Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkääkö kukaan muu teistä ilmapalloja?

Vierailija
01.05.2016 |

Mulla on aivan järjetön ilmapallopelko. Ei ole aina ollut näin paha mitä nyt aikuisena on. En tiedä mistä tämäkin on tullut. En tiedä ketään muuta, joka pelkäisi niitä. Taidamme olla harvassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globofobia

Vierailija
2/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaisia varmaan olette. 

En ole kuullutkaan. Sellaisesta olen kuullut, että jotkut miehet kiihottuvat ilmapalloista... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana aika paha (16-23 v), en voinut kulkea ilmapallojen ohi ollenkaan. Nyt 25 v olen onneksi huomannut pelon helpottaneen ja kauppakeskuksen käytävillä olevat ilmapallot eivät aiheuta pahempia pelkotiloja. En kuitenkaan halua koskea tai käsitellä ilmapalloa enkä mielellään lähietäisyydelle niitä.

Vierailija
4/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä pelottaa?

Vierailija
5/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, olen pallojen aikana koko ajan jännittynyt ja pelkään sitä ääntä, kun ne menee rikki. Säikähdän aina niin, että joskus on tullut rytmihäiriötäkin. Meille ei saa lapsetkaan tuoda ilmapalloja.

Vierailija
6/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä pelottaa?

Kai se on se rikkoutumisen ääni, ja sitten ne lentelevät riekaleet. Joskus tullut turhan lähelle päin näköä. Ja pallot rikkoutuu aina. Nyt en tarkoita niitä foliopalloja, vaan tavallisia.

Tosin, hemmetin pelottavaa oli yksi vapun jälkeinen aika, kun Nalle Puhin hahmo-foliopallo lähti minua seuraamaan. Juoksin pelosta järkyttyneenä ulos. Ja se leijaili perässä. Okei, ilmavirrasta se liikkui, mutta luoja että oli pelottavaa.

Vierailija
7/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja miten joku voi olla niin tyhmä, vammainen ja lapsellinen että pelkää jotain ilmapalloja :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
8/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DD LOL kirjoitti:

Voi Luoja miten joku voi olla niin tyhmä, vammainen ja lapsellinen että pelkää jotain ilmapalloja :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sanopa muuta

T: ap

Vierailija
9/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Pienenä kiusattiin aina sillä, heiteltiin palloja päiten ja nauretiin, kun aloin hysteerisenä itkemään. Nykyään saan vain ahdistuskohtauksen, jos jollain on ilmapallo lähelläni. Heliumpallot taas eivät ole niin pahoja. Vaikea sanoa, mikä niissä niin pelottaa.

10/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään.

Pelkään, että ne räjähtävät päälleni (olen kerran saanut silmäluomen alle riekaleita). Kiljahdan hysteerisenä joka kerran kun lapset paukauttavat ilmapallon. Jos joudun puhaltamaan, niin pyrin suojaamaan kasvot käsilläni ja puhallan aika pieniä palloja :D

Muutenkin olen sellainen raukkis, että kun säikähdän kunnolla, alan itkemään :D

Vierailija
11/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla puhaltaa ilmapalloja.

Vierailija
12/21 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ilmapallokammoinen! Mulla räjähti kerran ilmapallo päin naamaa ja toisesta silmästä meni osittain näkö vähäksi aikaa, kun pallon riekaleet läpsähti siihen kovalla voimalla. Ei kiitos ilmiksiä tänne.

Vierailija
13/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkään/inhoan ilmapalloja. En ole enää moneen vuoteen uskaltanut puhaltaa niitä. En uskalla niihin tehdä solmua muutenkaan halua koskea niihin koska pelkään että kuuluu: Pam! Ilmapallon räjähdys on mulle suoraan sanottuna kuin aseiden tulitusta ja se saa mut aina kiroamaan kun kuulen sen. Jos joskus pienellä todennäköisyydellä saat kutsun syntymäpäiväjuhliini tai muuhun vastaavaan niin älä tuo ilmapalloja. Tähän huusholliin ilmapalloilta on pääsy ankarasti kielletty. Kuukausi sitten joudun kasvotusten pelkoni kun olin siivoamassa messuilla ja jouduin pakosta edestä poimimaan tikusta pitäen ilmapallon siivousvaunussa olevaan roskapussiin. Kun oltiin menossa kohti siivouskeskusta niin yhtäkkiä kuului: Pam! Meinasin saada sydänkohtauksen siitä pamauksesta ja keksin melkein heti että se oli siinä vieressä oleva rikkalapio joka puhkaisi sen ilmapallon. Kyllä teki mieli kirota se rikkalapio. Kaiken lisäksi omasta mielestäni ilmapallot ovat turhia koska niistä ole kauan iloa koska vappua juhlitaan vain parisen päivää. Eikä syntymäpäiväjuhlatkaan kestä kovin pitkään. Olisin valtavan iloinen jos jonain päivänä ilmapallot kiellettäisiin ja loppujen lopuksi niistä tulee vain turhaa roskaa. Näköjään tämä ilmapallokammo on luultua yleisempi. Itse olen kohdannut monia ihmisiä joita hirvittää se poksahdus.

Vierailija
14/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, meillä lapsi pelkää näitä mutta kuitenkin haluaisi mennä kaverinsa synttäreille, jossa on ilmapalloja. Annanko mennä? (6v)

Vierailija
15/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin muodikasta nykypäivänä pelätä jotain... puolethan näistä on ihan keksittyjä.

Vierailija
16/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DD LOL kirjoitti:

Toivottavasti iso ja julma musta mies vie sinut joskus pimeään ja kylmään kellariin ja rynkyttää väkivaltaisesti kumpaankin reikääsi. Voidaan sitten sen jälkeen naureskella miten tyhmä ja lapsellinen olet kun pelkäsit sitä tilannetta.

Vierailija
17/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää mennä yksin puistoon kun koskaan ei tiedä onko siellä ilmapalloja jotka tekee ties mitä.

Vierailija
18/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että pelkäisin, ne vaan ärsyttävät olemassa olollaan. 

Vierailija
19/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapallojen valmistus on turhaa ja pilaa ilmastoa.

Vierailija
20/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelotti aina puhaltaa ilmapalloja ja muutenkin, kun pelkäsi että ne yhtäkkiä poksahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän