Millainen on nainen, jota miehet kohtelevat huonosti?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi tuttu sopii tuohon ja on luonteeltaan tällainen:
tietyllä tapaa "kiltti tyttö", tosi pinnallinen, ei mikään penaalin terävin kynä, epävarma itsestään, miellyttäjä-luonne ja opportunisti, roikkuu miehessä, näkee miehessä unelmien prinssin vaikka olisi millainen sontaläjä kyseessä, ei puolusta mielipiteitään, valittaa ja rypee itsesäälissä, lapsellinen, loukkaantuu helposti
Olisi mielenkiintoista kuulla, että millaiset miehet sitten kiinnostuvat ja haluavat olla tuollaisen naisen kanssa (+ kohdella huonosti)?
Monet naiset ei edes ymmärrä kuinka mies pitää huonosti. Moni mies pettää ja valehtelee eikä niiden naiset edes sitä tajua vaan luulee kaiken olevan kunnossa. Monen akan elämä muuttuisi, jos riittäisi äly ottaa selvää.
Ap, itse olen törmännyt neljänlaisiin naisiin, joita kohdellaan aina huonosti 1) ne joilla ei ole yhtään itsetuntoa / itsekunnioitusta, 2) ne jotka ovat henkisesti täysin rikki, 3) ne jotka ovat korviaan myöten rakastuneita ja 4) ne jotka ovat uhreja ja näkevät vian olevan aina muissa. Osa naisista voi siis olla tavallisia ja silti päätyä yhteen huonosti kohtelevan miehen kanssa. Tähän pätee hyvin sanonta: we accept the love we think we deserve.
Mä ainaki vedätän miehiä minkä ehdin . Käytän heidän rahojaan . Ensin näyttelen ihanaa ja rakastavaa. Minkäs mahtaa jos mies uskoo kaiken 😊
Helposti huijattavan on syytä olla varuillaan. Toimii puolin ja toisin.
Mun yksi tuttu sopii tuohon ja on luonteeltaan tällainen:
tietyllä tapaa "kiltti tyttö", tosi pinnallinen, ei mikään penaalin terävin kynä, epävarma itsestään, miellyttäjä-luonne ja opportunisti, roikkuu miehessä, näkee miehessä unelmien prinssin vaikka olisi millainen sontaläjä kyseessä, ei puolusta mielipiteitään, valittaa ja rypee itsesäälissä, lapsellinen, loukkaantuu helposti