Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on nainen, jota miehet kohtelevat huonosti?

Vierailija
01.05.2016 |

Kertokaa, kun haluan tietää millainen olen :'(

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kaunis. Pakko kohdella huonosti, kun ei voi saada siitä tyttöystävää. Ei vaan voi jättää huomiotta, kauniit on niin provosoivia. Meikän toksinen seksuaalisuus triggeröityy aina, kun näen kauniin naisen.

Vierailija
2/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma roikkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen ainakin nyt?

Vierailija
4/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pävarma, huono itsetunto, ei uskalla puolustaa itseään. Omakohtaisen kokemuksen perusteella. Useimmitenhan miehet kuvaavat "kiltiksi", mikä tarkoittaa että nainen sietää huonoa käyttäytymistä. Eri asia onko se aitoa kiltteyttä vai ei.

Vierailija
5/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen ainakin nyt?

Nainen voi saada huonoa kohtelua myös ei-romanttisissa tilanteissa miehiltä, joten ei päde.

Vierailija
6/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vain yksi tällainen nainen. 

Jakaa monelle, niin miehet pitää kai huonoa kohtelua jotenkin asiaankuuluvana. Tämä alkoi jo yläasteella ja hän oli ensimmäinen tyttö/nainen jolla olen nähnyt mustan silmän. Joku mies oli lyönyt kännissä. Myöhemmin se oli asunnottomana vähän aikaa ja majoittui jonkun puolialkkiksen miehen luona, mutta sen oli pakko lähteä sieltä tai olisi lähtenyt vielä henki. 

Vierailija
7/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo

Vierailija
8/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttäjä. Kasvata selkäranka ja pidä puoliasi. Opiskelu on tässäkin asiassa tärkeä elementti. Kun tiedät, mistä puhut on muiden vaikea alistaa. Myös se, että olet asenteella ' anna tulla', auttaa. Varsinkin jos todella kestät sen.

Vierailija
9/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen vain yksi tällainen nainen. 

Jakaa monelle, niin miehet pitää kai huonoa kohtelua jotenkin asiaankuuluvana. Tämä alkoi jo yläasteella ja hän oli ensimmäinen tyttö/nainen jolla olen nähnyt mustan silmän. Joku mies oli lyönyt kännissä. Myöhemmin se oli asunnottomana vähän aikaa ja majoittui jonkun puolialkkiksen miehen luona, mutta sen oli pakko lähteä sieltä tai olisi lähtenyt vielä henki. 

Liikut sitten oikein kunnon wt-piireissä.

Omalla kohdalla miesten huono kohtelu on näkynyt valehteluna, esittämisenä ja lupausten pettämisenä.

Vierailija
10/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellyttäjä. Kasvata selkäranka ja pidä puoliasi. Opiskelu on tässäkin asiassa tärkeä elementti. Kun tiedät, mistä puhut on muiden vaikea alistaa. Myös se, että olet asenteella ' anna tulla', auttaa. Varsinkin jos todella kestät sen.

Ei se perinteinen opiskelu ainakaan mitään tässä asiassa auta.

Vierailija
11/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma, ts. sellainen nainen, joka viihtyy tällä palstalla. Tämä palsta paljastaa totuuden yksiselitteisesti.

Vierailija
12/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mieleen tulee kiertopalkinto, paljon lyhyitä suhteita harrastava joka hyppää heti uuteen ja paljon seksisuhteita ja yhdneillansuhteita.

Vierailija
13/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Yritän opetella pitämään puoliani. Olen kyllä aika tossukka. ap

Vierailija
14/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. 

Eli yleensä öykkäri ja ilkeä ihminen saa vastaavaa kohtelua itsekin. 

En ymmärrä mistä on tullut käsitys, että öykkäreitä kunnioitettaisiin? Niitä saatetaan pelätä, mutta ei kunnioiteta. Ja epäilenpä naisten kohdalla tuon pelotteenkaan toimivuutta. Ette ole niin kovin pelottavia, vaikka miten tuhisisitte. 

Vierailija
15/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Noh, mieleen tulee kiertopalkinto, paljon lyhyitä suhteita harrastava joka hyppää heti uuteen ja paljon seksisuhteita ja yhdneillansuhteita.

Ainakaan minä en ole tällainen. Olin kymmenen vuotta naimisissa ja nyt seurustellut pari vuotta. Yhteistä molemmille suhteille on silti se, että lupauksia rikotaan, minua ei huomioida missään asiassa ja minua ei kuunnella. ap

Vierailija
16/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus lukenut että miehet kohtelevat kauniita naisia aina huonosti. Ja kun esim. Madden taivalta seuraa niin näinhän se vissiin menee. Miehet ovat valmiiksi jo varmoja että nainen pettää, kun miehet juoksee perässä, ja sitten jätetään, petetään tai hakataan nainen itse ekana varmuuden vuoksi.

Vierailija
17/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella olisi hamsulipaita, niin saattaisin ahdistella.

Vierailija
18/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus lukenut että miehet kohtelevat kauniita naisia aina huonosti. Ja kun esim. Madden taivalta seuraa niin näinhän se vissiin menee. Miehet ovat valmiiksi jo varmoja että nainen pettää, kun miehet juoksee perässä, ja sitten jätetään, petetään tai hakataan nainen itse ekana varmuuden vuoksi.

Niin ja siis en aluksi oikein tahtonut jaksaa itsekään uskoa tähän teoriaan.

Vierailija
19/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jopa uskoa tämän. Olin viime kesänä ehkäpä kauniimpi ja hoikempi kuin koskaan. Tällöin mies teki pahimmat temppunsa. ap

Vierailija
20/68 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Yritän opetella pitämään puoliani. Olen kyllä aika tossukka. ap

Kaikkea voi opetella. Tietoisuus on tärkeää. Olet varmasti hyvä ihminen. Heti kun mietit, että et pidä jostakin toisen ihmisen käytöksessä, kuuntele itseäsi, äläkä peitä tunteitasi liialla kohteliaisuudella. Sano mitä ajattelet. Puolusta itseäsi henkisesti, koska muut eivät sitä tee.