Tuleeko jollekkin muulle paha mieli kun näkee todella kauniita ihmisiä?
Kuten vaikkapa Emily Shaw: https://www.google.dk/search?q=emily+shaw&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved…
Oikeasti. Ihan älytöntä että tuollaisia on olemassa. Todella tyhmää tuntea näin, mutta tuntuu pahalta että joku on niin... Niin tähtitieeteellisesti eri luokassa kuin itse. Tuollaisia on olemassa. Kun itse olen tällainen.
Kommentit (70)
Mulla olisi asiasta paljonkin sanottavaa, mutta joskus on mukavampaa olla ihan hissun kissun.. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ajattelevat että "olen tälläinen ja tämmöseks syntyny eikä musta saa nättiä"? pystytte olemaan hyvännäkösiä jos haluatte. Treeniä ja terveellinen ruokavalio, paljon vettä ja vähän sävyä ja kiiltoa hiuksiin. Meikkiä freesaan kasvoja, tummat silmänaluset piiloon. Tällä ootte jo ihan eri luokassa. Askel ylemmäs, rintojen kohotus ja vielä enemmän treeniä, kasvohoitoja ja pistoksia. Nämä kaikki on jokaisen saavutettavissa, jos vaan niin haluaa. En itsekkään ajattele olevani mikään kaunotar, mutta ihan eri luokassa kuin 8 vuotta sitten 15kg painavampana, laittamattomana ja huonolla ruokavaliolla joka näkyi kasvoista. Voi kun hoksaisitte mihin pystytte ulkonäön suhteen jos haluatte. Jos se on asia mikä teille merkkaa paljon.
Miksi nähdä kaikki tuo vaiva ja rahanmeno?
Ennemmin ostan lapsilleni asioita.
Tulee aika useinkin. Tulee itselle niin riittämätön ja kamala olo, kun en ikinä voi olla niin kaunis. Nykyään jätän mieluusti välistä baari-illat sun muut, niin ei tarvitse hävetä itseään ja potea niin kovaa alemmuuskompleksia. Itse on koittanut laittautua niin hyvännäköisesti kuin pystyy, eikä siltikään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee aika useinkin. Tulee itselle niin riittämätön ja kamala olo, kun en ikinä voi olla niin kaunis. Nykyään jätän mieluusti välistä baari-illat sun muut, niin ei tarvitse hävetä itseään ja potea niin kovaa alemmuuskompleksia. Itse on koittanut laittautua niin hyvännäköisesti kuin pystyy, eikä siltikään riitä.
Mä olen mieluummin mieheni kanssa sillai, kuin juoksen baareissa.
Sen kanssa, jonka olen niiltä reissuiltani aikoinaan valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mieluummin mieheni kanssa sillai, kuin juoksen baareissa.
Sen kanssa, jonka olen niiltä reissuiltani aikoinaan valinnut.
Niin varmaan minäkin, jos mies olisi.
Minusta on mukavaa lepuuttaa silmiä kauniissa ihmisissä, etenkin jos se on kokonaisvaltaista kauneutta.Kaikki kauniit asiat elämässä nostavat mielialaa.
Bullshit ettei olisi erityisesti naisen ulkonäöllä väliä nykyään. Tietenkin sillä on. Ihan turha länkyttää ettei naista arvioitisi mm ulkonäön perusteella.
Itse olen ihan norminäköinen nainen, joka on edennyt urallaan mutta kamppaillut niin hlvetin kovaa sitä lasikattoa vastaan. Vielä 2000-luvullakin saatetaan työhaastattelussa kysyä naiselta vauvanhankkimisesta. "Pojat" istuu yhä saunanlauteilla kabinetissa juoruamassa ja sinne ei naiset pääse. Naiset on kuulemma liian herkkiä ja epävarmoja johtotehtäviin mutta kun osoitat olevasi luja ja päämäärätietoinen, menetät samalla ns naiseutesi. Samalla pitää olla tietty edustava muttei liian kaunis. Ja tytöttelyä ja naisvitsejähän saat miehiltä kuulla - niistä kun jotain sanot, oletkin hankala akka. Ett hohhoijaa vaan.
Hei nainen, et voi voittaa 2000-luvullakaan!
No ei todellakaan tule mikään paha mieli. Ap, sulla on kyllä erikoinen ongelma. Koita päästä siitä eroon. :)
Paha mieli tulee lähinnä tällaisesta ulkonäkökeskeisestä ruikutuksesta! Ihan kuin elämän syvin olemus olisi täyteläisissä rinnoissa ja symmetrisessä naamassa. Hankkikaa itsetunto ja sen myötä elämä!