Sisareni kehuskelee lenkkeilyillään.t.ammattivalittaja
Kuinka hän vielä 55v tekee pitkiä kävely/juoksulenkkejä. Niin tekisin minäkin jos pysyisin pystyssä. Ei mun liikkumattomuuteni ole oma valintani.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sää oo väleissä siskojes kanssa. Mistä sä sen lenkkeilyt tiedät? Ai niin, stalkkaat tietenkin sen fb päivityksiä. Hanki itselles elämä ilman nettiä, voi jalatkin ruveta pelaan.
Ei mun liikkumattomuus jaloista johdu.ap
Mutta toisaalta lohdullista tietää, että kaikki sun ongelmat on korvien välissä.
Sähän voit kehuskella takaisin sillä 40 kilon laihdutuksellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sää oo väleissä siskojes kanssa. Mistä sä sen lenkkeilyt tiedät? Ai niin, stalkkaat tietenkin sen fb päivityksiä. Hanki itselles elämä ilman nettiä, voi jalatkin ruveta pelaan.
Mutta toisaalta lohdullista tietää, että kaikki sun ongelmat on korvien välissä.
Onko kiva vittuilla?ap
Voit miettiä, mitä tarkoittaa korvien välissä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2489707/mita_teette_hiihtolomallatammatt…
Vierailija kirjoitti:
Näytä aiemmat lainaukset (3)No te nyt ette ole paljoa keksineet. Mä olen keksinyt mm adoptioasiat, abortit,lomamatkoja vaikka mitä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva vittuilla?ap
Eihän tosiasioiden toteaminen ole vittuilua.
Vielä 55-vuotiaana? Kyllä mun tuntemat viisikymppiset on muutkin tosi liikunnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva vittuilla?ap
Tuo mun kova huimaus johtuu luultavasti mun erittäin paljon pahentuneista rytmihäiriöistä, toki esim sögrenin syndrooma voi sitä lisätä että se mun päästäni.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva vittuilla?ap
Tuo mun kova huimaus johtuu luultavasti mun erittäin paljon pahentuneista rytmihäiriöistä, toki esim sögrenin syndrooma voi sitä lisätä että se mun päästäni.ap
Ja mytomaniasta. Raskasta on toki joka päivä puksuttaa uusia ja vanhoja valheita tänne. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva vittuilla?ap
Ja mytomaniasta. Raskasta on toki joka päivä puksuttaa uusia ja vanhoja valheita tänne. Noloa.
En sellaista minulla ei ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva vittuilla?ap
Kyllä on. Katso sieltä Aruba travel agendysta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva vittuilla?ap
Kyllä on. Katso sieltä Aruba travel agendysta.
Ei ole. ap
Voisitko nyt siis vastata siihen, että mikä sinua tässä risoo? Toiset pystyy tekemään toisia juttuja, toiset on rikkaampia, toiset voi matkustella, toisilla on oma koti ja perhe. Tasan ei mee tässä maailmassa, ei. Kateus on kurjaa, mutta siitä kannattaa päästä oli. Ja miksi et sano tästä siskollesi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hän vielä 55v tekee pitkiä kävely/juoksulenkkejä. Niin tekisin minäkin jos pysyisin pystyssä. Ei mun liikkumattomuuteni ole oma valintani.
Otat pari huikkaa ennen lenkkiä niin lakkaa huippaamasta. Näinhän olet kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko nyt siis vastata siihen, että mikä sinua tässä risoo? Toiset pystyy tekemään toisia juttuja, toiset on rikkaampia, toiset voi matkustella, toisilla on oma koti ja perhe. Tasan ei mee tässä maailmassa, ei. Kateus on kurjaa, mutta siitä kannattaa päästä oli. Ja miksi et sano tästä siskollesi?
Se risoo että oletaan vain mun olevan laiska joka ei viitsi liikkua vaikka siitä ei todellakaan ole kyse. Olen sitä esim isällenni sanonut mutta ei vissiin mene perille. Tykkäsin nuorempana kun vielä pystyin ajella päivittäin pyörällä pitkiä reissuja ja tein pitkiä kävelylenkkejä. Mikään ei ole ihanampaa kuin esim lenkkeily näin keväällä. Enää en sellaisia voi tehdä mutta laiskuudesta ei siis ole kyse.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat pari huikkaa ennen lenkkiä niin lakkaa huippaamasta. Näinhän olet kertonut.
Niinhän se loppuu mutta siihen saa juoda paljon ja sen teen 1-2 kertaa vuodessa kun lapsi on yökylässä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siskosi (tai kuka tahansa?) toteaisi ihan vaan rupattelumielessä sulle, että ostin tänään uuden tiskirätin, mikrokuituisen, niin sinä varmaan sitäkin pitäisit kehuskeluna? Kun eihän SINULLA ole mahdollisuutta hommata uutta tiskirättiä vaan isoisän vanhoila kalsareilla pyyhit pöydän (silloin kun huvittaa?)
Ei mutta voisihan sitä ottaa huomioon että kaikki eivät pysty liikkumaan vaikka haluaisivat.ap
Ai ettei sulle vaan tule paha mieli? Voi jestas mikä nyhverö olet.
Sulle tekisi mieli sanoa, että et pysty ottamaan huomioon, että joillain on matala itsetunto ja siksi näkevät asiat kuten ap. Siitäkö pitäisi aloittajan olla hiljaa, ettei sulle tule paha mieli? Voi jestas ja niin edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se loppuu mutta siihen saa juoda paljon ja sen teen 1-2 kertaa vuodessa kun lapsi on yökylässä.ap
Ai että sun pitää ottaa kunnon känni, niin tasapaino paranee ja kulku suoristuu? Okei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisaresi saa olla iloinen ja ylpeä omista saavutuksistaan, ei se välttämättä ole sinun mollaamista. Olen huomannut saman: ylipainoisena mielestäni kaikki ylisti hoikkuutta ja liikkumistaan, nyt normaalipainoisena kukaan ei mielestäni tee niin vaan kertoo vain elämästään. Sinkkuna tuntui, että kaikilla on sutinaa ja onnellisia parisuhteita. Nyt kun toivon raskautta, näen kaikkialla raskausvatsoja.
Ei se olekkaan mollaamista ja kaikki jotka pystyvät liikkumaan saavat olla onnellisia että siihen pystyvät, mutta sitten on munkaltaisia tai ainakin minä joka ei vaan pysty kovista haluista huolimatta liikkumaan.ap
No miten tämä asia pitäisi ottaa huomioon? Siskosi ei saisi puhua liikkumisestaan? Vaikeaksi menee, jos pitäisi kyetä ottamaan huomioon kaikkien rajoitteet. Jos sinua harmittaa siskosi puheet, niin sano hänelle, että "kunpa minäkin pystyisin liikkumaan enemmän". Saatat saada vaikka tosielämän sympatiaa.
Oletpa naivi, et ole elänyt ilkeiden ihmisten perheessä? Siellähän se keskustelun tarkoitus on nimenomaan saada se toinen menemään puhujaa alemmas, kyykkyyn. Siinä mitään sympatiaa aiota jakaa heikommille. Siksi sinun luulisi kykenevän, ja muiden, jotka täällä palstailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että sun pitää ottaa kunnon känni, niin tasapaino paranee ja kulku suoristuu? Okei...
Niin en tiedä miksi niin käy mutta mulle käy niin ehkä joku viisaampi osaa selittää. Myös laivalla on helppo kulkea kun se keinuu vaikka tavallisilla ihmisillä siinä käy toisinpäin.ap