Olen 16v tyttö ja kännissä koulussa. Kysyttävää?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä mummoja palsta täynnä. Ettekö ole itse koskaan olleet nuoria?
No mitäpä luulet. Kotitaloustunnilla tehtiin kerran simaa ja hattuunhan se nousi. Mutta alkoholille on paikkansa ja aikansa, koulussa se ei ole. Olisiko sinusta kiva,että opettajatkin olisivat kännissä?
Toivon sinulle kaikkea hyvää. Elämä alkaa aikuisena.
Itsellänikin oli tuollainen kapinavaihe nuoruudessani. Piti varastaa äidin pillereitä ja olin aina se kaveriporukan humalaisin. Vieläkään en oikein ymmärrä miksi piti olla niin hirveän paha, mitä siitä on hyötyä. Voin kertoa että aikuisikään päästessäsi tuollaiset teot eivät enää tunnukaan niin hyviltä ideoilta. Nyt olet kuitenkin vielä niin nuori, ettei sinulla ole arvostelukykyä.
Sinä ajattelet, että tuo on hienoa, joo. Eikö kannattaisi mieluummin hankkia sellainen ammatti, jossa voi auttaa ihmisiä tai eläimiä. Siinä olisi jotain mielekkyyttä. Kouluaika on lopulta lyhyt ja sinäkin alat pian aikuistumaan ja vastaamaan itse itsestäsi. Ei ole enää valmista ruokapöytää, johon mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet. Kotitaloustunnilla tehtiin kerran simaa ja hattuunhan se nousi. Mutta alkoholille on paikkansa ja aikansa, koulussa se ei ole. Olisiko sinusta kiva,että opettajatkin olisivat kännissä?
Kaikilla ois paljon mukavbampaa jos koulakia sais käydä kännissä.
Olihan näitä 80-luvullakin. Itse en koulussa juonut, mutta vapaalla kylläkin 14 v lähtien. Ei mitään uutta auringon alla. Silloin se ehkä oli vielä enemmän normaalienkin nuorten huvittelua, nykyisin kertoo syvemmistä ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Olihan näitä 80-luvullakin. Itse en koulussa juonut, mutta vapaalla kylläkin 14 v lähtien. Ei mitään uutta auringon alla. Silloin se ehkä oli vielä enemmän normaalienkin nuorten huvittelua, nykyisin kertoo syvemmistä ongelmista.
hehe. Juu myönnän, mulla on ongelmia.