Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko teidän ukot on vessassa?

Vierailija
02.05.2016 |

Rehellisesti,kauanko ne istuu siellä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa istua haisevassa vessassa lukemassa tai nettisurffaamassa? Vai tuoksuuko se oma tuotos hyvälle?

Vierailija
22/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis muitakin maratonpaskojien vaimoja/tyttöystäviä täällä. En todellakaan tajua MIKSI siellä pitää istua niin kauan. Surffaa kännykällä siellä tai lukee lehteä. Ihan sama mitä surffaa ja katselee, sitä voi tehdä

makuuhuoneessakim ihan rauhassa, en todellakaan kyttää. Mutta istua nyt meidän ainoassa vessassa tuntikaupalla, ei mene jakeluun. En viiti sanoa mitään vaikka ärsyttää, koska miehelle se on jotenkin herkkä paikka jos sanoo. Enpä epämukavampaa paikkaa itse keksisi nettiselailuun tai lehden lukuun :/

MIKSI??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies ts. minä, aikaa kuluu noin 2-5 minuuttia enintään käsienpesuineen.   WC-aamutoimet ts. hampaiden pesu sähköhammasharjalla, parran ajo kuokalla,  pöntöllä tarpeen teko ja suihkussa käynti ja pyyhe ympärilä ulos noin 15 minuuttia.

Kertokaa miehillenne, että pöntöllä ei kannata istuskella pitkään ja odottelemassa koska pelkästään istuminen reiällä altistaa peräpukamille, jotka on sitten varsin ikäviä hoitaa kun niitä tulee. Ja jo keski-ikäisestä lähtien niitä tulee osalle ihmisiä varsin helposti. Samoin kova pinnistely pöntöllä ei ole suotavaa samasta syystä. Kannattaa huolehtia, että ravinnossa on riittävästi kuituja, liikkuu riittävästi päivittäin ja huolehtii nestetytyksestä niin vatsa toimii hyvin ja tarpeen tullen vain istahtaminen pöntölle riittää niin lasti irtoaa vaivattomasti.

Kännyköitä ja lukemista ei WC:n pidä viedä ollenkaan ja käsien pesu saippuan kanssa on tarpeen aina WC:ssä tarpeilla käymisen jälkeen.

Vierailija
24/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen noista pukamista varoittanutkin, ei auta.

Vierailija
25/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa istua haisevassa vessassa lukemassa tai nettisurffaamassa? Vai tuoksuuko se oma tuotos hyvälle?

Olen joutunut haistelemaan kaduilla tupakoivia ihmisiä, juoppoja jne joka vahvistanut melkoisesti hajunsietokykyäni...

Vierailija
26/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen noista pukamista varoittanutkin, ei auta.

Näytä sille joitakin kuvia niistä, löytyy varmaan etsimällä. Ne on pirullisia ja kiusallisia, osalla hoidoksi riittää vain voidesalvan käyttö ja vetäytyy sillä. Mutta osalla pitää leikata jos pääsee pahaksi.

Pöntöllä pinnistelystä tiedän pahimman tapauksen, yksi tuttu kauan sitten, pinnisteli krapulassa ja häneltä tuli pätkä paksusta suolesta ulos. Oli kuulemma ihan *vetinmoinen härdeli saada se takaisin ja kun se kerran tulee sieltä niin se myös voi tehdä saman uudestaan. Sama juttu peräpukamien kanssa, kun niitä kerran saa niin ne myös uusiutuvat helpommin.

Nämä ei ole sellaisia asioita jota kukaan tervejärkinen itselleen omalla typerällä käyttäytymisellä haluaa hankkia, kun helposti ne on oikealla toimintatavalla ts. pitkittämättä istuntoja pöntöllä ja muistamalla, että kovan vatsan kanssa ei kannata liikaa pinnistellä, siinä voi käydä huonosti ja sit todellakin harmittaa.

t. 23

Vierailija
27/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies istuu helposti 2h... En tiedä onko ikinä tullut vessasta alle 45min, jollei ole käynyt kusella. Joskus katsottiin leffaa ja mies meni vessaan leffan alkaessa, sanoi, ettei tarvitse pausettaa. Leffa kesti 2,5h ja mies tuli takaisin vasta lopputeksteille.

Vierailija
28/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmone 5-15min riippuen kakasta ja mitä lukee

t.ies

Vierailija
29/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tuoksuu, mun tuotos on ainakin erittäin miellyttävän hajuinen.

Vierailija
30/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mies ts. minä, aikaa kuluu noin 2-5 minuuttia enintään käsienpesuineen.   WC-aamutoimet ts. hampaiden pesu sähköhammasharjalla, parran ajo kuokalla,  pöntöllä tarpeen teko ja suihkussa käynti ja pyyhe ympärilä ulos noin 15 minuuttia.

Kertokaa miehillenne, että pöntöllä ei kannata istuskella pitkään ja odottelemassa koska pelkästään istuminen reiällä altistaa peräpukamille, jotka on sitten varsin ikäviä hoitaa kun niitä tulee. Ja jo keski-ikäisestä lähtien niitä tulee osalle ihmisiä varsin helposti. Samoin kova pinnistely pöntöllä ei ole suotavaa samasta syystä. Kannattaa huolehtia, että ravinnossa on riittävästi kuituja, liikkuu riittävästi päivittäin ja huolehtii nestetytyksestä niin vatsa toimii hyvin ja tarpeen tullen vain istahtaminen pöntölle riittää niin lasti irtoaa vaivattomasti.

Kännyköitä ja lukemista ei WC:n pidä viedä ollenkaan ja käsien pesu saippuan kanssa on tarpeen aina WC:ssä tarpeilla käymisen jälkeen.

Miehellä on peräpukamat ja siksi tarpeilla käyminen on työlästä. Pahentaa itse tilannettaan esim. istumalla vessassa pitkään (lukemassa). Kuitujen syömisellä ei kuulemma ole mitään tekemistä asian kanssa, vaikka me muut perheenjäsenet, jotka aloitamme aamun puurolla ja täysjyväleivällä, emme ummetuksesta kärsi. Ja Ja peräsuolen ulostyöntyminen ja pukamat on kyllä synnytyksestä tuttuja vaivoja itsellekin, mutta kuten sanoit, nesteytys, kuidut ja liikunta saavat kyllä vaivat kuriin.

Vierailija
31/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20min riippuu onko mainoksia selattavana tms. :D