Millainen on nainen, jota miehet kohtelevat huonosti?
Kommentit (68)
Kieltäytyy olemasta miehen seurustelukumppani tai irtosuhde, joten saa kuulla olevansa lesbo.
Useita kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Ruma, työtön, syrjäytynyt, kiusattu. Miehet tavoittelevat omaa etuaan. Jos eivät hyödy naisesta mitään niin kiusaavat, henkisesti hyvin sairaita 99% miehistä.
Mun mielestä sellaisille miehille naiset ovat ilmaa. Pitää herättää tunteita. Mua on kiusattu kun poika on ollut ihastunut eikä uskaltanut ilmaista tunteita ja sitten aikuisena kun olen antanut pakit.
Tuntemani tapaus omaa töysin puuttuvan itsetunnon ja on erittäin lihava. Tästä johtuen katsoo, että ei ansaitse kunnon miehiä. Takana hirveä liuta ei edes yhden yön suhteita vaan panoja ties missä vessoissa ja autoissa vasta tavattujen miesten kanssa. Parisuhteissa alistuu siihen, että miehet tuovat avoimesti muita naisia yhteiseen sänkyyn. Katsoo olevan ihan ok, että saa turpaansa miehiltään tasaiseen tahtiin, määrittää sitä sitten s/m -henkisyydeksi. Niin ja tietenkin elättää parisuhteessa ollessaan miehensä eikä koe ansaitsevansa lapsia tai perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata olla kaunis ja kiltti. Takuulla vetää puoleensa ne pahimmat rahallisestihyväksikäyttäjävieraissajuoksijat.
Kyllä nää "kiltit" naiset tiedetään. Alta paljastaa sellainenkin manipuloija ja häijy akka ettei mitään rajaa. Kierrän "kiltit" naiset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata olla kaunis ja kiltti. Takuulla vetää puoleensa ne pahimmat rahallisestihyväksikäyttäjävieraissajuoksijat.
Ihminen voi olla kiltti riippumatta ulkonäöstä. Tässä onkin se pointti, että ymmärtää pitää puolensa ja tuoda ajatuksensa julki sivistyneesti. Yksikään hilluja ei saavuta muuta kuin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ruma, työtön, syrjäytynyt, kiusattu. Miehet tavoittelevat omaa etuaan. Jos eivät hyödy naisesta mitään niin kiusaavat, henkisesti hyvin sairaita 99% miehistä.
Mitä se kertoo miehestä, että haluaa tapailla ja seurustella rumana, työttömänä ja syrjäytyneensä pitämäänsä naista JA sen päälle vielä kohdella huonosti?
^ Ei vastausta sitten. Ilmeisesti teidän kapasiteetti riittää vain naisen syyllistämiseen täällä?
Voiko joku kertoa mitä se miesten huono kohtelu käytännössä tarkoittaa? käytännön esimerkkejä siis kaipailen
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa mitä se miesten huono kohtelu käytännössä tarkoittaa? käytännön esimerkkejä siis kaipailen
Etkö osaa ajatella omilla aivoillasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kohtelua annat minulle, kiitos todella paljon tuota juuri pyysin
Nainen jolta pillua ei heti heru tarvii koulutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo miehestä, että haluaa tapailla ja seurustella rumana, työttömänä ja syrjäytyneensä pitämäänsä naista JA sen päälle vielä kohdella huonosti?
Kerro joku mies. Miksi haluat kohdella naista tietoisesti huonosti? Sinulla on ollut valintamahdollisuus ja silti päätät jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kohtelua annat minulle, kiitos todella paljon tuota juuri pyysin
Neutraali kysymys.
Häirikkö-amma, sitä saa mitä tilaa.
[/quote]
Liikut sitten oikein kunnon wt-piireissä.
Omalla kohdalla miesten huono kohtelu on näkynyt valehteluna, esittämisenä ja lupausten pettämisenä.[/quote]
Voi yhyy mitä oot joutunu kestää. Pumpuliprinsessalle tuli kai yllätyksenä et maailma on aina epäreilu eikä kaikki pompikaan sun pillisi mukaan.
Mä ainakin olen ollut tällainen : liian kiltti, liian ymmärtäväinen, liian empaattinen, liian joustava. Yritän aina ajatella kaikista hyvää, en ole kuunnellut intuitiota. Nyt sinkkuna harjoittelen oikeasti vaatimaan itselleni hyvää kohtelua. Perusjuttuja: Kun ollaan tunnettu pari kuukautta, normaali mies ei kysele rahaa lainaan. Normaali mies haluaa tavata muuallakin kuin kotonasi iltaisin. Normaali mies ei valehtele suhteen alussa. Niin ja olen perusnätti nuori nainen. Mielestäni ihan tavallinen fiksu ihminen.
Eihän se ole suotuisa ja ymmärrettävä asenne, että toista saa kohdella niin kuin hän *antaa*. Pitäisi sitten olla joku kovis, että saisi arvostusta, esittää lähimmissäkin ihmissuhteissa, kuten varmasti hänkin. Kypsymätöntä, vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole suotuisa ja ymmärrettävä asenne, että toista saa kohdella niin kuin hän *antaa*. Pitäisi sitten olla joku kovis, että saisi arvostusta, esittää lähimmissäkin ihmissuhteissa, kuten varmasti hänkin. Kypsymätöntä, vähintään.
Minusta ihmissuhteet vaikuttavat joskus pelkältä peliltä. Eräs tapailemani mies yritti ärsyttää tahallaan ja odotti koska suuttuisin. No, en suuttunut missään vaiheessa vaan tuli sitä pahempi olo mitä enemmän mies ärsytti ja kertoi missä oli vikaa. Olisin läpäissyt testin olemalla itsevarma ja puolustamalla itseäni, mutta liekö tuolla väliä. Mikä järki?
Itsekäs, omahyväinen, empatiakyvytön, manipuloiva, ahdisteleva, ilkeä, pinnallinen tai (sairaalloisen) kateellinen jne. nainen. En nyt huonosti kohtele, mutta pyrin välttämään.