Kyllä Madde on lapsellinen
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2016042221456167_kg.shtml
Mitä veikkaatte, joko tämän vuoden puolella ilmoitetaan erosta?
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2016043021495544_kg.shtml
Kommentit (139)
Miten noiden linkkien perusteella ilmenee Madden lapsellisuus?
Katsokaa kuvat newmyroyals - Chris on super iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko oikeasti "työkiireisiin"? Höpöhöpö, kun ei voi sietää veljensä puolisoa niin ei voi.
Öö, minä ihmettelen kun sanotaan, että Chris mökötti.
No mitä vittua?!?! Ihan normaali ilme. Chris nyt vaan on ns. äijä-tyyppiä ja ne ei kauheasti kekkuloi ja hihittele. Ei se mikään saatanan Stubbi ole.
Väitänkin että se ei murjottanut.
Chrisillä on rapula, varmaan ollut yön baarikierroksella.
Sofia on ykkönen ja se harmittaa...
Kiitos tuosta myroyals sivustosta, ihania kuvia!
Ihmisillä voi olla kaikenlaisia murheita. Chris voi murehtia ihan joitain parisuhteen ja kuningasperheen ulkopuolisia asioita. Olisipa kamalaa kun olisi kamerat aina tallentamassa miltä näyttää. Chris oli oikein iloinen oloinen, kun koko kuningasperhe oli linnan parvekeulokkeella kuuntelemassa esityksiä.
Ja ei tuo kiitosjumalanpalvelus niin tärkeä juttu ole, että sen takia ryhdytään suunnittelemaan elämää.
Tosi kauniita asuja nähtiin tänään, varsinkin Madden vaaleanpunainen takki oli tosi kaunis.
Kuinka vanha Chris on? Näyttää vähintään viiskymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä voi olla kaikenlaisia murheita. Chris voi murehtia ihan joitain parisuhteen ja kuningasperheen ulkopuolisia asioita. Olisipa kamalaa kun olisi kamerat aina tallentamassa miltä näyttää. Chris oli oikein iloinen oloinen, kun koko kuningasperhe oli linnan parvekeulokkeella kuuntelemassa esityksiä.
Ja ei tuo kiitosjumalanpalvelus niin tärkeä juttu ole, että sen takia ryhdytään suunnittelemaan elämää.
Tosi kauniita asuja nähtiin tänään, varsinkin Madden vaaleanpunainen takki oli tosi kaunis.
Tuossa asemassa, prinsessan puolisona, täytyy pitää edes kerran vuodessa kulissia yllä, eikä murehtia omia murheitaan, Tottakai kamerat seuraavat näiden jokaista askelta, niin kuuluukin. Se julkisuus kun kuuluu näiden toimenkuvaan, halusivatpa sitä tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha Chris on? Näyttää vähintään viiskymppiseltä.
Eiks se ole vasta 40 v? Mutta alkoholistit näyttävät vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
No Madde on nuori ja kaunis nainen. Mammojen naisvihaketju tämä taas vain on.
Vierailija kirjoitti:
No mitä vittua?!?! Ihan normaali ilme. Chris nyt vaan on ns. äijä-tyyppiä ja ne ei kauheasti kekkuloi ja hihittele. Ei se mikään saatanan Stubbi ole.
Minä väitän, että oma miehenikään ei osallistuisi riemusta hihkuen appiukkonsa syntymäpäivien jumalanpalvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jätti mielenosoituksellisesti Sofian lapsen juhlajumalanpalveluksen väliin "työkiireisiin" vedoten, mutta osallistuu säteilevänä isäukon synttäreille.
Madde on näitä Sofian vastaisia temppuja ja mielenosoituksia tehnyt jo lukuisia, koska ei edelleenkään hyväksy veljensä vaimoa.
Maddehan ja Sofiahan juttelivat kaharen kesken mitä minä näin tänään tv 5. Mitä komeaan ja hurmaavaan Chrisiin tulee niin hänhän raataa niska limassa jotta elättää Madden ja kaksi lastaan. Ajatteli tietenkin nyt bisneksiään kuin istua jmalanpalveluksessa appiukkoa juhlien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä väitän, että oma miehenikään ei osallistuisi riemusta hihkuen appiukkonsa syntymäpäivien jumalanpalvelukseen.
Onko oma miehesi kuninkaallinen? Siinä on katsos se ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei taidakaan olla Ruotsin prinsessan aviomies, eikä hänellä näin ollen moista velvollisuutta olekaan.
No jos ne on eri päivinä noi tilaisuudet, toiseen pystyy osallistumaan ja toiseen ei. Voi olla kuukausia aiemmin sovittu tilaisuus New Yorkissa.
Isän 70 v juhla nyt vaan on tärkeämpi kuin veljen lapsen.
Vakka kantensa valitsee..