Ei rahaa vaippoihin :(
Ei moraalisaarnaa kiitos! Ei ole rahaa vauvan vaippoihin, miten niitä sideharsovaippoja tehtiin?
Kommentit (64)
Täältä löytyy yksi ohje
http://yhdenlaistaelamaa.blogspot.fi/p/harsojen-taitteluohjeita-istuvampi.html
Kestovaippailuun löydät ohjeita ihan googlettamalla. Kirjoita vaikka harso taittelu kestovaippa. Niihin kyllä tarvitset jotkut kuorivaipatkin mutta esim villahousut käy.
Oiiii! <3 Tulee ihan omien lasten vauva-ajat mieleen. Harsot ja nauhavaipat ja villahousut <3
No olisko kannattanut varautua? Vauvat nyt maksaa... Mutta näitä vastauksia et halunnut, joten en jatka :D
Eikö ole ketään jolta voisit pyytää vähän vaippapakettiin ?:/ käy naapurilla kysymässä oisko heittää muutamaa, jos asuu lapsia lähellä?
Häiriintynyt tytteli huutaa että "se" - toinen häiriintynyt - odottaa lasta jollekkin toiselle nimetylle miehelle. Mutta: mitäs tänneoäin sitä huudat, miksi sen pitäisi kiinnostaa? Tuo on selvää häirintää.
Jos ostat kertakäyttö vaippoja,
Ota mahdollisimman iso kokoisia imevät enemmän kun pienet. Ei tarvitse olla kokoajan vaihtamassa
Vierailija kirjoitti:
Osta kirpparilta kestoja?
Tuskin ap:llä on varaa kestoihinkaan.
Väliaikainen tilanne menossa, helpottaa parin päivän päästä. Surettaa niin paljon viaton vauva :( on mulla äitiyspakkauksen kestovaippoja pari, koitan niitä ja taittelen sideharsoista lisää. Itse olen syönyt pari päivää kaurapuuroa, mutten silti saanut rahoja kokoon.
Kiinassa vauvoilla ei käytetä vaippoja. Heillä on sellaiset potkupuvut / housut, joissa on aukko alapäässä, josta kakka ja pissä tippuu pois. Kuten tässä:
https://www.google.com/search?q=chinese+baby+clothes&espv=2&biw=1920&bi…
Jos lähelläsi on Lidl, niin siellä myydään pieniä paketteja, maksaa muistaakseni 1,99 euroa ja olikohan 12 vaippaa? Jos siihen riittäisi rahat?
Olisiko vauvalla isovanhempia? Voiko vauvan isä auttaa? Ystävät? Kummit? Sinuna ottaisin huomenna sossuun yhteyttä.
Voitko ottaa pikavipin?
Tällaisia tuli mieleen. Harsovaippojen taitteluohjeita onkin tänne jo laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Väliaikainen tilanne menossa, helpottaa parin päivän päästä. Surettaa niin paljon viaton vauva :( on mulla äitiyspakkauksen kestovaippoja pari, koitan niitä ja taittelen sideharsoista lisää. Itse olen syönyt pari päivää kaurapuuroa, mutten silti saanut rahoja kokoon.
Oletko hakenut toimeentulotukea?
Pilko vaikka lakanoita ensihätiin. Kannattaa siirtyä kestovaippoihin, niissä säästää pitkän pennin - ja luontoa.
Ei vauvaa tarvitse sääliä. Eihän ihmiset olis selvinnyt evoluutiosta hengissä jos ei vauvat pärjäis ilman muovisia hirvityksiä nimeltä vaippa. Taittele nyt vain sideharsot ja pidä huoli ettei vauvan iho haudu rikki eli vaihda riittävän usein ja aina laita puhdas ja kuiva tilalle. Vauvaa voi myös pitää ilman vaippaakin vaikka ympäri vuorokauden jos niikseen tulee. Pidät häntä vain sellaisella alustalla ettei ihan tarvitse mattopyykille alkaa.
Kyllä sä pärjäät. =)
Vierailija kirjoitti:
Häiriintynyt tytteli huutaa että "se" - toinen häiriintynyt - odottaa lasta jollekkin toiselle nimetylle miehelle. Mutta: mitäs tänneoäin sitä huudat, miksi sen pitäisi kiinnostaa? Tuo on selvää häirintää.
Meni ohi - kovaa ja korkealta... :D lääkkeet otettu?
Jos vähän avaan taustaa, niin ero tuli vauvan isän kanssa ja tästä johtuen rahatilanne todella huono. Ex vei mukanaan paljon tavaraa. Toimeentulotukea haen kyllä! Kiitos vinkeistä! Tuossa vauva köllii tyytyväisenä ilman vaippaa muovialustan ja lakanan päällä. Yöksi pitää taitella sideharsoja ja kestovaippa päälle. Ap
Käy neuvolassa siellä on vaippoja
Osta kirpparilta kestoja?