Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tiesit haluavasi lapsia?

Vierailija
30.04.2016 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut koskaan lapsia, mutta tapasin mieheni 26v. ja mieleni muuttui täysin, tiesin että tämän ihmisen kanssa haluan perustaa perheen. Meillä on kaksi aikuista lasta.

Vierailija
22/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt 27. Ehkä 26-vuotiaana se alkoi tuntua ihan hyvältä ja mahdolliselta ajatukselta. Sitä ennen olin aina ajatellut olevani liian nuori. Nyt ei haittaisi, vaikka lähivuosien aikana löytäisinkin kumppanin, jonka kanssa perustaisin perheen. Mielestäni pystyisin olemaan vastuussa jälkikasvusta.

Sulla on hedelmällisin aika mennyt jo ohi, joten älä turhan kauan odottele jos puolison löydät. Siinä hurahtaa äkkiä yli kolmenkympin ja sitten onkin jo 35v iän takia riskisynnyttäjä...

Tiedän tuon, että hedelmällisin aika on ohi. En halua lasta yksikään tai kenen tahansa kanssa tehdä, vaan haluan löytää hyvän kumppanin, jonka kanssa perheen perustaa. Mikäli en löydä, niin sitten on vain hyväksyttävä se tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30 kun asia alkoi tuntua omalta. Olin jo naimisissa mieheni kanssa, joten siinä sitten kypsyttelimme ajatusta ja harkitsimme kunnolla. Nyt meillä on 13-vuotias aivan mahtava poika :D.

Vierailija
24/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen n. 18-vuotiaana tiesin, 21-vuotiaana olinkin jo ihan varma että joskus haluaisin olla äiti..

Ikää nyt mittarissa 24-v ja kokoajan teen töitä sen eteen että voisin olla paras äiti syntymättömille lapsilleni. Hyvin kaukaiselta se tuntuu vielä, ja jos ei sopivaa kumppania tule vastaan / elämä muuten ei mene ihan putkeen niin ei se nyt maailmanloppu ole jäädä ilmankaan. Toivon sit vaan et sisko sit tekis lapsia. :)

Vierailija
25/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään täysin varma siitä, että olen vela. Kunnes tapasin nykyisen mieheni. Sieltä se vauvakuumekin sitten tuli ja nyt tuossa jaloissa viiheltää puolitoistavuotias poika, enkä voisi olla onnellisempi.

Toista en kuitenkaan tahdo, ja ensi viikolla käyn sterilisaatiossa.

Vierailija
26/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt 27. Ehkä 26-vuotiaana se alkoi tuntua ihan hyvältä ja mahdolliselta ajatukselta. Sitä ennen olin aina ajatellut olevani liian nuori. Nyt ei haittaisi, vaikka lähivuosien aikana löytäisinkin kumppanin, jonka kanssa perustaisin perheen. Mielestäni pystyisin olemaan vastuussa jälkikasvusta.

Sulla on hedelmällisin aika mennyt jo ohi, joten älä turhan kauan odottele jos puolison löydät. Siinä hurahtaa äkkiä yli kolmenkympin ja sitten onkin jo 35v iän takia riskisynnyttäjä...

Millä tavalla se riskisynnyttäjyys käytännössä näkyy, huomioidaanko yli 35-vuoden ikä jotenkin odoksen seurannassa tai synnytyksessä? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän