkauksesta?!? ja hakee lähestymiskieltoa ja sit laittaa mulle siitä viestin, että on tehnyt näin ja äkkiä estää mut kun viesti on laitettu :D kukahan tässä häiriköi ja ketä :"D ja mä en ole meistä se joka on toista haukkunu huoraks, lehmäks, möhömahaks, keskekasvuseksi kakaraksi tai esim. Vammaseks (niinkun N haukkui mun lasta) nii ehkäpä mun pitäs se kunnianloukkaus haloo tästä nostaa ...

Vierailija
350/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom kirjoitti:

Tekee musta rikosilmotuksen kunnianloukkauksesta?!? ja hakee lähestymiskieltoa ja sit laittaa mulle siitä viestin, että on tehnyt näin ja äkkiä estää mut kun viesti on laitettu :D kukahan tässä häiriköi ja ketä :"D ja mä en ole meistä se joka on toista haukkunu huoraks, lehmäks, möhömahaks, keskekasvuseksi kakaraksi tai esim. Vammaseks (niinkun N haukkui mun lasta) nii ehkäpä mun pitäs se kunnianloukkaus haloo tästä nostaa ...

Ehdottomasti teet rikosilmoitukset jos N on teitä julkisesti noin haukkunut, M voisi myös tehdä ilmoituksen kunnianloukkauksesta kun N niin hanakasti (julkisesti) väittää että koirat jätetty heitteille tämän toimesta.

Toivottavasti se laiton uhkaus etenee käräjille.

Vierailija
351/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä settiä tullut taas.. Olen aivan järkyttynyt, jos nää väitteet tappouhkauksista yms. Pitää paikkansa. Tässä nyt kuitenkin puhutaan tunnistettavasta henkilöstä, niin aika tarkka saa olla mitä nettiin kirjoittaa. Tiettyä kriittisyyttä pitää myös olla lukemaansa kohtaan, mämähän voi olla myös täysin perättömiä huhuja. MUTTA jos nämä väitetyt pitää paikkansa, niin onko esim. työnantajaan oltu yhteydessä?

Vierailija
352/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkaparka luulee et oon käyny sen blogiin kommentoimassa vaikka en todellakaan ole :D

"Ja Mari ja sun kaverit voi lopettaa ton spämmäämisen tälläkin. Jokainen viesti menee poliisille, ei tule julki täällä todellakaan."

Siinä on N ihmeissään ku sille selviää etten mä niitä spämmäys kommentteja oo sille laittanu ;'D

Vierailija
353/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanut sen sokeatyöpäivä- kuvan. Tais esimies saada vihiä.....

Vierailija
354/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainakin huomautettu siitä "sokea ei näe kun olen suttuinen"-jutusta blogin facessa. Poistunut siitä seinältä ainakin mulla, kuvista löytyy yhä.

Vierailija
355/2566 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mainittakoon että tuo "ei haittaa kun se ei näe"-asenne on tuossa se mikä vaivaa. Ei arvosta sitä asiakasta niin että menis siistinä sinne. Vähän sama jos kuuron luona sadattelis selän takana "mut se on ok kun se ei kuule"-asenteella.

Vierailija
356/2566 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raukkaparka luulee et oon käyny sen blogiin kommentoimassa vaikka en todellakaan ole :D

"Ja Mari ja sun kaverit voi lopettaa ton spämmäämisen tälläkin. Jokainen viesti menee poliisille, ei tule julki täällä todellakaan."

Siinä on N ihmeissään ku sille selviää etten mä niitä spämmäys kommentteja oo sille laittanu ;'D

Teidän pitäisi ihan oikeasti selvittää nuo asiat jossain muualla kuin julkisesti netissä. Näitä lukiessa tulee ainoastaan sellainen olo, että nämä jutut eivät kuuluisi meille ulkopuolisille lukijoille mitenkään.

Vierailija
357/2566 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ovat edelleen M:n kanssa naimisissa ja "projekteja" vireillä ja tämän takia M:n nyksä kavereineen kiusaa ja ahdistelee?

Sekavaa settiä...

Vierailija
358/2566 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ilmeisesti M kuitenkaan ole päässyt N:sta yli? Miksi muuten eivät muka nyksänsä kanssa vaan jatkaisi elämäänsä, ei eksän kanssa tarvitse missään tekemisissä olla jos ei halua, kun ei kerran sitä yhteistä lastakaan ole.

Tämä julkinen tappelu ja syyttely netissä N:n ja nyksän kesken on lapsellisuuden huipentuma, molemmilta osapuolilta.

Vierailija
359/2566 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ilmeisesti M kuitenkaan ole päässyt N:sta yli? Miksi muuten eivät muka nyksänsä kanssa vaan jatkaisi elämäänsä, ei eksän kanssa tarvitse missään tekemisissä olla jos ei halua, kun ei kerran sitä yhteistä lastakaan ole.

Tämä julkinen tappelu ja syyttely netissä N:n ja nyksän kesken on lapsellisuuden huipentuma, molemmilta osapuolilta.

Ei kai M hommaisi N:lle lähestymiskieltoa jos ei olis yli päässy ? N vaan veti siitä herneen nenään ettei voi olla enää M:n yhteydessä ja kostaa sen sitten M:n puolisolle

Vierailija
360/2566 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai M hommaisi N:lle lähestymiskieltoa jos ei olis yli päässy ? N vaan veti siitä herneen nenään ettei voi olla enää M:n yhteydessä ja kostaa sen sitten M:n puolisolle

Mistä tieto että M hommannut lähestymiskiellon? :o Ei toki tarvitse kertoa, onhan tässä aika monta poliisiasiaa vireillä. Menee kertomukset aivan ristiin ja vaikka skeptinen olen molempia osapuolia kohtaan niin N:n tarinoita vielä vaikeampi niellä. Mikon nyksähän ekana kertoi että N soittelee aamuyötä myöten ja N käänsi tämän nyt toistepäin...

No onneksi poliisi on puolueeton.