Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät syö pekonia

Vierailija
02.05.2016 |

Miksi naiset eivät syö pekonia? Mitä ihmeen miesruokaa pekoni on? Vaimoni, fiksu, älykäs perheenäiti, ei ilman eri kehoitusta (olen jo ajat sitten lopettanut "kehoittamisen") syö ikinä pekonia. Korkeintaan helposti paistettavan kanafileen joskus syö. Ja jauhelihaa, koska helppo. Naisella on toistaiseksi hyvä peppu, mutta hänen pitäisi silti herkutella. Esim. kassleria ei varmuudella syö. Olen päätellyt, että nainen ei niitä syö, koska on liian vaikeaa ja hidasta grillata ne.

Esim. xxxl-grillipihvi (hyvä välipala pikkunälkään) ei ikinä ole naisen kädessä. Luultavasti samasta syystä kuin kassler: liian vaikea grillattavaksi. En tunne ketään naista, joka söisi pekonia tai grillilihaa. Miksi herkuttelu, se grillijuhlissa ja mainoksissakin usein esitettu, ei näy käytännössä? Ihan hyvin herkutteluasioita voisi tehdä oikein....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mitä vaikeaa pekoniviipaleiden paistamisessa on? Nehän voi vaikka paistaa uunissa jos ei pannulla osaa niitä käristää. Kasleria en syö, eikä kukaan muukaan meillä, ei edes mies, koska se on netkuista lihaa, mielummin syödään lihaa jonka voi syödä kokonaan, eikä tarvi irrotella syötäviä paloja kovalla vaivalla tai jäystää ikuisuutta suussa niitä netkuja.

Meidän perheessä mies on ainoa joka ei oikein tykkää pekonista, minä ja tytär ja pojat tykätään, otetaan mäkkärissäkin lisäpekonit jos ei ole jo valmiiksi.

Vierailija
2/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida tuntea kuin 1 naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisko tässä nyt kuitenkin olla hivenen sarkasmia mukana?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2553319/miehet_eivat_syo_hedelmia

Vierailija
4/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä punaisesta lihasta (tulee raskas olo), mutta merenelävät kyllä maistuvat.

Vierailija
5/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön hartaudella pekonia ja ylikypsää kassleria, mieheni ei voi niitä sietää. Mitäs otit moisen neidin. Ot, vähän ällöä että ilmeisesti oletat pekonin syömisen kannattavan jotta se jäisi naisesi bootyyn...

Vierailija
6/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu johonkin toiseenkin naiseen, otoksesi on hieman pieni.

Vierailija
7/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisko tässä nyt kuitenkin olla hivenen sarkasmia mukana?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2553319/miehet_eivat_syo_hedelmia

Jaha, no totta kuitenkin tuo meidän perheessä että mies ei syö hedelmiä. Kasviksia syö jos niitä on tarjolla, ei itse ota kaapista ja pilko.

1

Vierailija
8/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pekonia, mutta tuoreet kylkiviipaleet maistuu. Kasslerikin ja ribsit.

Vierailija
9/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi nainen joka syö joskus pekonia. Eilen viimeksi. Syön myös grillilihaa yms.

Vierailija
10/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainenpa syö pekonia ja osaa vaikka maalata talon seinät. Kauniskin se on ja pillu karvaton.

Vierailija
11/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kokkailin mureketta, missä oli täytteenä pekonia ja aurajuustoa.

Vierailija
12/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön pekonia ja olen nainen. Miehellekin maistuu.

N30/157 kg

Vierailija
13/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonihan on varmaan maailman toiseksi paras keksintö. Vain kylkiviipaleet menevät sen edelle. 😜😂

Vierailija
14/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan pekonia. Varsinkin salin jälkeen paketti pekonia ja reilu määrä olympiajuustoa on hyvää.

Vierailija
15/15 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaveto miehet ei syö hedelmiä keskusteluun vaan.