Sain turpaani. Että on kiva vappu.
Mies löi oikein kunnolla. Lähti sitten baariin. Silmä ihan sinisenä. Tosi kivaa.
Kommentit (57)
Normaali ihminen soittaisi poliisille ja kävisi lääkärissä.
Koet tärkeämmäksi raportoida asian AV:lle kuin tehdä rikosilmoituksen?
Ehkä olisi nyt aihetta tehdä seuraava siirto, eli hakeutua mahd. kauas kys. tyypistä. Itseään voi syyttää jos vielä jää tällaiseen suhteeseen. Mikään syy ei ole pätevä jäädä, ainoastaan teko-sellainen. Mieti!
Joo, huippu vappu. Tuore poikaystävä nuoleskeli eksäänsä ja nyt kuulemma kaduttaa se.
Hei ap,
kuulostaa ikävältä. Mitä ajattelet asiasta nyt?
Halit! Pidä huolta itsestäsi.
Toivottavasti ymmärsit kerrasta ettei keskustelua tarvi jatkaa kun tulen kotiin.
Ei ikinä ole lyönyt. Nyt haukkui huoraksi ja rumaksi ämmäksi.Ja sitten löi ja lujaa. Meillä on vajaan kuukauden ikäinen tytär. Mieheni varmaan vihaa häntä ja minua.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ole lyönyt. Nyt haukkui huoraksi ja rumaksi ämmäksi.Ja sitten löi ja lujaa. Meillä on vajaan kuukauden ikäinen tytär. Mieheni varmaan vihaa häntä ja minua.ap
Jätä se sika.
Oliko tämä jatkumoa sille kun tappelitte viimeisestä kaljatölkistä joen rannalla ja mies meinadi työntää sut jokeen?
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta päivää.
Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies ei edes ansaitse perhettä.
Tuossa tilanteessa olisin potkaissut munille ja täysillä, tosin olisin päättänyt myös suhteen. Itseään saa puolustaa fyysistä hyökkäystä vastaan samoin henkistä. Anna potku kun tulee, munille ja täysillä. Pasifistit en noteeraa teitä.
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt meille ihmeessä se asia miksi mies noin käyttäytyi? Ei varmasti ilman syytä kukaan tuolla tavalla ala pienen lapsen läsnäollessa riehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa olisin potkaissut munille ja täysillä, tosin olisin päättänyt myös suhteen. Itseään saa puolustaa fyysistä hyökkäystä vastaan samoin henkistä. Anna potku kun tulee, munille ja täysillä. Pasifistit en noteeraa teitä.
Et sä kyllä potkaise ketään sen jälkeen jos sua ensi vetäistään kunnolla turpaan. Makaat lattialla ja itket.
Hiukan ärsyttää noi porvoo hommat. Tule katsomaan. Ei yhtään naurata täällä. Sattuisi sinuakin. Onneksi ystäväni hakee lapsen. Pelottaa kun mies tulee kotiin.ap
Tästä voisi heittää kaikenlaista läppää mutta se ei tunnu oikealta. Saattaahan ap olla shokissa asiasta, vaikka kuulostaa rauhalliseta.
No voi, mitenkäs se nyt noin. Onko sillä useinkin tapana hakata?