Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette hiihtolomalla?t.ammattivalittaja

Vierailija
03.02.2016 |

Itse en aio tehdä yhtään mitään koska miehelläkään ei lomaa ole. En varmasti tee edes kesällä mitään koska ei silloinkaan ole miehellä lomaa. Kenties laitan lapsen kesällä leireille.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että tämä on ehkä paras ammattivalittajan avaama ketju :D

Mulla on hauska hahmo.ap

Ei ole. Me Aruba-mammat olemme hikuhauskoja, sinä olet nolo. 😂😂😂

No te nyt ette ole paljoa keksineet. Mä olen keksinyt mm adoptioasiat, abortit,lomamatkoja vaikka mitä.ap

No niin , sillä tavalla, kiltti tyttö. Tulihan se sieltä taas. Nämähän on tiedetty, mutta halusit ihan itse kertoa loputkin. Eikö sua ole tyttö parka kotona opetettu, että valheella on lyhyt matka. Ja katsos, kun ihmiset eivät siedä valehtelijoita. Viisivuotiaille näitä kotona opetetaan.

No kai sen nyt tyhmäkin tajuaa että ammattivalittaja ja sen elämä on ihan satua että se on hamo jota ei ole olemassa. Kunhan aikaani kulutan.ap

Vierailija
142/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goodbye nolo neropatti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hauska hahmo.ap

No te nyt ette ole paljoa keksineet. Mä olen keksinyt mm adoptioasiat, abortit,lomamatkoja vaikka mitä.ap

No niin , sillä tavalla, kiltti tyttö. Tulihan se sieltä taas. Nämähän on tiedetty, mutta halusit ihan itse kertoa loputkin. Eikö sua ole tyttö parka kotona opetettu, että valheella on lyhyt matka. Ja katsos, kun ihmiset eivät siedä valehtelijoita. Viisivuotiaille näitä kotona opetetaan.

No kai sen nyt tyhmäkin tajuaa että ammattivalittaja ja sen elämä on ihan satua että se on hamo jota ei ole olemassa. Kunhan aikaani kulutan.ap

Ap tekee aina näin kun tilanne menee tukalaksi.

Summa summarum, ap todisti että mikään mitä hän kirjoittaa ei ole totta. Painamme tämän muistiin.

Vierailija
144/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hauska hahmo.ap

Summa summarum, ap todisti että mikään mitä hän kirjoittaa ei ole totta. Painamme tämän muistiin.

Ei olekkaan totta. Kiitos tämän päivän yleisölle. Hahmoni on siis suosittu. Nyt lähden oikeisiin töihin ja kenties miettimään uutta hahmoa.ap

Vierailija
145/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hauska hahmo.ap

Unodit syövän. Sen keksiminen oli halpamaista. Hävettääkö sua missään vaiheessa?

Vierailija
146/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraaviin aloituksiin, jos tuo nolo ihmisen kuvatus näitä vielä tekee, linkatkaa tämä linkki. Jotta uudet palstalaiset eivät tuon valheisiin tarttuisi ihmeissään.

Vierailija
147/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suunnitteluinsinööri ja teillä asuntona joku kuppainen mökkerö, jota mies ei anna remontoida...sun pitäisi vähän panostaa näihin valheisiin.

Vierailija
148/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri ottaisi vaimokseen 120-kiloisen, sairaalloisen ja vähälahjaisen ikityöttömän?

Vierailija
149/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri ottaisi vaimokseen 120-kiloisen, sairaalloisen ja vähälahjaisen ikityöttömän?

Jos se ei muuta saanut vaimokseen.

Vierailija
150/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi aika pistää ammattivalittaja-hahmo naftaliiniin, vai mitä ap? Koeta kehitellä joku vielä ärsyttävämpi ja sitten uusin voimin tarinoimaan.

Vierailija
151/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hauska hahmo.ap

Ei olekkaan totta. Kiitos tämän päivän yleisölle. Hahmoni on siis suosittu. Nyt lähden oikeisiin töihin ja kenties miettimään uutta hahmoa.ap

Ja sä luulet että joku uskoo.

Vierailija
152/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihtelen ja kesällä juon kaljaa auringon nousuun.

Vierailija
153/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
154/154 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up