Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on käypä hinta Vallilan verhoista?

Vierailija
01.05.2016 |

Minulla neljä saman sarjan verhoa. Mikä niille olisi ok hinta, kun olen itse maksanut niistä 40e/kpl eli 160e? Onko 10e kpl liian alhainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7e

Vierailija
2/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2e/kpl

Vierailija
4/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla neljä saman sarjan verhoa. Mikä niille olisi ok hinta, kun olen itse maksanut niistä 40e/kpl eli 160e? Onko 10e kpl liian alhainen?

Ei ole vaan maksaisin korkeintaan tuon.

Vierailija
5/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aika rumia, joten ihmettelen jos joku suostuu ilmaiseksi ottamaan. Koko satsi 10€:lla on ehdottomasti korkein hinta.

Vierailija
6/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato vaikka tori.fistä, milla hinnalla niitä on myynnissä. AV-mammat aina ehdottelevat merkkituotteille mahdollisimman alhaista hintaa tai käskevät antaa ilmaiseksi.

Vierailija
7/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 10 e kuulostaa ok:lta jos kunto on hyvä. Vallilaa saattaa nimittäin saada uutena tarjouslaarista ja mm. hulluilta päiviltä 20 e/kpl.

Vierailija
8/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurissa taisi olla tuotakin halvemmalla, mutta ne olivat makuuni rumia. 

Vierailija
9/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen saanut ohjeeksi, että kirppishinta on noin 10% ovh-hinnasta. Tuolloin puhutaan siis priimasta tavarasta.

Vierailija
10/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olen saanut ohjeeksi, että kirppishinta on noin 10% ovh-hinnasta. Tuolloin puhutaan siis priimasta tavarasta.

Eli tuolla hinnoituksella olisi 4€/kappale

Vierailija
11/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kuosista. Millaiset ne verhot on?

Vierailija
12/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä seurata taas kerran! Itse kysymys oli tavallaan sivuosassa. Tärkeintä oli, että kirjoittajat pääsivät ulvaisemaan, miten rumia nuo verhot ovat. Eikö sovittaisi, että jokaisella on oma maku ja vastataan siihen kysymykseen, joka esitetään.

Jos verhot ovat hyväkuntoiset ja vain vähän aikaa käytössä olleet, joten eivät myöskään auringon polttamat tai ryhtinsä menettäneet, niin kyllä tuo 10 € verholta on aika alhainen pyyntö.

Vierailija
13/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matonkuteiksi voisin ottaa vastaan ilmaiseksi. Muuta käyttöä en keksi käytetyille pölynkerääjille eli verhoille. 

Vierailija
14/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matonkuteiksi voisin ottaa vastaan ilmaiseksi. Muuta käyttöä en keksi käytetyille pölynkerääjille eli verhoille. 

Huomaa, että kaikki palstalle kirjoitetut viestit eivät ole suunnattu henkilökohtaisesti sulle.

Vierailija
15/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myisi kymmenellä eurolla, jos ovat priima. Voi pyytää enemmänkin riippuen kuosista.

Vierailija
16/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myynyt näin: Hyväkuntoiset vaatteet, joita on käytetty, mutta ei merkkitavaraa, 10 % uuden vastaavan hinnasta. Muut tavarat 25 %. Käyttämätöntä ei ole ollut, mutta se varmaan olisi n. puolet, riippuen, mihin hintaan tavaroita alesta saa. Vaatteita saa jopa 70 % alessa uutena, jos ei ole merkkitavaraa, joten ei niistä sen enempää voi pyytää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi