Luulen, että siskoni uusi miesystävä huijaa siskoani
Siskoni on kuulemma lainannut miehelle rahaa miehen äidin sairaalamaksuihin... Mies on siis amerikkalainen ja äiti USA:ssa sairaalassa tai jotain. Mielestäni tuo kuulostaa tosi paksulta jutulta... Mitenhän ottaisin asian puheeksi? Sisko on tosi rakastunut :(
Kommentit (11)
Onko tästä sairaasta äidistä kuvia sieltä sairaalasta? Ukko voisi näyttää sairaalalaskut tms ja siis äidilläkö ei ole vakuutusta? Mikä sairaala? Eikö äidillä ole omaa rahaa? Paljonko rahaa on lainattu? Haiskahtaa helpolta huijaukselta.
Selvitä sairaalasta, onko siellä yleensä sen nimistä potilasta. Esim. yrität tavoittaa äitiä puhuaksesi hänen kanssaan.
Asuuko mies siis Suomessa? Oletko varma, että hän edes on Yhdysvalloista?
Voi voi taas näitä juttuja, väärennetyt tiedot, väärennetty face. Paljonko jo menettänyt?
Onko tavannut netissä tämän tyypin? Kuulosta ns. Nigerian huijaukselta. Käytetty jonkun amerikkalaisen facesta otettua kuvaa. Minne rahat on lähetetty ja millä tavoin?
En siis tiedä asiasta paljoa, siskoni kertoi tuosta vasta eilen. Ja ovat siis tavanneet Suomessa, mies on tälläkin hetkellä täällä. Majailee siskoni nurkissa siis... Ovat tunteneet vasta vuoden alusta. He tapasivat uv:nä baarissa. En tiedä miehestä paljoa mitään, olen vain vilaukselta nähnyt. Pitää varmaan kysellä vähän enemmän asiasta...
En huija. Rakkastan aito ja äiti olla totta sairas.
-Jamaal
Siis minkä ikäinen siskosi ja minkä ikäinen tämä mies? Kuinka kauan ovat tunteneet ja millaisista raha summista kyse? Itse en kyllä lainailisi uudelle tuttavuudelle rahaa. Iällä ei ole sinällään väliä, mutta jos siskosi on tosi nuori, niin ei välttämättä ymmärrä, et joku voi huijata.
Sisko ja mies molemmat alle 30. Ovat tavanneet alkuvuodesta. En tiedä hirveästi tästä asiasta, yritin kysellä tarkemmin niin siskoni vaikutti vastahakoiselta puhumaan.
Ap
Voi ei... :( Rakastunut ei kyllä kuuntele helposti järjensanaa.