Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko rantakunnossa 2 kk:n päästä?

m.voyeurhit.com
02.05.2016 |

Mikä on av-mammojen tilanne? Vieläkö ehtii kesäkuntoon?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 kiloa matkaa, joten uskon kyllä olevani!

Pienestäpä on kiinni. Johan tuo päivän aikana heittelee tuon verran riippuen paljonko on juonut ja koska on viimeksi kakkinut.

Joskus se on pienestä kiinni. Jos sulta puuttuu 5c miljoonasta, niin et ole miljonääri, korkeintaan wannabe miljonääri kunnes sen kurot kiinni. Näin se vaan on :)

Mulla on noin 3kg matkaa vielä tavoitteeseen, mutta tää on pitkä ja hidas projekti koska kaikki ylimääräinen on jo laihdutettu aikaa sitten, nyt on kyse vain viimeistelylstä niin että pääsen omaan kauan sitten asettamaani tavoitteeseen. Isoin ongelma on se, että painon pudottaminen ja syömisen säännöstely vaikeuttaa tehokasta treenaamista. Mutta kyllä tämä tästä, hiljaa hyvää tulee :)

Vierailija
22/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä varmasti enää ikinä pääse sellaiseen kuosiin. Vituttaa tuollaiset juoksen viisi kertaa viikossa ja käyn kuntosalilla ihmiset. Niin minäkin rääkkään itseäni ja silti ei mitään muutosta painoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ja siinä, muutama kilo, ehkä 5 jää uupumaan tavoitteesta.

Vierailija
24/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon 👙 kunnos 😊

N17 135 kg

Minäkin käytän bikineitä, unohdin mainita.

N30/157 kg

Vierailija
25/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä varmasti enää ikinä pääse sellaiseen kuosiin. Vituttaa tuollaiset juoksen viisi kertaa viikossa ja käyn kuntosalilla ihmiset. Niin minäkin rääkkään itseäni ja silti ei mitään muutosta painoon.

Eihän täällä painosta mitään puhuttu vaan rantakunnosta. Jokainen, joka pääsee rannalle ja sieltä pois, on rantakunnossa.

160/86

Vierailija
26/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen! 

Aion mennä rannalle bikineissä vaikka komea rantapallo raskausarpineen kasvaa :)

Vierailija
27/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. T. Laihaläski

Tämä. Mutta eipä mulla olisi kavereitakaan keiden kanssa lähteä rannalle joten ei paljoa haittaa. 

Vierailija
28/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylipainoa sen verran massiivisesti etten aio laittaa tänä kesänä bikineitä päälle mutta aion nauttia kesästä täysillä tankini ja bikinipöksyt jalassa. Vartaloni on mallia omena ja sen vuoksi housuosa on kaksi numeroa pienempi kuin yläosa. Rannalle lähden kaikesta huolimatta jos on tarpeeksi lämmintä.

Vierailija
29/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu käsite tuo rantakunto. Mutta jos tarkoitit timmiä kroppaa, niin kyllä löytyy – ympäri vuoden.

Vierailija
30/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

How to have a beach body? Have a body, go to the beach.

Vierailija
31/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Mä olen aina rantakuntoinen. Jos siis tarkoitat kiinteää ja normaalipainoista vartaloa. Kyllä, bikinit on ja niitä käytän taas ilomielin. Mulla ei edes ole kokouikkaria.

n56v

Vierailija
32/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy biitsillä Suomessa, onkos niitä päiviäkään enempi kuin se viikko vuodessa. Mökillä ihan sama, mikä on "rantakunto". Ulkomaan rannoille mennään keväällä, syksyllä tai talvella, siellä ihan sama, mikä on "rantakunto". Kaikennäköiset ja -kokoiset tasavertaisina, eikä töllötellä. Suomessa jaksetaan tehdä tästäkin joku ihme itserankaisun muoto. Ollaan kyllä itsemme mitätöinnin maailmanmestareita.

Vierailija
33/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo. Kiitos siitä kun polkupyöräilen myös talvella.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi