Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Revenantin epärealistisuus

Vierailija
03.05.2016 |

Visuaalisesti komeaa ja mahtavaa kameratyöskentely, mutta se selviytymistarinan epärealistisuus... Monessa kohtaa ammuttiin yli, ei tollasesta voi selvitä jossain talvikeleissä tuollaisella kohelluksella. Käsis oli taas aivan liian täyteen ahdettua kiihoketta. Tarina olisi heti ollut parempi, jos Leon hahmo olisi ottanut alkuunsa hieman vähemmän osumaa. Karhukohtaus oikeastaan pilasi koko leffan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heppahyppy oli kyllä aika ylilyönti. Mutta oli hieno kohtaus silti :)

Onko osa porukasta ollut ekaa kertaa elokuvissa katsomassa Revenanttia kun käsikirjoittajan "taiteilijanvapaudet" tuntuu olevan joku uusi närästävä juttu?

Ei mua sen tarinan vapaus haittaa, vaikka olisi ihan erilainen kuin alkuperäinen. Jos tehdään selviytymistarinaa, niin kannattaisi pitää jalat maassa, mutta hollywoodin lentävät setelitupothan yleensä hieman nostaa tarinaa yläilmoihin todellisuudesta jep jep. En edes muista milloin viimeksi näin hyvän amerikkalaisen elokuvan.

Vierailija
22/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepan vatsaontelossa nukkumiselle röhönaurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, paleltuisitko mieluummin itse ulkona vai ryömisit sinne lämpimään?

Vierailija
24/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes muista milloin viimeksi näin hyvän amerikkalaisen elokuvan.

No länkäreistä tulee mieleen ainaskii

Forsaken - ei isompia ylilyöntejä. Donald Sutherland!

Jane got a gun - ei isompia ylilyöntejä tässäkään. Natalie Portman!

Villinä korttina The Hateful Eight - Kieli poskella, hulvattomia kohtauksia, suvaitsematon kielenkäyttö, Samuel L Jackson!

Vierailija
25/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain luin, että se henkilö, jonka tarinaan leffa perustuu, ei oikeasti tehnyt taivaltaan talvella.

Vierailija
26/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä mieluummin paleltuisin kuin menisin alasti kuolleen hevosen sisälle nukkumaan... Varmaan aika moni muukin.

Vierailija
27/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä mieluummin paleltuisin kuin menisin alasti kuolleen hevosen sisälle nukkumaan... Varmaan aika moni muukin.

Muistelen että Rauta-ajassa olisi ollut samankaltainen kohtaus. Muistanko väärin? Joka tapauksessa olen nähnyt saman jossain rainassa aika kauan sitten.

Vierailija
28/30 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistisuudella ja Hollywoodilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa nykypäivänä. Hollywood edustaa fantasiamaailmaa ihan lähtökohtaisesti. Hollywoodissa on tuskin viimeiseen 30 vuoteen tehty yhtään realistista historiallista elokuvaa.

Vierailija
29/30 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jostain luin, että se henkilö, jonka tarinaan leffa perustuu, ei oikeasti tehnyt taivaltaan talvella.

Historiallinen Jeesuskin syntyi oikeasti keväällä. Joulu oli roomassa ryyppyjuhla, jossa vapaat poikamiehet rännittivät viiniä ja lykkivät toisiaan perseisiin.

Vierailija
30/30 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku metsäukko on 200 vuotta sitten vähän liioitellut reissujaan. Onpa yllättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi